logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Witold Woźniak doradcą w Wirtualnej Polsce

  PR 08.10.2019, przeczytano 160 razy

Wieloletni prezes polskiego oddziału Bauer Media Group, Witold Woźniak, został doradcą strategicznym Wirtualnej Polski. Jego zadaniem będzie współpraca z zarządami spółek Wirtualna Polska Holding w zakresie analizy rynku e-commerce i mediów, usprawniania procesów biznesowych oraz konsultacje przy tworzeniu nowych narzędzi produktowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/witold-wozniak-doradca-w-wirtualnej-polsce,384261,artykul.html

– Chcemy wykorzystać olbrzymie, wieloletnie doświadczenie menadżerskie Witolda w rozwoju naszych spółek i pracy nad nowymi produktami. Głęboko wierzę, że znajomość rynku i oczekiwań odbiorców pozwoli nam budować jeszcze lepsze usługi i dalej dynamicznie się rozwijać – mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Wirtualna Polska Holding S.A.

Witold Woźniak w latach 2015-2018 zasiadał w zarządzie niemieckiej grupy mediowo-technologicznej Bauer Media odpowiadając globalnie za segmenty: radiowy, porównywarek finansowych i portali internetowych oraz w Europie Wschodniej za wydawnictwa prasowe i drukarnie.  Wcześniej przez 16 lat był szefem polskiego oddziału Bauer Media, gdzie współtworzył Wydawnictwo Bauer i drukarnie wklęsłodrukowe, a także odpowiadał bezpośrednio za akwizycje i dalszy rozwój biznesowy m.in. Grupy Radiowej RMF, portalu horyzontalnego Interia.pl, porównywarki finansowej Rankomat i E-Broker, sieci agencyjnej SEM/SEO Sunrise System oraz wielu innych przedsięwzięć cyfrowych.

Jest absolwentem wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej, a także brytyjskich studiów finansowych ACCA i marketingowych CIM.

– Grupa Wirtualna Polska odniosła wielki sukces na bardzo konkurencyjnym rynku, pokonując w ciągu zaledwie kilku lat drogę od małego portalu rozrywkowego do niekwestionowanego lidera serwisów treściowych i licznych segmentów e-commerce. To dla mnie wielki zaszczyt i przyjemność móc współpracować z najlepszymi specjalistami branży internetowej w Polsce – mówi Witold Woźniak.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za styczeń 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Yieldbird pracuje nad systemem sprzedaży powierzchni reklamowych
Zespół firmy Yieldbird z Grupy Agora pracuje nad stworzeniem rozwiązania, które pomoże właścicielom serwisów internetowych w poprawie efektywności zarządzania posiadaną przez nich powierzchnią reklamową. Spółka otrzymała na działania związane z tym innowacyjnym projektem grant w wysokości 3,6 mln zł z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Inteligentny...
Wystartowała Eska Braniewo
W Braniewie na częstotliwości 100,7 MHz wystartowało Radio ESKA. W ramach informacji lokalnych stacja nadaje m.in. serwisy w języku ukraińskim.
Oferta Biura Reklamy TVN Media została wzbogacona o kolejne innowacyjne rozwiązanie reklamowe - Shopping Spree (Bitwa na Style). Za autorską koncepcję i jej wdrożenie odpowiada nowy zespół Innovation Hub w strukturze BR TVN Media.
Nowe muzyczne show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” w TVP2
Od 28 lutego, w każdy piątek, o godz. 20:35 w wyjątkowym show „Star Voice. Gwiazdy mają głos” aktorzy, dziennikarze i sportowcy będą rywalizować o statuetkę Diamentowego Mikrofonu oraz nagrody o łącznej wartości 200 tys. zł., które przekażą na cele charytatywne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764