logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska partnerem medialnym rozgrywek PGE Ekstraligi

  PR 03.04.2019, przeczytano 317 razy

Ekstraliga Żużlowa sp. z o.o. i Wirtualna Polska Media S.A. podpisały umowę o współpracy w latach 2019–2021. Na jej mocy Wirtualna Polska została oficjalnym Partnerem Medialnym rozgrywek PGE Ekstraligi – najlepszej żużlowej ligi świata. Dla kibiców oznacza to ponad 300 darmowych materiałów wideo w sezonie 2019 oraz pierwszy w historii PGE Ekstraligi żużlowy magazyn internetowy, emitowany na żywo co tydzień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-partnerem-medialnym-rozgrywek-pge-ekstraligi,381932,artykul.html

– Wirtualna Polska jest dla nas naturalnym partnerem, z uwagi na ogromną liczbę żużlowych materiałów dziennikarskich, które ukazują się w tym portalu od wielu lat. Przy rozwoju mediów elektronicznych, który jest bardzo intensywny, obecność PGE Ekstraligi w serwisach tematycznych, takich jak WP SportoweFakty, ale także na stronie głównej Wirtualnej Polski, to wielka wartość dodana dla promocji rozgrywek PGE Ekstraligi. Cieszymy się również z tego powodu, że umowa gwarantuje emisję bardzo dużej liczby materiałów wideo z rozgrywek PGE Ekstraligi w ramach pakietu dostępu do informacji. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom kibiców. Gdy dodamy do tego program internetowy Mini Highlights i magazyn emitowany co tydzień na żywo, to można powiedzieć, że dopełni to naszego wspólnego dzieła – powiedział Wojciech Stępniewski, prezes zarządu PGE Ekstraliga.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z umowy z Ekstraligą Żużlową, bo dzięki niej kibicom żużla damy jeszcze więcej ciekawych treści. Szczególnie ważne jest tutaj mocne wejście w obszar wideo i programy, których do tej pory nie robiliśmy. Kibice przekonają się, że programy i materiały przygotowane przez Wirtualną Polskę to nowa jakość w pokazywaniu żużla – mówi Dariusz Ostafiński, redaktor prowadzący dział żużel w serwisie WP SportoweFakty. – Kontrakt z Ekstraligą sprawi, że fani speedway’a będą mogli, przed każdą kolejką, zobaczyć przygotowany przez nas blok bardzo atrakcyjnych programów żużlowych, w tym magazyn Mini Highlights. Pokażemy skróty każdego meczu danej rundy, materiały wideo dotyczące PGE IMME i Gali PGE Ekstraligi. U nas kibice obejrzą zapowiedzi wideo każdej rundy, a także kulisy i materiały lifestylowe – dodaje.

WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce. Codziennie prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, relacje, komentarze i wywiady. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lutym 2019 roku serwis odwiedziło 6,3 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764