logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizytówka: Food And Pro - nowy dom produkcyjny dla branży food & beverage

  PR 04.04.2019, przeczytano 1495 razy

Od kwietnia 2019 r. na rynku domów produkcyjnych działa nowy brand – FOOD AND PRO. To firma oferująca produkcje dla sektora food & beverage w Polsce i zagranicą, wywodząca się z agencji BITEME!concept.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizytowka%3A-food-and-pro---nowy-dom-produkcyjny-dla-branzy-food-and-beverage,381944,artykul.html

BITEME!concept - pierwsza w Polsce agencja reklamowa, specjalizująca się w obsłudze segmentu food&beverage - wyodrębniła ze swojej struktury dom produkcyjny FOOD AND PRO, który odpowiada na potrzebę realizacji jakościowych i wielokanałowych produkcji na temat żywności, jedzenia i gastronomii.

- Branża spożywcza i gastronomiczna to sektory, które od kilku lat przeżywają bezdyskusyjny rozkwit. Rynek food & baverage jest bardzo nasycony, dlatego marki, chcące się wyróżnić, szukają oryginalnych rozwiązań oraz partnerów wyspecjalizowanych w działaniach w ich segmencie. Zauważyliśmy, że tego poszukują nie tylko klienci, ale także agencje reklamowe, które nie mają tak szerokiego doświadczenia w branży food & baverage jak my. Dlatego postanowiliśmy powołać dom produkcyjny, który będzie realizował samodzielne produkcje zarówno dla firm, jak i agencji reklamowych oraz PR - mówi Tomasz Uszyński, Creative Director BITEME!concept.

FOOD AND PRO działa jako oddzielna firma w ramach grupy BITEME!concept. Head of Production w nowym domu produkcyjnym została Beata Królik, dotychczasowy partner produkcyjny BITEME!concept. Do poszczególnych realizacji podejmowanych w nowej firmie dopasowywane są zespoły produkcyjne, w skład których wchodzą m.in.: fotografowie, reżyserzy, operatorzy, food styliści, kucharze i scenografowie.

- Każdy jest dla nas ważny i każdy ma wkład we wspólny sukces. Planujemy rozwijać współpracę z zaufanymi twórcami, a także pozyskiwać nowe talenty, ponieważ tego wymaga specyfika świadczonych przez nas usług. Podążamy za trendami i mamy ambicje je wyznaczać – zapowiada Beata Królik, Head of Production FOOD AND PRO.

FOOD AND PRO może pochwalić się zespołem współpracowników o bogatych doświadczeniach i unikalnych kompetencjach. Umożliwia to poruszanie się m.in. w wielu rozmaitych i atrakcyjnych estetykach, a także realizację różnorodnych i oryginalnych produkcji, zarówno do kanałów tradycyjnych, jaki i social mediów.

- Rynek w końcu dostrzega, że warto pracować z pasjonatami i ludźmi wyspecjalizowanymi w konkretnej dziedzinie. To zupełnie jak w przypadku wyboru dotyczącego jedzenia - gdy ktoś ma ochotę na sushi to nie kupuje go w barze sałatkowym, a gdy na steka to nie idzie do pizzerii. Przecież zbyt bogate menu z 40 pozycjami różnych kuchni nie wzbudza zaufania. Dlatego do współpracy z domem produkcyjnym FOOD AND PRO, który wyodrębniamy w ramach naszej grupy, zapraszamy klientów oraz agencje reklamowe i public relations, które chciałyby skorzystać z naszych doświadczeń w branży food & baverage – wyjaśnia Kamil Prandota-Prandecki, Managing Director BITEME!concept.

Dom produkcyjny FOOD AND PRO realizuje zarówno produkcje foto, video, jak i animacje pod kątem wszystkich kanałów mediowych. Oprócz kompleksowych rozwiązań produkcyjnych oferuje także pojedyncze pakiety usług: kreacje przepisów, food styling, food art direction oraz realizację wybranych etapów lub elementów procesu produkcyjnego. Więcej na www.foodandpro.com

Źródło: BITEME!concept

www.bitemeconcept.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764