logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska wzmacnia strukturę

  PR 14.05.2019, przeczytano 76 razy

Agnieszka Rowicka została menedżerem ds. rozwoju serwisów showbiz w Wirtualnej Polsce. Będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój serwisu Pudelek. Do WP Agnieszka Rowicka przeszła z Agory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-wzmacnia-strukture,382439,artykul.html

Menedżer ds. rozwoju serwisów showbiz to nowe stanowisko w spółce. Agnieszka Rowicka będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii i wieloplatformowy rozwój serwisu Pudelek oraz opracowanie kolejnych formatów wideo. Będzie raportować do Anny Gumkowskiej, Dyrektora Zarządzającego Obszaru Rozrywka i Kultura.

– Pudelek potrzebuje zmian, by przypomnieć, dlaczego od lat jest najchętniej czytanym serwisem plotkarskim w Polsce, jak również po to, aby tę pozycję wzmocnić. Pudelek to dla mnie lekki, a zarazem uszczypliwy humor oraz luźny, ale wyraźny charakter. Skupimy się na jakości oferowanych użytkownikom treści oraz na rozbudowaniu pozycji serwisu w social mediach. Mocny nacisk położymy na nowoczesną rozrywkę w formie wideo – mówi Agnieszka Rowicka.

Agnieszka Rowicka do tej pory była związana z Agorą. W 2015 roku została redaktor naczelną Plotka. Od marca do września 2018 na stanowisku szefa redakcji rozrywkowych Gazeta.pl, odpowiadała za wyniki serwisów kultura.gazeta.pl oraz buzz.gazeta.pl. Opracowywała również formaty wideo plotek.pl w serwisie YouTube. Agnieszka Rowicka jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? W ramach „walki z pedofilią” zaostrzono art. 212
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764