logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska uwiarygadnia widoczność reklam

  PR 08.02.2018, przeczytano 336 razy
ilustracjastrzałka

Od 2018 roku zasięgowe kampanie reklamowe w WP są rozliczane wg widzialnych odsłon. Ich wiarygodność potwierdzą dodatkowo statystyki firmy Meetrics. Wirtualna Polska właśnie nawiązała z nią współpracę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-uwiarygadnia-widocznosc-reklam,35373,artykul.html

Meetrics oferuje rozwiązania do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Dla Wirtualnej Polski firma prowadzi pomiary widoczności reklam (Viewability), zapobiegania oszustwom reklamowym (Fraud Prevention) oraz ochrony marek (Brand Safety).

- Meetrics jest cennym źródłem informacji m.in. o skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych. Od teraz klienci mają do wyboru wewnętrzne statystyki WP zweryfikowane badaniem Meetrics oraz możliwość zastosowania własnego narzędzia analitycznego – mówi Joanna Skwarna, Dyrektor Rozwoju Produktu Reklamowego i Video Online w Wirtualnej Polsce.

- Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która oficjalnie weryfikuje jakość reklam internetowych. Komplet certyfikatów MRC dotyczących Viewability i tzw. fraudów jest podstawą wiarygodności naszych pomiarów. Dzięki nim realizacja kampanii reklamowych w WP będzie jeszcze bardziej transparentna – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics w Polsce.

WP jest pierwszym wydawcą on-line, który nawiązał współpracę z Meetrics. Umowę podpisano na 12 miesięcy. To kolejna innowacja, którą Wirtualna Polska wprowadziła od początku roku. Od stycznia 2018 standardowe rozliczenia CPM, zastąpiła dużo bardziej miarodajnym modelem vCPM (cost per viewed mille). Jest on dostępny w kampaniach odsłonowych i programatycznych na platformach, które wspierają takie rozwiązanie. Zgodnie z definicją IAB reklama jest uznawana za widzialną, kiedy przynajmniej połowa jej kreacji graficznej pozostaje w przeglądarce, przez co najmniej sekundę. Wprowadzenie wskaźnika vCPM to odpowiedź na potrzeby rynkowe. Dzięki niemu klienci zyskują jeszcze bardziej rzetelne wyniki prowadzonych kampanii.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Badanie: „Cała prawda o PR, czyli jak o PR mówią media”
PR jest pojęciem od lat zadomowionym w polskiej debacie publicznej. Jak pokazują badania koalicji środowiska public relations, w większości przypadków termin PR używany jest niezgodnie z definicją, która zakłada kształtowanie trwałych relacji pomiędzy organizacją a jej interesariuszami. W raporcie będącym częścią kampanii „PR. Bez komentarza”...
Trzy niezależne ekrany wyświetlające obraz w jakości wyższej niż 4K, czy zaawansowany procesor graficzny, wzbogacający oprawę materiałów wideo o wyjątkowe efekty, to tylko niektóre z rozwiązań technologicznych nowego studia.
Aby upamiętnić Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych (1 marca), TVP ABC wyemituje odcinek specjalny programu „Teleranek”, który w ciekawy dla młodego widza sposób przybliża postać Inki – Danuty Siedzikówny. Na naszej antenie będą emitowane także okolicznościowe teledyski patriotyczne. Szczegółowe opisy – poniżej.
700 odcinek programu „Nowa Maja w ogrodzie”
„Nowa Maja w ogrodzie” to jedyny program o ogrodach emitowany w polskiej telewizji przez piętnaście lat! I to z tą samą prowadzącą! Już 3 marca HGTV Home & Garden pokaże 700 jubileuszowy odcinek programu zatytułowany „Nasz ogrodowy pamiętnik”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764