Od kwietnia 2019 r. na rynku domów produkcyjnych działa nowy brand – FOOD AND PRO. To firma oferująca produkcje dla sektora food & beverage w Polsce i zagranicą, wywodząca się z agencji BITEME!concept.
BITEME!concept - pierwsza w Polsce agencja reklamowa, specjalizująca się w obsłudze segmentu food&beverage - wyodrębniła ze swojej struktury dom produkcyjny FOOD AND PRO, który odpowiada na potrzebę realizacji jakościowych i wielokanałowych produkcji na temat żywności, jedzenia i gastronomii.
- Branża spożywcza i gastronomiczna to sektory, które od kilku lat przeżywają bezdyskusyjny rozkwit. Rynek food & baverage jest bardzo nasycony, dlatego marki, chcące się wyróżnić, szukają oryginalnych rozwiązań oraz partnerów wyspecjalizowanych w działaniach w ich segmencie. Zauważyliśmy, że tego poszukują nie tylko klienci, ale także agencje reklamowe, które nie mają tak szerokiego doświadczenia w branży food & baverage jak my. Dlatego postanowiliśmy powołać dom produkcyjny, który będzie realizował samodzielne produkcje zarówno dla firm, jak i agencji reklamowych oraz PR - mówi Tomasz Uszyński, Creative Director BITEME!concept.
FOOD AND PRO działa jako oddzielna firma w ramach grupy BITEME!concept. Head of Production w nowym domu produkcyjnym została Beata Królik, dotychczasowy partner produkcyjny BITEME!concept. Do poszczególnych realizacji podejmowanych w nowej firmie dopasowywane są zespoły produkcyjne, w skład których wchodzą m.in.: fotografowie, reżyserzy, operatorzy, food styliści, kucharze i scenografowie.
- Każdy jest dla nas ważny i każdy ma wkład we wspólny sukces. Planujemy rozwijać współpracę z zaufanymi twórcami, a także pozyskiwać nowe talenty, ponieważ tego wymaga specyfika świadczonych przez nas usług. Podążamy za trendami i mamy ambicje je wyznaczać – zapowiada Beata Królik, Head of Production FOOD AND PRO.
FOOD AND PRO może pochwalić się zespołem współpracowników o bogatych doświadczeniach i unikalnych kompetencjach. Umożliwia to poruszanie się m.in. w wielu rozmaitych i atrakcyjnych estetykach, a także realizację różnorodnych i oryginalnych produkcji, zarówno do kanałów tradycyjnych, jaki i social mediów.
- Rynek w końcu dostrzega, że warto pracować z pasjonatami i ludźmi wyspecjalizowanymi w konkretnej dziedzinie. To zupełnie jak w przypadku wyboru dotyczącego jedzenia - gdy ktoś ma ochotę na sushi to nie kupuje go w barze sałatkowym, a gdy na steka to nie idzie do pizzerii. Przecież zbyt bogate menu z 40 pozycjami różnych kuchni nie wzbudza zaufania. Dlatego do współpracy z domem produkcyjnym FOOD AND PRO, który wyodrębniamy w ramach naszej grupy, zapraszamy klientów oraz agencje reklamowe i public relations, które chciałyby skorzystać z naszych doświadczeń w branży food & baverage – wyjaśnia Kamil Prandota-Prandecki, Managing Director BITEME!concept.
Dom produkcyjny FOOD AND PRO realizuje zarówno produkcje foto, video, jak i animacje pod kątem wszystkich kanałów mediowych. Oprócz kompleksowych rozwiązań produkcyjnych oferuje także pojedyncze pakiety usług: kreacje przepisów, food styling, food art direction oraz realizację wybranych etapów lub elementów procesu produkcyjnego. Więcej na www.foodandpro.com
Źródło: BITEME!concept