logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska właścicielem Autocentrum

  PR 04.11.2019, przeczytano 351 razy

Wirtualna Polska Media kupiła od Grupy Oponeo 100% akcji spółki AutoCentrum.pl S.A. Kwota transakcji wyniosła 9,3 mln złotych. Nowym prezesem AutoCentrum został Rafał Warecki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-wlascicielem-autocentrum,384568,artykul.html

Portal AutoCentrum od lat cieszy się zaufaniem użytkowników, jest też jednym z liderów produkcji treści wideo oraz agregacji danych produktowych związanych z motoryzacją. WP ma z kolei doświadczenie w budowie największego contentowego serwisu motoryzacyjnego, jakim jest Autokult. Połączenie wysokiej jakości treści redakcyjnych z rozbudowaną bazą produktów, regularnie zasilaną przez użytkowników, pozwoli teraz jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb odbiorców. Wirtualna Polska na bazie AutoCentrum chce zbudować także zupełnie nowy produkt sprzedażowy dla branży motoryzacyjnej, oparty na modelu efektywnościowym.

– AutoCentrum to po superauto.pl kolejna inwestycja WP w segment motoryzacyjny, który staje się dla holdingu coraz ważniejszy. Zarówno od strony e-commerce jak i mediów – mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Wirtualna Polska Holding S.A.

Nowym prezesem spółki Autocentrum.pl S.A. został Rafał Warecki. Jednocześnie pozostaje on dyrektorem zarządzającym obszaru biznes, motoryzacja i technologie w Wirtualnej Polsce. Zachar Zawadzki, dotychczasowy prezes Autocentrum.pl S.A., będzie pełnił rolę ambasadora obszaru motoryzacja Wirtualnej Polski.

– To naturalny krok dla portalu, który pod skrzydłami nowego partnera wejdzie w następny etap rozwoju, a cały obszar motoryzacyjny WP osiągnie dzięki temu efekt synergii – dodaje Zachar Zawadzki.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Coraz więcej biznesów coraz mniej mediów w tej WP.

avatar użytkownika
,

Przecież to jest portal internetowy - medium jak każde inne.
Czy nie jak każde inne?
  

,
avatar użytkownika
,

Obecność ogłoszeń w portalu świadczy o tym że nie jest portalem? To coś nowego...  

,

Dodanie kilku artykułów do serwisu ogłoszeniowego nie czyni go portalem.  

avatar użytkownika
,

Chyba pomyliłeś url. W Googlu jest zindeksowanych ponad 180 tys. stron tego portalu.  

,

Ok.
Załóżmy, że Autocetrum wyłącza na tydzień giełdę auto.
Ile odsłon zrobią teksty?
Dziesięciotysięczną część tego co teraz czy mniej?
  

avatar użytkownika
,

A skąd Ty to wiesz i w jaki sposób miałoby to przesądzać, że serwis nie zasługuje na miano portalu tematycznego?  

,

A skąd wiesz i dlaczego, że miałoby?  

avatar użytkownika
,

Gdyby ktoś zarzucił Signs.pl że niesłusznie posługuje się mianem portalu tematycznego, to zamiast udowadniać słuszność, zapytalibyśmy w pierwszej kolejności o argumenty. Tak nakazują reguły logiki klasycznej.  

,

I dlatego właśnie auto z kratką jest w PL ciężarówką.  

avatar użytkownika
,

A Twoja propozycja nazwy serwisu zwierającego mniejszą część informacyjną i większą część giełdową to...?  

,

A na kogo wystawiamy fakturę za konsultacje?  

avatar użytkownika
,

Usiłujesz dokonać wyłudzenia? Powołujesz się na powszechnie obowiązujące normy i standardy, pytanie nie wymaga od Ciebie dzielenia się jakąś fachową wiedzą... Słuchamy...!  

,

Moja propozycja, jak to ładnie ująłeś, jest moja.
A to oznacza prawo do określenia ceny za nią.
  

avatar użytkownika
,

Skoro pojęcie "portal" nie mieści się Twoim zdaniem w zakresie semantycznym z którym mamy do czynienia w tym wypadku, to istnieje zapewne bardziej adekwatne określenie, które mógłbyś wskazać. Nikt nie oczekuje od Ciebie usługi kreatywnej i wymyślania nowych pojęć - wskaż po prostu jak należy nazwać taki serwis zgodnie z normami, na które się powołujesz.  

,

Czytam co piszesz, ale nie znajduję argumentu za tym, by to robić za darmo.
  

avatar użytkownika
,

Zabierając głos zapowiedziałeś zajęcie stanowiska, a teraz, gdy przyszedł na to czas, każesz sobie za to płacić. Ktoś mógłby pomyśleć, że wyczerpuje to znamiona wyłudzenia.  

,

Tobie się wydaje, że zajęcie stanowiska to opinia, analiza i darmowa litania rozwiązań.
Mnie się tak nie wydaje.
  

avatar użytkownika
,

Wydaje się? To pewien postęp - przynajmniej jedna rzecz co do której masz świadomość, że Twoja ocena jest subiektywna.  

,

Cały czas jest subiektywna.
I cały czas moje porady są płatne.
  

avatar użytkownika
,

Teraz zrozumiałe staje się dlaczego optujesz za przymuszaniem przez państwo do regulowania rachunków za niezamówione usługi.  

,

Ostatnio miałem taki obowiązek, że musiałem wysłać notkę prasową do jednego dużego serwisu.
I okazało się, że opublikują, ale odpłatnie.

Więc dlaczego ja miałbym cokolwiek za darmo...?
  

Najnowsze w tym dziale

Grupa Kino Polska TV zwiększyła zasięg swoich kanałów
Gametoon HD na stałe w pakiecie Select UPC Polska; Kino Polska Muzyka w najszerszym pakiecie Netii.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2019
Reklama polskiej marki RESERVED z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół odbywa Bardzo Ważne Spotkanie. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu “Szef i reszta”, w...
Raport IMM: Grudzień - bez zmian na pozycji lidera rankingu opiniotwórczych mediów
Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Oświadczenie WP Media w sprawie publikacji Oko.press
Wirtualna Polska Media ze zdziwieniem przyjmuje artykuł serwisu OKO.press na temat pracy redaktora naczelnego WP i naszych dziennikarzy. Artykuł składa się z kłamstw, półprawd i pomówień. Fakty są takie, że Wirtualna Polska nie faworyzuje żadnego polityka. Nie faworyzuje również Zbigniewa Ziobry, co jest główną tezą publikacji. Świadczą o tym analizy niezależnego Instytutu...
Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami branży, rynku pracy i środowiska akademickiego. Będzie to jednocześnie inauguracja niedawno powstałej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764