logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oneday Roadshow 2016 tuż po wakacjach

  PR 11.04.2016, przeczytano 615 razy

Początek września tego roku zapowiada się bardzo intensywnie. Rusza bowiem kolejna, trzecia już edycja wrześniowych imprez branży reklamowej. Ten rok zapowiada się jeszcze ciekawiej niż poprzedni, bo na trasę OneDay Roadshow wraca Wrocław.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oneday-roadshow-2016-tuz-po-wakacjach,28124,artykul.html

To wyjątkowe reklamowe tour rozpocznie się 5 września w Warszawie, by potem zatrzymać się kolejno w Poznaniu (6. września), Berlinie (7. września), Wrocławiu (8. września) i Chorzowie (9. września). W tym roku nie może Ciebie zabraknąć!

Formuła OneDay Roadshow jest prosta. Każdego dnia inne miasto staje się centrum reklamowych spotkań. Cykl jednodniowych imprez targowych stał się ostatnimi laty bardzo popularny, gdyż jest to szansa nie tylko na budowanie bezpośrednich relacji pomiędzy producentem, dystrybutorem i importerem produktów reklamowych a przedsiębiorcą, ale także najlepszy sposób na budowanie wzajemnego zaufania.

Sukces OneDay Rodadshow przypisać należy również wyjątkowej idei. Jednodniowe imprezy targowe wykraczają bowiem poza ramy sztywnych spotkań biznesowych. Prezentacja oferty w mniejszym gronie stwarza przyjazną atmosferę, która umożliwia bezpośrednie dotarcie do zainteresowanych klientów.

Tak jak w poprzednim roku, polski Roadshow wyjdzie poza granicę naszego kraju. Niemcy od lat wiodą prym w organizowaniu jednodniowych imprez targowych, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Tamtejszy prężny rynek reklamowy otwarty jest na ofertę zagranicznych importerów, stąd też OneDay Roadshow zatrzyma się na jeden dzień w Berlinie. Będzie to więc okazja do poszerzenia międzynarodowych kontaktów i pokazania swojej oferty na rynku zagranicznym. Przedstawiciele agencji reklamowych, importerzy i dystrybutorzy upominków reklamowych będą mieć również okazję do poznania lokalnych rynków i prezentacji oferty w gorącym dla branży okresie przedświątecznym. Targi odbędą się w profesjonalnie wyposażonych hotelach o najwyższym standardzie biznesowym, które zapewnią komfortowe warunki do prowadzenia rozmów handlowych.

Już teraz zachęcamy do wzięcia udziału w tym wyjątkowym cyklu reklamowych spotkań i zapraszamy do śledzenia strony www.onedayshow.pl, na której pojawiać się będą szczegóły naszej imprezy.

Źródło: GJC Inter Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764