logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wizytówka: Studia podyplomowe z marketingu w WSZIB - czy warto?

  PR 09.03.2016, przeczytano 1183 razy
ilustracjastrzałka

Decydując się na studia podyplomowe, możesz mieć wątpliwości odnoście najlepszego kierunku. Jeżeli Twoją pasją jest marketing, to za chwilę przekonasz się czy warto go studiować.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wizytowka%3A-studia-podyplomowe-z-marketingu-w-wszib---czy-warto,27763,artykul.html

Wiele osób, stojących przed wyborem kierunku studiów podyplomowych, poważnie rozważa marketing (np. marketing terytorialny, zarządzanie komunikacją marketingową i medialną). Zastanawiają się, czy jest sens poświecić kolejne lata na naukę i następne środki finansowe na opłatę czesnego. Można rozwiać te wątpliwości w bardzo prosty sposób. Wystarczy uświadomić sobie, jaką wiedzę i umiejętnością można posiąść.

Studia podyplomowe marketing - czego się nauczysz

Kierunek: Zarządzanie komunikacją marketingową i medialną

Przede wszystkim dowiesz się, jakie działania marketingowe wpływają na wzrost pozycji firmy na rynku. Nauczysz się, na czym polega odpowiednia komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem i jaka taktyka jest najbardziej skuteczna. Posiądziesz wiedzę z dziedziny teorii komunikacji marketingowej i strategii, a także opanujesz praktyczne instrumenty komunikacji. Będziesz potrafił wybrać dobre media do reklamy i poznasz, na czym polega skuteczny udział w targach branżowych. Staniesz się poszukiwanym i wartościowym pracownikiem, nie tylko z szeroką wiedzą, ale również z konkretnymi umiejętnościami. Public relations, rola marki w promocji i rozwój produktów nie będą już dla Ciebie tajemnicą.

Udział w studiach podyplomowych to również możliwość poznania nowych ludzi, także w kwestii biznesowej. Będziesz miał szansę na udział w różnych szkoleniach i konkursach, które są niczym otwarta brama do zatrudnienia w najlepszych firmach i na najwyżej opłacanych stanowiskach. Tak rozległą wiedzę marketingową trudno wycenić, dlatego pracownicy ją posiadający muszą być odpowiednio doceniani.

Gdzie studiować?

Wpisując w wyszukiwarkę "marketing studia podyplomowe", zwróć uwagę na uczelnie, które specjalizują się w marketingu, ponieważ tylko tam będziesz miał pewność, że Twoimi mentorami zostaną osoby z wyjątkowo rozległą wiedzą i znaczące dużo w tej branży. Doskonałym przykładem takiej szkoły jest WSZIB w Krakowie. Nowoczesna uczelnia z najlepszymi wykładowcami.

Źródło: WSZIB

www.wszib.edu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764