logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualna rzeczywistość w kampanii reklamowej Militaria.pl

  PR 31.08.2016, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Sieć Militaria.pl wkroczyła do świata wirtualnej rzeczywistości. W swojej najnowszej kampanii reklamowej wykorzystała m.in. filmy 360, czy znanych polskich influencerów. Przedstawienie oferty związanej ze strzelectwem, samoobroną i outdoorem, nabrało zupełnie nowego znaczenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualna-rzeczywistosc-w-kampanii-reklamowej-militaria.pl,29752,artykul.html

Kampania została stworzona we współpracy z wrocławską firmą Virtuality360, tworzącą filmy i aplikacje oraz wykorzystującą wirtualną rzeczywistość.

- Przygotowaliśmy z Militaria.pl unikalną na skalę Polski i świata, kompleksową kampanię, w której korzystamy z VR. W ramach działań wykorzystaliśmy filmy 360, filmy na YouTube, specjalnie opracowany landing page’a, Facebook’a, Twitch’a, dwóch bardzo popularnych youtuberów gamingowych, gogle kartonowe, plastikowe oraz eventy. Całość została spięta w spójny koncept gdzie każdy z wybranych kanałów uzupełnia się i zwiększa zasięg całej kampanii - mówi Jakub Korczyński, prezes firmy Virtuality360.

W przypadku kampanii, gdzie jednym z głównych celi jest popularyzacja naszej marki, podział na online/offline ma mniejsze znaczenie. Tego rodzaju kampanii nie porównujemy, ani nie zestawiamy bezpośrednio ze spersonalizowanym marketingiem (np. e-mail), czy standardowymi reklamami w mediach. Specyfika tutaj jest zupełnie inna, szczególnym wyróżnikiem jest możliwość oglądania filmu z wykorzystaniem gogli i większego zaangażowania w oglądany materiał. Nie liczymy tu na bezpośrednie wygenerowanie sprzedaży. Celem tej kampanii było pokazanie naszej marki i jednej z kategorii (Air Soft Gun) z wykorzystaniem najnowszych technologii – dodaje Marek Prudel, project manager z Militaria.pl.

Przy tworzeniu filmu 360 udział wzięło aż 30 osób, które odgrywały role głównych bohaterów, bądź statystowały przy poszczególnych scenach. Ważną część zespołu stanowili również czołowi polscy gamingowi youtuberzy, czyli UrQueeen oraz Piotr „izak” Skowyrski, który może pochwalić się ponad milionem subskrypcji na YouTube, a szczególnie głośno zrobiło się o nim po tym, jak w SPORT.TVP.PL komentował towarzyski mecz piłkarskiej reprezentacji Polski z Holandią.

- Samo nakręcenie filmu 360 to za mało. Kluczowy jest pomysł na późniejszą dystrybucję treści, a w tym pomóc nam mają m.in. znani polscy youtuberzy. Ponieważ w zespole Virtuality360 jest sporo osób wywodzących się z eCommerce i e-marketingu mamy mnóstwo pomysłów jak skutecznie rozpropagować dany film czy też aplikację - tłumaczy Korczyński.

VR to świeży temat obok którego nie da się przejść obojętnie. Dzięki tej technologii możemy być w samym centrum akcji i zdecydowanie mocniej przeżywać to co widzimy, w porównaniu do oglądania zwykłego filmu. W przypadku tej kampanii zależało nam na pokazaniu, głównie młodszemu odbiorcy, zainteresowanemu “gamingiem”, tego jak emocjonująca może być tzw. „strzelanka”, czyli potyczka z wykorzystaniem ASG (Air Soft Gun). Pokazujemy graczom, że rozgrywka w terenie, na świeżym powietrzu, może być doskonałą alternatywą i/lub uzupełnieniem gier komputerowych. Mix narzędzi wykorzystany w tym celu, czyli najnowsza technologia, YouTube, Twitch, influencerzy to kombinacja, która pozwala zaangażować młodych odbiorców. Pozytywne efekty unikalnej kampanii obserwowaliśmy już pierwszego dnia – subskrypcje naszego kanału na YouTube podskoczyły, ponieważ widzowie chcieli mieć pewność, że nie ominą ich kolejne
części. Mamy głęboką nadzieję, iż nasza kampania przełoży się na popularność ASG w Polsce
– mówi Marek Prudel.

Technologia Virtual Reality jest coraz chętniej wykorzystywana przez kolejne znane polskie marki. Wszystko po to, aby osiągnąć cele wizerunkowo - marketingowe, zdobyć nowych użytkowników, ale także przedstawić następne propozycje stałym klientom.

- Myślę, że kampania, którą przygotowaliśmy jest naprawdę unikalna i wyznaczy pewien kierunek w polskim e-marketingu z wykorzystaniem VR - zakończył Jakub Korczyński z Virtuality360.


Źródło: Virtuality360

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764