W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z Prezydentem RP Andrzejem Dudą oraz doniesieniom dotyczącym podwyżek cen energii i zaangażowaniu o. Rydzyka w stworzenie własnej partii politycznej.
Prasa
Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą” i „Super Express”.
Najczęściej cytowanym tygodnikiem był „Newsweek”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Sieci”, a trzecie – tygodnik „Wprost”.
„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należy kolejno do miesięczników „Press” oraz „Playboy”.
Telewizja
TVN24 zajęła pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz Polsat News.
Radio
RMF FM, zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR3.
Portale internetowe
Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Wirtualna Polska. Kolejną pozycję zajął Onet.pl oraz gazeta.pl.
Media ekonomiczne
„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce.
Media regionalne
Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Kraków.
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów