logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska partnerem medialnym Polskiej Ligi Esportowej

  PR 26.04.2021, przeczytano 431 razy

Wirtualna Polska i Polska Liga Esportowa łączą siły w promocji i rozwoju szeroko pojętego gamingu. Od kwietnia platforma WP Pilot transmituje rozgrywki Polskiej Ligi Esportowej. Transmisje odbywają się na ogólnodostępnym kanale PLE. To krok na drodze do popularyzacji esportu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-partnerem-medialnym-polskiej-ligi-esportowej,391225,artykul.html

Polska Liga Esportowa – nowy rozdział w historii gamingu

Gaming jest obecnie jedną z najdynamiczniej rosnących gałęzi przemysłu rozrywkowego, która dodatkową stopę wzrostu zanotowała wraz z lockdownem, udowadniając, że jest odporny na pandemię. Polska Liga Esportowa przygotowując rozgrywki w grach komputerowych wprowadza esport – zarówno pod kątem jakości, jak i towarzyszącej im oprawy – na zupełnie nowy, profesjonalny poziom, porównywalny do topowych projektów sportowych: UEFA, NBA czy NFL.

– Bardzo chętnie angażujemy się w sport elektroniczny. Zależy nam, aby docierał do użytkowników zarówno doskonale go znających jak i do tych, dla których będzie zupełną nowością. Chcemy przekazać, że esport to nie tylko gaming, ale również edukacja i zabawa. Wyeksponujemy go w naszych serwisach tak, aby wzbudzić w użytkownikach chęć zapoznania się z jego światem oraz aktualnymi rozgrywkami
mówi Anna Szuszkiewicz, Head of Promotions & Sponsorship w WP.

Materiały i artykuły przygotowywane wspólnie przez Wirtualną Polskę i Polską Ligę Esportową będą publikowane w dedykowanej sekcji PLE na WP. Będą poruszać tematy m.in. historii esportu, tajników sukcesu i sylwetek legendarnych graczy czy pieniędzy w esporcie. Ponadto poszczególne zakładki podstrony Polskiej Ligi Esportowej w serwisie WP SportoweFakty (tj. „Wyniki/Kalendarz”, „Galerie”, „Wideo”) będą dodatkowo uzupełniane zapowiedziami i podsumowaniami dotyczącymi bieżących kolejek CSa: PGE Dywizji Mistrzowskiej i LOTTO Dywizji Profesjonalnej, PLE.GG: VALORANT NATIONS CIRCUIT, PLE.GG F1 CUP oraz kolejnych tytułów, które niebawem zostaną ogłoszone.

– Sport elektroniczny cechuje się wielką siłą przekazu, ogromną oglądalnością i stale dociera do coraz większego grona odbiorców, również wśród gwiazd i influencerów, chętnie angażujących się w promocję wirtualnej rozrywki – podkreśla Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej. – To esport wyznacza teraz trendy, a współpraca z tak dużym partnerem medialnym jest tego najlepszym przykładem. Mam nadzieję, że zachęcimy użytkowników Wirtualnej Polski do rozpoczęcia przygody z esportem i w przyszłości spotkamy się na wirtualnych mapach – dodaje.

Zawodnicy podchodzący do rywalizacji w profesjonalny sposób stają się nowymi idolami masowej wyobraźni. Do głównych wyzwań Polskiej Ligi Esportowej i środowiska sportu elektronicznego należy obecnie wsparcie potencjału młodych, zdolnych ludzi i zapewnienie im warunków do szlifowania umiejętności, czyli inwestycja w utalentowanych graczy – przyszłych mistrzów, którzy będą piąć się w rankingach, osiągać sukcesy i brać udział w najbardziej prestiżowych wydarzeniach gamingowych na świecie.

Esportowe rozgrywki w telewizji WP Pilot

Od kwietnia widzowie telewizji WP Pilot mogą oglądać zmagania w jednym z najbardziej popularnych i znanych esportów – Counter-Strike: Global Offensive. Transmisje odbywają się na ogólnodostępnym kanale – PLE.

Rok 2021 dla Polskiej Ligi Esportowej to nie tylko rozbudowa rozgrywek o nowe tytuły, utrzymanie najlepszych elementów rozgrywek i transmisji docenionych przez branżę oraz widzów. Celem, do którego nieustannie dąży PLE, jest wprowadzenie pierwszego etapu systemu premiowania drużyn za wyniki oraz wspierania ich rozwoju poprzez szkolenia z zakresu marketingu, dzielenie się know-how z branży mediowej i sportowej. W ramach planowanych działań w kolejnych latach, organizacja zamierza wspierać inicjatywy oddolne, w tym m.in. ligi amatorskie. Stopniowo wdrażany będzie też system szkolenia dla młodych adeptów esportu, trenerów oraz scoutów.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764