logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Witamy nowe kolekcje, czyli wiosna zawitała do Nova Park

  PR 11.03.2022, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

Co będzie modne wiosną i latem 2022 roku? Wystarczy odwiedzić NoVa Park, aby przekonać się, że trendy na nadchodzące miesiące będą odznaczać się jak zwykle różnorodnością, a motywem przewodnim będzie wygoda i prostota. Pojawieniu się nowych kolekcji w NoVa Park towarzyszy kampania wizerunkowa „Słońce, bulwar, uśmiech”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/witamy-nowe-kolekcje%2C-czyli-wiosna-zawitala-do-nova-park,395061,artykul.html

Przyglądając się witrynom sklepowym oraz oglądając najnowsze kolekcje na sezon wiosna-lato 2022 można śmiało stwierdzić, że czeka nas powrót do stylu retro, ale z nowoczesnym zamysłem i pazurem. W ofercie najpopularniejszych marek takich jak m.in. Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, C&A czy Medicine można znaleźć luźne stylizacje, szerokie spodnie, oversizowe bluzy i swetry, buty na wysokich, mocnych podeszwach oraz barwne trencze lub płaszcze. Wśród kolorów będą królować przede wszystkim neony oraz biel od stóp do głów. Uzupełnieniem każdej stylizacji będzie „bogata” biżuteria – kolorowe pierścionki czy bransoletki-łańcuchy, a do tego wszystkiego wymyślne paski, małe torebki i różnego rodzaju nakrycia głowy.

Nowe kolekcje wiosenno-letnie to tradycyjnie także moment startu nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park. W centralnym miejscu warstwy graficznej pojawia się dwójka radosnych postaci w otoczeniu wielu elementów nawiązujących do wiosny i wprowadzenia do salonów w NoVa Park nowych kolekcji. Dynamiczna, nowoczesna, a przy tym niezwykle czytelna kreacja wywołuje pozytywne emocje i uśmiech na twarzy, a przy okazji zachęca do wizyty w NoVa Park.

- Do oferty Waszych ulubionych marek w NoVa Park trafiły właśnie najnowsze kolekcje wiosna-lato 2022. Od feerii kolorów, przez najfajniejsze torby, po najróżniejsze buty i akcesoria! W nowej kampanii NoVa Park ujawniamy wszystkie nowości na nadchodzący sezon. Zapraszamy do odwiedzenia naszego centrum i przekonania się, że trendy z największych światowych wybiegów mody są na wyciągnięcie ręki. – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa „Słońce, bulwar, uśmiech” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Źródło: NoVa Park

www.nova-park.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764