logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Witold Woźniak doradcą w Wirtualnej Polsce

  PR 08.10.2019, przeczytano 93 razy

Wieloletni prezes polskiego oddziału Bauer Media Group, Witold Woźniak, został doradcą strategicznym Wirtualnej Polski. Jego zadaniem będzie współpraca z zarządami spółek Wirtualna Polska Holding w zakresie analizy rynku e-commerce i mediów, usprawniania procesów biznesowych oraz konsultacje przy tworzeniu nowych narzędzi produktowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/witold-wozniak-doradca-w-wirtualnej-polsce,384261,artykul.html

– Chcemy wykorzystać olbrzymie, wieloletnie doświadczenie menadżerskie Witolda w rozwoju naszych spółek i pracy nad nowymi produktami. Głęboko wierzę, że znajomość rynku i oczekiwań odbiorców pozwoli nam budować jeszcze lepsze usługi i dalej dynamicznie się rozwijać – mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Wirtualna Polska Holding S.A.

Witold Woźniak w latach 2015-2018 zasiadał w zarządzie niemieckiej grupy mediowo-technologicznej Bauer Media odpowiadając globalnie za segmenty: radiowy, porównywarek finansowych i portali internetowych oraz w Europie Wschodniej za wydawnictwa prasowe i drukarnie.  Wcześniej przez 16 lat był szefem polskiego oddziału Bauer Media, gdzie współtworzył Wydawnictwo Bauer i drukarnie wklęsłodrukowe, a także odpowiadał bezpośrednio za akwizycje i dalszy rozwój biznesowy m.in. Grupy Radiowej RMF, portalu horyzontalnego Interia.pl, porównywarki finansowej Rankomat i E-Broker, sieci agencyjnej SEM/SEO Sunrise System oraz wielu innych przedsięwzięć cyfrowych.

Jest absolwentem wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej, a także brytyjskich studiów finansowych ACCA i marketingowych CIM.

– Grupa Wirtualna Polska odniosła wielki sukces na bardzo konkurencyjnym rynku, pokonując w ciągu zaledwie kilku lat drogę od małego portalu rozrywkowego do niekwestionowanego lidera serwisów treściowych i licznych segmentów e-commerce. To dla mnie wielki zaszczyt i przyjemność móc współpracować z najlepszymi specjalistami branży internetowej w Polsce – mówi Witold Woźniak.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Sportklub stawia na motorsport
Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764