logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska sprzedana. Połączy się z O2?

  PR 23.10.2013, przeczytano 589 razy
ilustracjastrzałka

Orange Polska podpisał umowę sprzedaży Wirtualnej Polski na rzecz spółki O2, jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się grup internetowych w Polsce. Przejęcie finansuje fundusz private equity Innova Capital. Wartość transakcji wynosi 375 mln złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-sprzedana.-polaczy-sie-z-o2,20036,artykul.html

Decyzja o sprzedaży Wirtualnej Polski wynika z planu strategicznego Orange Polska, który zakłada koncentrację na podstawowej działalności i zbycie niezwiązanych z nią aktywów.

- Zależało nam na tym, by wybrać partnera oferującego nie tylko najlepsze warunki transakcji, ale też gwarantującego rozwój Wirtualnej Polski. Wybraliśmy fundusz private equity Innova Capital, który finansuje przejęcie WP i połączenie jej z Grupą O2. Powstanie firma, która zostanie liderem w segmencie portali horyzontalnych w Polsce. Jestem więc spokojny o przyszłość Wirtualnej Polski – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

- Wierzymy, że dzięki połączeniu o2 i Wirtualnej Polski stworzymy gracza numer jeden w Polsce. Obserwujemy rynek internetowy nie tylko w naszym kraju, ale i na świecie. Będziemy szukać kolejnych możliwości akwizycyjnych, również w obszarach wykraczających poza to, co oba portale robiły do tej pory- mówi Krzysztof Krawczyk z funduszu Innova Capital.

Umowa ma charakter warunkowy i wymaga zgody UOKiK. Orange Polska spodziewa się sfinalizowania transakcji w 1 kwartale 2014 r.

Źródło: Orange Polska

Dodatkowe informacje:

Wirtualna Polska to najstarszy portal internetowy w Polsce. Z ponad 13-ma milionami realnych użytkowników plasuje się na drugimi miejscu wśród polskich portali internetowych. Jest serwisem numer 1 w kategorii informacje i praca, numerem 2 w kategorii rozrywka, lifestyle i sport oraz numerem 3 w kategorii biznes i podróże.

O2 jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się grup internetowych w Polsce. Należą do niej między innymi takie serwisy, jak „Pudelek”, „Wrzuta” czy „Kafeteria”, które miesięcznie odwiedza ponad 10 milionów Internautów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764