logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Witryny MTV w Arbomedia Polska

  PR 05.02.2007, przeczytano 1085 razy
ilustracjastrzałka

Grupa MTV Networks Polska rozpoczęła współpracę z ARBOmedia Polska w zakresie obsługi reklamowej należących do grupy witryn – MTV.pl, Viva-tv.pl, Vh1.pl i ComedyCentral.pl. Sieć ARBOmedia umocniła tym samym swoją pozycję w kategoriach Rozrywka i Muzyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/witryny-mtv-w-arbomedia-polska,5074,artykul.html

MTV Networks Polska jest jednym z największych nadawców telewizyjnych w Polsce. W skład jego portfolio wchodzą kanały MTV, VIVA, Comedy Central, VH1 oraz ich serwisy internetowe: MTV.pl, Viva-tv.pl, VH1.pl i ComedyCentral.pl, który wystartuje w lutym. Kierowane są one do osób młodych (głównie w wieku 16-29 lat), aktywnych mieszkańców dużych miast, interesujących się nowoczesnymi technologiami, którzy dysponują funduszami na własne potrzeby.

Witryna www.mtv.pl
„MTV to jedno z najciekawszych zjawisk kultury masowej. Pozyskanie serwisów należących do Grupy MTV Networks Polska wzbogaci ofertę sieci ARBOmedia o renomowane, opiniotwórcze, a przede wszystkim nowoczesne brandy, stawiające na interakcję z użytkownikami.” – mówi Bartosz Drozdowski, Dyrektor Departamentu INTERNET w ARBOmedia Polska. Wprowadzane przez witryny funkcje dają internautom realny wpływ nie tylko na to, co dzieje się na stronie, lecz także na antenie stacji. MTV.pl organizuje m. in. czaty z muzykami, Viva-tv.pl zaś wybór gwiazdy, której sylwetka zostanie zaprezentowana w programie. Wszystkie serwisy oferują głosowanie w listach przebojów znanych z anteny, a także uczestnictwo w konkursach. Zapowiadana dalsza integracja witryn z programami telewizyjnymi MTV ma na celu, nie tylko realizację oczekiwań internautów, lecz również przyciągnięcie nowych telewidzów na strony stacji.

Oferta ARBOmedia Polska dotycząca witryn o tematyce rozrywkowej stanowi obecnie jedną z najatrakcyjniejszych na rynku nie tylko pod względem zasięgu. Sieć obsługuje m. in. Maxior.pl, Gry.pl, Gry-OnLine.pl, Jeja.pl, MiastoPlusa.pl czy PoSzkole.pl – serwisy utrzymujące się wśród najpopularniejszych w badaniu Megapanel PBI/Gemius w kategorii Rozrywka. Dołączenie do portfolio ARBOmedia stron MTV Networks Polska zwiększy zasięg sieci – łączna oglądalność serwisów MTV, bez statystyk dotyczących ComedyCentral.pl, to 296 000 użytkowników i ponad 2,45 mln odsłon. Najpopularniejsza strona z grupy, czyli MTV.pl w listopadzie ub. r. odnotowała 165 000 użytkowników oraz 1 414 813 odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 11.2006).

Serwisy internetowe należące do Grupy MTV Networks Polska nie tylko uzupełniają program telewizyjny stacji (ramówka, opisy poszczególnych pozycji, wizytówki prowadzących), lecz także prezentują nowości i ciekawostki ze świata show-businessu oraz recenzje i zapowiedzi płyt, filmów, imprez kulturalnych. Witryny oferują różnorodne formy reklamy, także sponsoring obejmujący ingerencję w zawartość serwisów. MTV.pl i Viva-tv.pl umożliwiają dodatkowo reklamę w cotygodniowych newsletterach.

Źródło: ARBOmedia Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764