logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiśniowski z potrójną siłą w kampanii Smartconnected

  PR 29.05.2017, przeczytano 811 razy
ilustracja

W ramach kampanii smartCONNECTED realizowane są działania reklamowe: outdoor, spoty reklamowe w telewizji oraz w radiu. Tegoroczna kampania sponsorska marki WIŚNIOWSKI to zapowiedź nowoczesnej technologii smartCONNECTED, która jest już dostępna w ofercie producenta. Spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wisniowski-z-potrojna-sila-w-kampanii-smartconnected,32625,artykul.html

Przekaz został wzmocniony spotami radiowymi w stacji RMF FM oraz RMF Classic. Łączona kampania - spot 30 sekund oraz wskazanie sponsorskie 8 s, emitowane są w całej Polsce. Spoty radiowe - tak samo jak i telewizyjne będzie można usłyszeć w paśmie primetime.

Dodatkowo w 10 miastach Polski znajdują się billboardy promujące najnowszą ofertę marki. Billboardy umieszczone zostały w takich miastach jak: Katowice, Wrocław, Bielsko-Biała, Sosnowiec, Chorzów, Bydgoszcz, Szczecin, Częstochowa, Gdańsk, Poznań.

Założeniem nowej kampanii jest przedstawienie najnowszej oferty smartCONNECTED. Komunikacja skierowana jest nie tylko do miłośników nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim do konsumentów, którzy chcą zwiększyć komfort oraz bezpieczeństwo w swoim domu.

Spójny przekaz marketingowy to klucz do sukcesu każdej pomyślnie przeprowadzonej kampanii. Dlatego w swoich nowych spotach telewizyjnych, reklamach outdoorowych i internetowych, WIŚNIOWSKI wybrał schemat nadający marce aurę innowacyjności i przyciągający uwagę klientów zafascynowanych nowinkami technologicznymi.

WIŚNIOWSKI świadomie wykorzystuje zatem swoje atuty aby jednoznacznie trafić do odbiorców z jasnym i spójnym przekazem, za pośrednictwem telewizji, Internetu, prasy, billboardów a radia. Intensywność kampanii w połączeniu z jej integralnością to prosty przepis na sukces.

Źródło: WIŚNIOWSKI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polski e-commerce: 2004 vs 2024
Black Friday to „święto” konsumentów, które na dobre rozgościło się już na polskim rynku. Z tej okazji postanowiliśmy przyjrzeć się oglądalności serwisów zakupowych online na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Okazuje się, że choć e-commerce rozwinął się niezwykle dynamicznie, zarówno jeśli chodzi o liczbę użytkowników, serwisów czy długość spędzanego na...
Rynek reklamy w mediach – październik 2024
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za październik 2024.
Biedronka sponsorem podcastu Joanny Okuniewskiej
Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, lidera produktów higienicznych, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej...
Energa sponsorem Domu Reprezentacji Polski Kobiet w piłce nożnej
Polska reprezentacja kobiet w piłce nożnej wzorem kadry mężczyzn znalazła swój nowy dom. Został nim gdański stadion, w którym do 2027 roku odbywały się będą wszystkie oficjalne mecze reprezentacji. Projekt Dom Reprezentacji Polski Kobiet w piłce nożnej sponsoringiem objęła Grupa Energa.
mObywatel ma łatwiej – w kampanii Ministerstwa Cyfryzacji
Ministerstwo Cyfryzacji startuje z nową kampanią informacyjną „mObywatel ma łatwiej”. Ma ona zachęcać do korzystania z aplikacji, która ułatwia codzienne życie. Kampania pokazuje, że mObywatel to znacznie więcej niż portfel na cyfrowe dokumenty. Dzięki nowym funkcjom, takim jak Zastrzeż PESEL i Bezpieczni w sieci, staje się także asystentem cyfrowego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764