Grupa MTV Networks Polska rozpoczęła współpracę z ARBOmedia Polska w zakresie obsługi reklamowej należących do grupy witryn – MTV.pl, Viva-tv.pl, Vh1.pl i ComedyCentral.pl. Sieć ARBOmedia umocniła tym samym swoją pozycję w kategoriach Rozrywka i Muzyka.
MTV Networks Polska jest jednym z największych nadawców telewizyjnych w Polsce. W skład jego portfolio wchodzą kanały MTV, VIVA, Comedy Central, VH1 oraz ich serwisy internetowe: MTV.pl, Viva-tv.pl, VH1.pl i ComedyCentral.pl, który wystartuje w lutym. Kierowane są one do osób młodych (głównie w wieku 16-29 lat), aktywnych mieszkańców dużych miast, interesujących się nowoczesnymi technologiami, którzy dysponują funduszami na własne potrzeby.
Witryna www.mtv.pl
„MTV to jedno z najciekawszych zjawisk kultury masowej. Pozyskanie serwisów należących do Grupy MTV Networks Polska wzbogaci ofertę sieci ARBOmedia o renomowane, opiniotwórcze, a przede wszystkim nowoczesne brandy, stawiające na interakcję z użytkownikami.” – mówi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu INTERNET w ARBOmedia Polska. Wprowadzane przez witryny funkcje dają internautom realny wpływ nie tylko na to, co dzieje się na stronie, lecz także na antenie stacji. MTV.pl organizuje m. in. czaty z muzykami, Viva-tv.pl zaś wybór gwiazdy, której sylwetka zostanie zaprezentowana w programie. Wszystkie serwisy oferują głosowanie w listach przebojów znanych z anteny, a także uczestnictwo w konkursach. Zapowiadana dalsza integracja witryn z programami telewizyjnymi MTV ma na celu, nie tylko realizację oczekiwań internautów, lecz również przyciągnięcie nowych telewidzów na strony stacji.
Oferta ARBOmedia Polska dotycząca witryn o tematyce rozrywkowej stanowi obecnie jedną z najatrakcyjniejszych na rynku nie tylko pod względem zasięgu. Sieć obsługuje m. in. Maxior.pl, Gry.pl, Gry-OnLine.pl, Jeja.pl, MiastoPlusa.pl czy PoSzkole.pl – serwisy utrzymujące się wśród najpopularniejszych w badaniu Megapanel PBI/Gemius w kategorii Rozrywka. Dołączenie do portfolio ARBOmedia stron MTV Networks Polska zwiększy zasięg sieci – łączna oglądalność serwisów MTV, bez statystyk dotyczących ComedyCentral.pl, to 296 000 użytkowników i ponad 2,45 mln odsłon. Najpopularniejsza strona z grupy, czyli MTV.pl w listopadzie ub. r. odnotowała 165 000 użytkowników oraz 1 414 813 odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 11.2006).
Serwisy internetowe należące do Grupy MTV Networks Polska nie tylko uzupełniają program telewizyjny stacji (ramówka, opisy poszczególnych pozycji, wizytówki prowadzących), lecz także prezentują nowości i ciekawostki ze świata show-businessu oraz recenzje i zapowiedzi płyt, filmów, imprez kulturalnych. Witryny oferują różnorodne formy reklamy, także sponsoring obejmujący ingerencję w zawartość serwisów. MTV.pl i Viva-tv.pl umożliwiają dodatkowo reklamę w cotygodniowych newsletterach.
Źródło: ARBOmedia Polska