logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna Polska wzmacnia strukturę

  PR 14.05.2019, przeczytano 256 razy

Agnieszka Rowicka została menedżerem ds. rozwoju serwisów showbiz w Wirtualnej Polsce. Będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój serwisu Pudelek. Do WP Agnieszka Rowicka przeszła z Agory.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-polska-wzmacnia-strukture,382439,artykul.html

Menedżer ds. rozwoju serwisów showbiz to nowe stanowisko w spółce. Agnieszka Rowicka będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii i wieloplatformowy rozwój serwisu Pudelek oraz opracowanie kolejnych formatów wideo. Będzie raportować do Anny Gumkowskiej, Dyrektora Zarządzającego Obszaru Rozrywka i Kultura.

– Pudelek potrzebuje zmian, by przypomnieć, dlaczego od lat jest najchętniej czytanym serwisem plotkarskim w Polsce, jak również po to, aby tę pozycję wzmocnić. Pudelek to dla mnie lekki, a zarazem uszczypliwy humor oraz luźny, ale wyraźny charakter. Skupimy się na jakości oferowanych użytkownikom treści oraz na rozbudowaniu pozycji serwisu w social mediach. Mocny nacisk położymy na nowoczesną rozrywkę w formie wideo – mówi Agnieszka Rowicka.

Agnieszka Rowicka do tej pory była związana z Agorą. W 2015 roku została redaktor naczelną Plotka. Od marca do września 2018 na stanowisku szefa redakcji rozrywkowych Gazeta.pl, odpowiadała za wyniki serwisów kultura.gazeta.pl oraz buzz.gazeta.pl. Opracowywała również formaty wideo plotek.pl w serwisie YouTube. Agnieszka Rowicka jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doradztwo Mediowe i Hrlink z pomocą w czasach kryzysu
Bezpłatne konsultacje reklamowe oferowane przez Doradztwo Mediowe oraz wyjątkowa akcja #HRwspiera prowadzona przez HRlink - to przykłady wybranych działań spółek z Grupy Agora, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców oraz pracowników, odczuwających skutki obecnego kryzysu związanego z pandemią.
Walka z epidemią „koronawirusowych” fake newsów
W ostatnich miesiącach słowo „koronawirus” odmienione zostało przez wszystkie przypadki. Wokół tematu epidemii narasta też niebezpieczne zjawisko fake newsów. By ochronić się przed samym wirusem, jak i przed niesprawdzonymi informacjami na jego temat, warto lepiej poznać swojego wroga. Pomogą w tym otwarte, bezpłatne webinary „Biologia molekularna...
Portal edukacyjny abcalkoholu.pl z pierwszym internetowym kompendium wiedzy o piwie bezalkoholowym
Dostarczać konsumentom wiedzę z wiarygodnych źródeł, propagować pozytywne wzorce i pomagać w podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie spożywania alkoholu – takie cele przyświecają twórcom serwisu www.abcalkoholu.pl. Portal został właśnie wzbogacony o pierwsze tego typu w Polsce kompendium wiedzy o...
Maria Peltz-Orlińska i Sylwia Kupracz dołączają do Wirtualnej Polski
Sylwia Kupracz 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektor operacyjnej pionu Publishing Product. Będzie m.in. współpracować z zespołem zakupu i rozliczania kontentu oraz wspierać działania rozwojowe wewnątrz pionu. Od 1 lipca stanowisko dyrektora departamentu Stylu Życia zajmie Maria Peltz-Orlińska, która będzie zarządzać m.in. obszarami lifestyle, zdrowie i parenting,...
Określenie “fake news” to buzzword ostatnich miesięcy. Pandemia COVID-19 po raz kolejny przypomniała nam o mrocznej stronie ludzkiej natury. Czy na pewno ludzkiej? Za pomysł odpowiedzialny jest co prawda człowiek, ale za tworzenie i dystrybucję… Sztuczna inteligencja. Jak twierdzą naukowcy z Carnegie Mellon University, prawie połowa wszystkich kont...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764