logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizytówka: Food And Pro - nowy dom produkcyjny dla branży food & beverage

  PR 04.04.2019, przeczytano 1318 razy

Od kwietnia 2019 r. na rynku domów produkcyjnych działa nowy brand – FOOD AND PRO. To firma oferująca produkcje dla sektora food & beverage w Polsce i zagranicą, wywodząca się z agencji BITEME!concept.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizytowka%3A-food-and-pro---nowy-dom-produkcyjny-dla-branzy-food-and-beverage,381944,artykul.html

BITEME!concept - pierwsza w Polsce agencja reklamowa, specjalizująca się w obsłudze segmentu food&beverage - wyodrębniła ze swojej struktury dom produkcyjny FOOD AND PRO, który odpowiada na potrzebę realizacji jakościowych i wielokanałowych produkcji na temat żywności, jedzenia i gastronomii.

- Branża spożywcza i gastronomiczna to sektory, które od kilku lat przeżywają bezdyskusyjny rozkwit. Rynek food & baverage jest bardzo nasycony, dlatego marki, chcące się wyróżnić, szukają oryginalnych rozwiązań oraz partnerów wyspecjalizowanych w działaniach w ich segmencie. Zauważyliśmy, że tego poszukują nie tylko klienci, ale także agencje reklamowe, które nie mają tak szerokiego doświadczenia w branży food & baverage jak my. Dlatego postanowiliśmy powołać dom produkcyjny, który będzie realizował samodzielne produkcje zarówno dla firm, jak i agencji reklamowych oraz PR - mówi Tomasz Uszyński, Creative Director BITEME!concept.

FOOD AND PRO działa jako oddzielna firma w ramach grupy BITEME!concept. Head of Production w nowym domu produkcyjnym została Beata Królik, dotychczasowy partner produkcyjny BITEME!concept. Do poszczególnych realizacji podejmowanych w nowej firmie dopasowywane są zespoły produkcyjne, w skład których wchodzą m.in.: fotografowie, reżyserzy, operatorzy, food styliści, kucharze i scenografowie.

- Każdy jest dla nas ważny i każdy ma wkład we wspólny sukces. Planujemy rozwijać współpracę z zaufanymi twórcami, a także pozyskiwać nowe talenty, ponieważ tego wymaga specyfika świadczonych przez nas usług. Podążamy za trendami i mamy ambicje je wyznaczać – zapowiada Beata Królik, Head of Production FOOD AND PRO.

FOOD AND PRO może pochwalić się zespołem współpracowników o bogatych doświadczeniach i unikalnych kompetencjach. Umożliwia to poruszanie się m.in. w wielu rozmaitych i atrakcyjnych estetykach, a także realizację różnorodnych i oryginalnych produkcji, zarówno do kanałów tradycyjnych, jaki i social mediów.

- Rynek w końcu dostrzega, że warto pracować z pasjonatami i ludźmi wyspecjalizowanymi w konkretnej dziedzinie. To zupełnie jak w przypadku wyboru dotyczącego jedzenia - gdy ktoś ma ochotę na sushi to nie kupuje go w barze sałatkowym, a gdy na steka to nie idzie do pizzerii. Przecież zbyt bogate menu z 40 pozycjami różnych kuchni nie wzbudza zaufania. Dlatego do współpracy z domem produkcyjnym FOOD AND PRO, który wyodrębniamy w ramach naszej grupy, zapraszamy klientów oraz agencje reklamowe i public relations, które chciałyby skorzystać z naszych doświadczeń w branży food & baverage – wyjaśnia Kamil Prandota-Prandecki, Managing Director BITEME!concept.

Dom produkcyjny FOOD AND PRO realizuje zarówno produkcje foto, video, jak i animacje pod kątem wszystkich kanałów mediowych. Oprócz kompleksowych rozwiązań produkcyjnych oferuje także pojedyncze pakiety usług: kreacje przepisów, food styling, food art direction oraz realizację wybranych etapów lub elementów procesu produkcyjnego. Więcej na www.foodandpro.com

Źródło: BITEME!concept

www.bitemeconcept.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764