logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska współpracuje z Ogólnopolską Grupą Badawczą

  PR 20.12.2019, przeczytano 489 razy

Instytut Badań Spraw Publicznych należący do Ogólnopolskiej Grupy Badawczej będzie realizować sondaże i prognozy dla Wirtualnej Polski. Pierwsze badanie zostanie zaprezentowane w niedzielę, 22 grudnia, w programie #Newsroom, przygotowywanym we współpracy WP i Polsat News.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-wspolpracuje-z-ogolnopolska-grupa-badawcza,385159,artykul.html

Wirtualna Polska to największy wydawca internetowy w Polsce, co miesiąc z serwisów i usług WP korzysta ponad 21 milionów Polaków. Na kilka miesięcy przed wyborami prezydenckimi wzrasta zainteresowanie sprawdzonymi badaniami opinii publicznej. Dlatego, partnerem Wirtualnej Polski w ich dostarczaniu została Ogólnopolska Grupa Badawcza poprzez Instytut Badań Spraw Publicznych.

 Misja Wirtualnej Polski to nie tylko bycie największym, ale również najbardziej podziwianym wydawnictwem. Dlatego, jesteśmy zobowiązani dostarczać użytkownikom profesjonalne i wiarygodne badania oraz sondaże. Wybraliśmy Ogólnopolską Grupę Badawczą, prężnie rozwijający się ośrodek analityczny, który z sukcesami przeprowadzał sondaże przed ostatnimi wyborami samorządowymi i parlamentarnymi  mówi Tomasz Machała, wiceprezes ds. produktu wydawniczego Wirtualna Polska Media.

Ogólnopolska Grupa Badawcza pozwala zrozumieć postawy i potrzeby Polaków, zarówno jako konsumentów, jak i obywateli i wyborców. OGB realizuje badania społeczne, analizy rynku, prognozy wyborcze oraz tworzy własne narzędzia analityczne.

 Cieszymy się ze współpracy z Wirtualną Polską, która pozwoli nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, nie tylko z sondażami Instytutu Badań Spraw Publicznych, ale także z analizami
i prognozami wyborczymi tworzonymi przez StanPolityki.pl. Będziemy również udostępniać czytelnikom WP nasze narzędzia do wizualizacji danych wyborczych i gospodarczych 
 mówi Łukasz Pawłowski, prezes Ogólnopolskiej Grupy Badawczej.

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP, prowadzi również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl,

WP SportoweFakty czy WP abcZdrowie. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, nocowanie.pl, eholiday.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl, autocentrum.pl). Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w listopadzie 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,4 mln Polaków.

Ogólnopolska Grupa Badawcza zrzesza marki badawcze takie jak Instytut Badań Spraw Publicznych, Instytut Badań Samorządowych oraz Instytut Badań Zmian Społecznych. W skład OGB wchodzą także podmioty medialne tj. stanpolityki.pl, lokalnapolityka.pl, a także narzędzia, służące do pogłębionej analizy, jak Check The Maps oraz Opinion Tool. OGB było kilkukrotnie nagradzane przez CBIP Uniwersytetu Jagiellońskiego (Puchar Pytii) za trafność opracowywanych sondaży i prognoz.

Źródło: Wirtualna Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764