logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen

  PR 11.08.2020, przeczytano 350 razy
ilustracja

Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizualna-integracja-energi-w-ramach-grupy-orlen,388069,artykul.html

Modyfikacja znaku Energi jest przeprowadzana etapami. W pierwszej kolejności dostosowane do aktualnej kolorystyki zostaną nośniki związane z realizacją projektów marketingowych (nośniki promocyjne )  i sponsoringowych  czy też materiały cyfrowe, w tym identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych. Dalsze prace będą dostosowane do tempa integracji z Grupą Orlen.

Z końcem kwietnia 2020 roku dominującym akcjonariuszem Energi SA został PKN ORLEN. To kolejny etap w tworzeniu jednego, silnego koncernu multienergetycznego o zdywersyfikowanych przychodach i znaczących możliwościach inwestycyjnych. Przejęcie Energi umożliwia też jeszcze skuteczniejszą realizację strategii energetycznej PKN ORLEN, nastawionej na źródła nisko- i zeroemisyjne.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa ENERGA

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Polska! Białoczerwoni!

avatar użytkownika
,

Taka jest kolorystyka Orlenu.  

,

I Polski! Białoczerwoni!  

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764