logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wirtualny przewodnik po targach Remadays Warsaw 2019 – Remadays Online

   18.03.2019, przeczytano 634 razy
ilustracjastrzałka

Chciałbyś ponownie odwiedzić targi RemaDays i dotrzeć do swojego dostawcy? Już teraz na stronie internetowej targów reklamy i druku RemaDays Warsaw została uruchomiona zakładka RemaDays Online, która umożliwi Państwu odbyć wirtualny spacer po tegorocznych wystawcach warszawskiej imprezy branżowej. Jak działa to narzędzie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wirtualny-przewodnik-po-targach-remadays-warsaw-2019-%E2%80%93-remadays-online,381702,artykul.html

Po wybraniu RemaDays Online na stronie pojawią się plany hal podzielone na mniejsze sektory. Wybieramy interesujący nas sektor i klikając w poszczególne stoiska otrzymujemy informację o wystawcy, prezentowanej przez niego ofercie wraz z zdjęciami stoiska. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość zaznaczenia odwiedzonych stoisk. Ponadto znajdą tam Państwo również listę wystawców, która pozwoli odnaleźć po nazwie stoisko i pełne dane firmy. Organizator zachęca do korzystania z RemaDays Online, które jest cennym źródłem wiedzy i bazą ofert Państwa potencjalnych partnerów biznesowych.

Targi RemaDays 2019 objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764