logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych

  PR 28.04.2017, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka

Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której należy ta marka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/witmar-zmienia-wizerunek.-bedzie-marka-dla-mlodych,32305,artykul.html

Marwit chce powalczyć o młodego klienta, który stanowi prawie 1/6 wszystkich konsumentów soków NFC (powstających nie z koncentratów, lecz z prawdziwych owoców). Od 10 kwietnia będzie więc sprzedawał soki opatrzone nowoczesnymi, przyciągającymi wzrok etykietami, bazującymi na dynamicznym i kolorowym przekazie, skierowanym ewidentnie do młodszych odbiorców.

Z jednej strony zaprezentowane będą składniki soków, ale z drugiej cała oprawa graficzna zostanie oparta na niezobowiązujących opisach i ikonografii, tak mocno promowanej ostatnio w mediach społecznościowych.

Nowy Witmar to też całkowicie nowe smaki. Najpierw w ponad 2 tysiącach sklepów w całej Polsce pojawią się świeże soki: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT. – Zbadaliśmy rynek i okazało się, że konsumenci soków NFC spróbowaliby każdego z zaproponowanych przez nas smaków – podkreśla Maciej Jóźwicki, powołując się na badania przeprowadzone przez IQS Research.

Soki Witmar w dalszym ciągu będą sprzedawane w zakręcanych, półlitrowych butelkach PET. Zmieni się jednak ich kształt - nabiorą bardziej dynamicznego i ergonomicznego charakteru. Takie opakowania odpowiadają aktywnemu trybowi życia współczesnych 15-25-latków.

Od 10 kwietnia działa również strona internetowa Witmar.org, która ma przyciągnąć młodych ludzi krótkimi, przystępnie i atrakcyjnie podanymi informacjami. Równocześnie marka promowana będzie w mediach społecznościowych.

Źródło: Marwit

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764