logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Witalna kampania noworoczna Nałęczowianki

  PR 11.01.2016, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

Startuje zimowa akcja Nałęczowianki Witalnego Nowego Roku”, w ramach której realizowany jest konkurs oraz cykl eventów w 4 miastach Polski. Marka inspiruje w ten sposób konsumentów do składania bliskim mobilizujących do aktywności życzeń, a jednocześnie pomaga w ich realizacji. Akcja komunikowana jest w TV, Internecie, kanałach społecznościowych oraz poprzez materiały POS. Jako pierwsza udział w zimowej zabawie wzięła aktorka, Katarzyna Bujakiewicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/witalna-kampania-noworoczna-naleczowianki,27041,artykul.html

- Nałęczowianka w tym Nowym Witalnym Roku pragnie zachęcić wszystkich do składania życzeń motywujących do aktywności. Nawet zimową porą przypomina o tym, że jest ona potrzebna organizmowi cały rok. Tak jak woda, która jest źródłem witalności. Warto zawsze mieć ją przy sobie również na zimowym spacerze z psem, na lodowisku czy kuligu – mówi Katarzyna Jamiołkowska, Senior Brand Manager marki Nałęczowianka.

Katarzyna Bujakiewicz, miłośniczka zwierząt oraz aktywnego stylu życia, biorąc udział w kampanii, udowadnia, że można spełniać noworoczne życzenia i jednocześnie zachęca innych do podjęcia takiego wyzwania. – Moje życzenie było związane z pomocą dla zwierząt. Nałęczowianka spełni je przekazując 10 000 zł schronisku „Na Paluchu”. Pamiętajmy, że zwierzęta to nasi najlepsi przyjaciele, dzięki którym również podejmujemy drobne aktywności, jak pójście na spacer, trucht w pobliskim lesie czy parku.– mówi Katarzyna Bujakiewicz.

Akcja „Witalnego Nowego Roku”, ma charakter wizerunkowy oraz wspiera sprzedaż w okresie zimowo-noworocznym. Działania stanowią kontynuację zeszłorocznej jesiennej kampanii przebiegającej pod hasłem „Wyskocz z Kapci” zachęcającej do codziennej aktywności i zmiany stylu życia na witalny.

Zimowa odsłona zabawy Nałęczowianki przebiega pod postacią konkursu oraz czterech eventów w Polsce: w Warszawie (9 stycznia), Lublinie (16 stycznia), Zakopanem (23 stycznia) i Wrocławiu (30 stycznia). Zadaniem uczestników jest nagranie pomysłowych życzeń dla kogoś z rodziny czy przyjaciół, w specjalnej „gifobudce”. Następnie dodanie ich do postu na Facebooku na profilu Nałęczowianki z hasztagiem #NiechSięStanie.

Osoby które nie wezmą udziału w evencie również będą miały szansę wykazania się kreatywnością i możliwością realizacji życzenia. Wystarczy, że wykonają zdjęcie lub filmik. Prace będą oceniane wg oryginalności i realizacji idei witalności pomysłu. Cotygodniowa odsłona konkursu, będzie miała swoją premierę w dzień eventu, a finał w piątek, w przededniu kolejnego wydarzenia. Na realizację 4 zwycięskich życzeń Nałęczowianka przeznaczyła 50 000 zł. Akcja potrwa do 5 lutego, do końca dnia.

Autorem koncepcji jest zespół marki Nałęczowianka. Organizatorem eventów jest agencja My Place. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Produkcję spotu reklamowego przygotowała Orka Film. Autorem kreacji KV jest 3M Project. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Za działania  PR odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications

Źródło: Nestlé Waters Polska S. A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764