logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oneday Roadshow 2016 tuż po wakacjach

  PR 11.04.2016, przeczytano 600 razy

Początek września tego roku zapowiada się bardzo intensywnie. Rusza bowiem kolejna, trzecia już edycja wrześniowych imprez branży reklamowej. Ten rok zapowiada się jeszcze ciekawiej niż poprzedni, bo na trasę OneDay Roadshow wraca Wrocław.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oneday-roadshow-2016-tuz-po-wakacjach,28124,artykul.html

To wyjątkowe reklamowe tour rozpocznie się 5 września w Warszawie, by potem zatrzymać się kolejno w Poznaniu (6. września), Berlinie (7. września), Wrocławiu (8. września) i Chorzowie (9. września). W tym roku nie może Ciebie zabraknąć!

Formuła OneDay Roadshow jest prosta. Każdego dnia inne miasto staje się centrum reklamowych spotkań. Cykl jednodniowych imprez targowych stał się ostatnimi laty bardzo popularny, gdyż jest to szansa nie tylko na budowanie bezpośrednich relacji pomiędzy producentem, dystrybutorem i importerem produktów reklamowych a przedsiębiorcą, ale także najlepszy sposób na budowanie wzajemnego zaufania.

Sukces OneDay Rodadshow przypisać należy również wyjątkowej idei. Jednodniowe imprezy targowe wykraczają bowiem poza ramy sztywnych spotkań biznesowych. Prezentacja oferty w mniejszym gronie stwarza przyjazną atmosferę, która umożliwia bezpośrednie dotarcie do zainteresowanych klientów.

Tak jak w poprzednim roku, polski Roadshow wyjdzie poza granicę naszego kraju. Niemcy od lat wiodą prym w organizowaniu jednodniowych imprez targowych, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Tamtejszy prężny rynek reklamowy otwarty jest na ofertę zagranicznych importerów, stąd też OneDay Roadshow zatrzyma się na jeden dzień w Berlinie. Będzie to więc okazja do poszerzenia międzynarodowych kontaktów i pokazania swojej oferty na rynku zagranicznym. Przedstawiciele agencji reklamowych, importerzy i dystrybutorzy upominków reklamowych będą mieć również okazję do poznania lokalnych rynków i prezentacji oferty w gorącym dla branży okresie przedświątecznym. Targi odbędą się w profesjonalnie wyposażonych hotelach o najwyższym standardzie biznesowym, które zapewnią komfortowe warunki do prowadzenia rozmów handlowych.

Już teraz zachęcamy do wzięcia udziału w tym wyjątkowym cyklu reklamowych spotkań i zapraszamy do śledzenia strony www.onedayshow.pl, na której pojawiać się będą szczegóły naszej imprezy.

Źródło: GJC Inter Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764