logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WKM-Energia nowym klientem Biura Podróży Reklam

  PR 07.02.2024, przeczytano 467 razy
ilustracja

Po wygranym konkursie ofert agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna obsługę nowego klienta, spółki WKM-ENERGIA. Współpraca dotyczyć będzie m.in. stworzenia strategii komunikacyjnej i mediowej oraz zaprojektowania identyfikacji wizualnej dla nowej marki z portfolio WKM-ENERGIA, jak również – docelowo – prowadzenia jej działań mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wkm-energia-nowym-klientem-biura-podrozy-reklam,403024,artykul.html

WKM-ENERGIA  to firma zajmująca się wdrażaniem nowych pro-środowiskowych technologii do codziennego życia oraz preparatów bezpiecznych dla środowiska. Jej produkty wytwarzane są z naturalnych surowców roślinnych poddanych procesom estryfikacji, są biodegradowalne i całkowicie bezpieczne dla środowiska, posiadają pozytywne certyfikacje EcoLabel oraz Państwowego Zakładu Higieny.

Współpraca WKM-ENERGIA z Biurem Podróży Reklamy właśnie startuje. Umowa pomiędzy stronami ma charakter bezterminowy, a jej zakres to m.in. stworzenie strategii komunikacyjnej i mediowej oraz zaprojektowanie identyfikacji wizualnej dla nowej marki i stworzenie jej brandbooka; w dalszej kolejności także tworzenie kreacji reklamowych, prowadzenie i organizację kampanii oraz zakup mediów.

- Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy z Biurem Podróży Reklamy. Wierzymy, że połączenie naszej innowacyjności w dziedzinie technologii pro-środowiskowych z doświadczeniem i kreatywnością agencji pozwoli nam stworzyć komunikację, która odda unikalne wartości naszej nowej marki. Naszym celem jest nie tylko prezentacja produktów, ale także edukacja rynku i podnoszenie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju i ekologii. Chcemy, aby WKM-ENERGIA była synonimem innowacji i zaufania, a nasze technologie stały się standardem w branży budowlanej i architektonicznej. Dzięki tej współpracy, mamy nadzieję nie tylko zaznaczyć swoją obecność na rynku, ale również przyczynić się do lepszej przyszłości dla nas wszystkich – mówi Andrzej Machnikowski, prezes WKM-ENERGIA.

– Działania prowadzone będą początkowo przede wszystkim w obszarze B2B, ale docelowo również B2C. Ich celem będzie poszerzenie świadomości obecnych i potencjalnych klientów jeśli chodzi o wysoką jakość produktów ekologicznych opartych wyłącznie na olejach pochodzenia roślinnego, oferowanych przez WKM-ENERGIA – wyjaśnia Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

WKM-ENERGIA kieruje swoje produkty do odbiorców z branży budowlanej, producentów galanterii budowlanej, designerów i architektów.

Grupą docelową pierwszych kampanii (B2B) będą managerowie wyższego szczebla firm z branży betoniarskiej i budowlanej, oraz pracownicy fizyczni tych firm.

W kolejnych falach działań komunikacyjnych planowane są również kampanie B2C, kierowane już bezpośrednio do konsumentów.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na stadionach jest miejsce dla reprezentacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764