logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualny przewodnik po targach Remadays Warsaw 2019 – Remadays Online

   18.03.2019, przeczytano 235 razy
ilustracjastrzałka

Chciałbyś ponownie odwiedzić targi RemaDays i dotrzeć do swojego dostawcy? Już teraz na stronie internetowej targów reklamy i druku RemaDays Warsaw została uruchomiona zakładka RemaDays Online, która umożliwi Państwu odbyć wirtualny spacer po tegorocznych wystawcach warszawskiej imprezy branżowej. Jak działa to narzędzie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualny-przewodnik-po-targach-remadays-warsaw-2019-%E2%80%93-remadays-online,381702,artykul.html

Po wybraniu RemaDays Online na stronie pojawią się plany hal podzielone na mniejsze sektory. Wybieramy interesujący nas sektor i klikając w poszczególne stoiska otrzymujemy informację o wystawcy, prezentowanej przez niego ofercie wraz z zdjęciami stoiska. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość zaznaczenia odwiedzonych stoisk. Ponadto znajdą tam Państwo również listę wystawców, która pozwoli odnaleźć po nazwie stoisko i pełne dane firmy. Organizator zachęca do korzystania z RemaDays Online, które jest cennym źródłem wiedzy i bazą ofert Państwa potencjalnych partnerów biznesowych.

Targi RemaDays 2019 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.
Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander...
Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia
Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla klientów agencji z branży FMCG.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764