logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiśniowski z potrójną siłą w kampanii Smartconnected

  PR 29.05.2017, przeczytano 772 razy
ilustracja

W ramach kampanii smartCONNECTED realizowane są działania reklamowe: outdoor, spoty reklamowe w telewizji oraz w radiu. Tegoroczna kampania sponsorska marki WIŚNIOWSKI to zapowiedź nowoczesnej technologii smartCONNECTED, która jest już dostępna w ofercie producenta. Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wisniowski-z-potrojna-sila-w-kampanii-smartconnected,32625,artykul.html

Przekaz został wzmocniony spotami radiowymi w stacji RMF FM oraz RMF Classic. Łączona kampania - spot 30 sekund oraz wskazanie sponsorskie 8 s, emitowane są w całej Polsce. Spoty radiowe - tak samo jak i telewizyjne będzie można usłyszeć w paśmie primetime.

Dodatkowo w 10 miastach Polski znajdują się billboardy promujące najnowszą ofertę marki. Billboardy umieszczone zostały w takich miastach jak: Katowice, Wrocław, Bielsko-Biała, Sosnowiec, Chorzów, Bydgoszcz, Szczecin, Częstochowa, Gdańsk, Poznań.

Założeniem nowej kampanii jest przedstawienie najnowszej oferty smartCONNECTED. Komunikacja skierowana jest nie tylko do miłośników nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim do konsumentów, którzy chcą zwiększyć komfort oraz bezpieczeństwo w swoim domu.

Spójny przekaz marketingowy to klucz do sukcesu każdej pomyślnie przeprowadzonej kampanii. Dlatego w swoich nowych spotach telewizyjnych, reklamach outdoorowych i internetowych, WIŚNIOWSKI wybrał schemat nadający marce aurę innowacyjności i przyciągający uwagę klientów zafascynowanych nowinkami technologicznymi.

WIŚNIOWSKI świadomie wykorzystuje zatem swoje atuty aby jednoznacznie trafić do odbiorców z jasnym i spójnym przekazem, za pośrednictwem telewizji, Internetu, prasy, billboardów a radia. Intensywność kampanii w połączeniu z jej integralnością to prosty przepis na sukces.

Źródło: WIŚNIOWSKI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764