logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizerunkowa kampania reklamowa dodatku Gazeta Praca i serwisu GazetaPraca.pl

  PR 27.01.2008, przeczytano 939 razy

Gazeta Praca, poniedziałkowy dodatek do Gazety Wyborczej oraz internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl rozpoczynają wspólną kampanię reklamową. Działania promocyjne obejmują TV, radio, outdoor, internet i marketing mobilny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizerunkowa-kampania-reklamowa-dodatku-gazeta-praca-i-serwisu-gazetapraca.pl,6691,artykul.html

Głównym celem kampanii Gazety Praca jest zwrócenie uwagi odbiorców na aktualność ogłoszeń publikowanych w dodatku. Z kolei GazetaPraca.pl podkreśla, że w internecie ma najwięcej aktualnych ofert.

Kampania w internecie przebiegać będzie w zasięgach Ad.net, Arbo, bizonmedia oraz na Gadu-Gadu i Nasza-klasa.pl. Reklamy telewizyjne pojawią się w niedziele i poniedziałki głównie w pasmach porannych telewizji TVN oraz na Discovery Channel przy paśmie Ekstremalne Profesje. W działaniach outdoorowych wykorzystane zostaną nośniki AMS takie jak: billboardy, city lighty, rączki w autobusach komunikacji miejskiej, tabliczki w metrze i na stacjach benzynowych. Z kolei odbiorcy kampanii mobilnej w każdy poniedziałek rano otrzymają SMS od Gazeta Praca bądź GazetaPraca.pl.

Kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna Byss. Za kreacje poza internetem odpowiada agencja DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiadają Hypermedia oraz dom mediowy Starlink.

Kampania rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do końca lutego.

Źródło: Gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764