logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska i WP Pilot w akcji „Dziękuję bohaterom”

  PR 02.04.2020, przeczytano 793 razy
ilustracja

WP zaprasza wszystkich do przesyłania krótkich podziękowań wideo dla osób, które w swojej codziennej pracy walczą ze skutkami pandemii. Materiały zostaną wyemitowane w WP Pilot na specjalnie uruchomionym kanale „Dziękuję bohaterom”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-i-wp-pilot-w-akcji-_dziekuje-bohaterom_,386387,artykul.html

Zespół WP Pilot chce wspólnie ze swoimi widzami i użytkownikami Wirtualnej Polski podziękować wszystkim ludziom, którzy walczą ze skutkami koronawirusa. Ich nazwiska nie są publicznie znane, a twarze mają skryte pod maskami. To m.in. pracownicy służby zdrowia oraz sklepów i aptek, stróże porządku, kurierzy i przewoźnicy.

Krótkie, kilkusekundowe nagranie z indywidualnym podziękowaniem zwykłym bohaterom można przesyłać pod adres e-mail: dziekujebohaterom[at]wp.pl. Mogą to być oklaski, gest, słowo „dziękuję”, nagranie kwiatów, laurki lub linki do filmów umieszczonych w serwisie YouTube lub publicznych postów na Facebooku. Materiały umieszczone na FB należy oznaczać hashtagiem #dziekujebohaterom. Wszystkie filmy zostaną wyemitowane na specjalnie uruchomionym kanale w WP Pilot.

– Koronawirus zabrał nam możliwość bycia razem. Tymczasem „zwykli ludzie”, którzy walczą z wirusem, jak mówił o nich kilka dni temu papież Franciszek, potrzebują nie tylko maseczek, rękawiczek, przyłbic, respiratorów i innego sprzętu, ale także naszego wsparcia, dostrzeżenia i podziękowania. To właśnie staramy się zrobić – mówi prezes WP Pilot, Tomasz Machała.

– W Wirtualnej Polsce codziennie piszemy o naszych superbohaterach. Nie mają nieziemskich mocy czy futurystycznych pojazdów. Pod maseczkami, przyłbicami i kitlami kryją się jednak prawdziwi herosi, którym tą akcją chcemy złożyć hołd – mówi Piotr Mieśnik, p.o. redaktora naczelnego WP.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764