logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska uruchamia własną fotowoltaikę

  PR 21.04.2021, przeczytano 204 razy
ilustracja

Wirtualna Polska zakończyła budowę testowej farmy fotowoltaicznej dla jednej ze swoich serwerowni. Farma będzie zasilać infrastrukturę holdingu jeszcze w tym miesiącu. To pierwsza z zaplanowanych ekologicznych inwestycji WP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-uruchamia-wlasna-fotowoltaike,391155,artykul.html

Decyzja o rozpoczęciu budowy instalacji zapadła w 2020 r. Przygotowania do inwestycji i prace nad nią trwały od początku bieżącego roku. Zainstalowane panele fotowoltaiczne pozwolą na redukcję emisji CO2 na poziomie ponad 24 ton rocznie. Od 2023 roku wszystkie centra danych WP będą zeroemisyjne, ich działanie będzie neutralne dla klimatu. Proces przełączania na zieloną energię wpierają akcje redakcyjne i marketingowe, które zachęcają użytkowników do zmiany codziennych nawyków.

W ubiegłym roku Wirtualna Polska rozpoczęła kilkuetapowy proces przechodzenia na zieloną energię. Od tamtego czasu spółka kupuje energię elektryczną wyłącznie z gwarancjami pochodzenia ze źródeł odnawialnych. Na Stronie Głównej WP działa licznik, który pokazuje, o ile dzięki wprowadzonym zmianom spadła emisja CO2 do atmosfery, w porównaniu do 2020 roku. Dodatkowo, użytkownicy Strony Głównej WP oraz ponad 20 serwisów należących do Wirtualnej Polski, mogą włączyć tzw. tryb ciemny. Pozwala on m.in. na oszczędność energii w urządzeniach wykorzystujących ekrany typu OLED, na przykład w telefonach komórkowych.

ilustracjastrzałka

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.
Burda Media Polska (BMP) porozumiała się z Gruner und Jahr  (G+J) w sprawie nabycia na rynku polskim grupy popularno-naukowych marek wydawniczych „Focus”, wraz z portalem Focus.pl. „Focus” jest silną marką medialną i publikacją popularnonaukową o ugruntowanej pozycji w Polsce. Przejęcie ”Focusa” umożliwi BMP dalszy rozwój marki na polskim rynku i kontynuację prac nad...
Ogólnopolski Ekotest Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska rozpoczęła ogólnopolski test poświęcony ekologii. Celem badania jest zebranie informacji o wiedzy Polaków nt. ochrony środowiska. Za każdy wypełniony test WP przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu.
TikTok, jako platforma rozrywkowa zachęcająca społeczność do kreatywnej i autentycznej ekspresji, stale udostępnia twórcom nowe narzędzia pomagające w nawiązywaniu więzi z ich widzami. Jednym z nich jest TikTok LIVE – transmisje na żywo zapewniające dodatkowe możliwości dotarcia do swoich odbiorców. Platforma udostępniła również nowe funkcje...
Dlaczego Polacy wybierają webinary?
Webinary, czyli internetowe szkolenia, cieszą się w ostatnim czasie bardzo dużą popularnością. Co zachęca do wzięcia w nich udziału? Jak się okazuje, najważniejszy dla uczestników jest rozwój, a pandemia nie ma wpływu na wybranie webinarów jako formy szkolenia – tak twierdzi 76% ankietowanych z badania home.pl. Prawie jedna trzecia z ankietowanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764