logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizytówka: Big Picture: nowa firma consultingowa na rynku PR i public affairs

  PR 12.04.2016, przeczytano 1323 razy

Big Picture, kładąc szczególny nacisk na doradztwo strategiczne, opiera się na dwóch praktykach: obok serwisu PR korporacyjnego i produktowego, agencja specjalizuje się w public affairs oraz doradztwie CSR i filantropijnym. Firma działa w obecnym kształcie od października 2015 r. W pierwszych miesiącach 2016 roku poszerzyła zespół – podstawowy skład liczy dziś 6 konsultantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizytowka%3A-big-picture%3A-nowa-firma-consultingowa-na-rynku-pr-i-public-affairs,28127,artykul.html

Wyróżnia nas sposób, w jaki patrzymy na zadanie. Widzimy więcej i myślimy w oparciu o perspektywę szerszą niż jeden brief czy projekt. Patrzymy w skali BIG PICTURE – całej mapy otoczenia komunikacyjnego, przyczyn i skutków. Stąd nazwa firmy.

Big Picture powstało w oparciu o założenie, że rynek mediowy i kanały komunikacji zmieniają się w ostatnich latach tak szybko, że podmioty public relations muszą właściwie przedefiniować swój sposób działania.

PR musi wyjść spod parasola marketingu i być mocniej wtopiony w procesy biznesowe. Nie tylko w komunikacji z mediami, ale także na innych polach – uzupełniając działania zarządów spółek, działów HR i B2B, ale też np. firm consultingowych czy kancelarii prawnych. Musimy też równolegle rozwijać kompetencje digital i budować zupełnie nowe usługi, by nie oddawać dotychczasowej domeny PR agencjom interaktywnym i domom mediowym” – mówi Hanna Waśko, Managing Director Big Picture. – „Jednocześnie, niezależnie od tego jak wiele się na rynku zmienia, niezmienne pozostaje zapotrzebowanie na obsługę o wyższym standardzie i doradców, którzy potrafią być partnerami dla top managerów i patrzeć na ich biznes całościowo. Odpowiedzią na oba wyzwania – i przemodelowania oferty, i jakości obsługi – jest oparcie teamu o ludzi z wysokimi kompetencjami strategicznymi. W Big Picture udało nam się to zrobić. Połączyliśmy potencjał, jaki daje doświadczony zespół i consultingowe podejście z elastycznością, na którą pozwala nam butikowa formuła działania”.

Działanie Big Picture opiera się na dwóch filarach: Corporate & Product PR oraz Business consulting & Public affairs. Zakres kompetencji obejmuje zarówno doradztwo na poziomie tworzenia strategii, jak i realizację projektów kreatywnych dla firm, marek, osób oraz instytucji.

Do obszarów specjalizacji, wpisujących się w doświadczenie zespołu, należą: komunikacja na ryku finansowym, długofalowe platformy wizerunkowe, komunikacja kryzysowa oraz projekty z obszaru społecznego zaangażowania biznesu i komunikacji społecznej (działania instytucji publicznych i organizacji pozarządowych).

Źródło: Big Picture

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764