logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Witek Libera jurorem Effie Awards 2021

  PR 04.06.2021, przeczytano 451 razy
ilustracja

W tegorocznej edycji konkursu do grona jury dołączył Witek Libera, nasz Strategy Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/witek-libera-jurorem-effie-awards-2021,391764,artykul.html

Wystartowała 22 edycja konkursu Effie Awards Poland. Celem konkursu jest nagradzać nie tylko komunikację, ale wszelkiego rodzaju rozwiązania marketingowe, które prowadzą do wzrostu biznesu. Dużego i małego. Po prostu efektywnego.

Jury konkursu złożone jest z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży marketingowej. Są wśród nich marketerzy, przedstawiciele agencji kreatywnych, agencji digital, domów mediowych, mediów, instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Taki skład jury pozwala oceniać kampanię z wielu punktów widzenia i nagradzać te najskuteczniejsze.

W tym roku do grona jurorów, po raz kolejny, dołączył nasz Strategy Director, Witek Libera, który zasiądzie w jury grupy I, odpowiedzialnej za projekty z kategorii napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe i żywność.

Konkurs Effie Awards po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce od 1999 roku posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie jest obecnie organizowane w 52 krajach na świecie.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To jeden z pierwszych konkursów organizowanych w Polsce, wykorzystujących sztuczną inteligencję. Grafiki tworzone przez AI w ciągu ostatniego roku stały się ogromnie popularne. Wciąż jednak brakuje odpowiedniej przestrzeni do rywalizacji dla osób, które je tworzą. Rękawice podjął właśnie Acer Polska, który zachęca do tworzenia prac w klimacie...
Już po raz 17. Hochland Polska zaprasza swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Nowy kalendarz firmowy Hochland będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Zgłoszenia...
Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA
#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie...
Konkurs Zainspirowani Japonią: prace do końca marca
Rozpoczyna się kolejna edycja konkursu graficznego „Zainspirowani Japonią”. Projekt ten ma już 12-letnią historię i cieszy się coraz większym powodzeniem, z każdą kolejną odsłoną przybywa więcej prac, które zachwycają swoją wyjątkowością. W tegorocznej puli nagród zgromadzono nagrody rzeczowe oraz kursy edukacyjne o wartości przekraczającej 10...
Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis
Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy laureatów konkursu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764