logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WKM-Energia nowym klientem Biura Podróży Reklam

  PR 07.02.2024, przeczytano 553 razy
ilustracja

Po wygranym konkursie ofert agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna obsługę nowego klienta, spółki WKM-ENERGIA. Współpraca dotyczyć będzie m.in. stworzenia strategii komunikacyjnej i mediowej oraz zaprojektowania identyfikacji wizualnej dla nowej marki z portfolio WKM-ENERGIA, jak również – docelowo – prowadzenia jej działań mediowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wkm-energia-nowym-klientem-biura-podrozy-reklam,403024,artykul.html

WKM-ENERGIA  to firma zajmująca się wdrażaniem nowych pro-środowiskowych technologii do codziennego życia oraz preparatów bezpiecznych dla środowiska. Jej produkty wytwarzane są z naturalnych surowców roślinnych poddanych procesom estryfikacji, są biodegradowalne i całkowicie bezpieczne dla środowiska, posiadają pozytywne certyfikacje EcoLabel oraz Państwowego Zakładu Higieny.

Współpraca WKM-ENERGIA z Biurem Podróży Reklamy właśnie startuje. Umowa pomiędzy stronami ma charakter bezterminowy, a jej zakres to m.in. stworzenie strategii komunikacyjnej i mediowej oraz zaprojektowanie identyfikacji wizualnej dla nowej marki i stworzenie jej brandbooka; w dalszej kolejności także tworzenie kreacji reklamowych, prowadzenie i organizację kampanii oraz zakup mediów.

- Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy z Biurem Podróży Reklamy. Wierzymy, że połączenie naszej innowacyjności w dziedzinie technologii pro-środowiskowych z doświadczeniem i kreatywnością agencji pozwoli nam stworzyć komunikację, która odda unikalne wartości naszej nowej marki. Naszym celem jest nie tylko prezentacja produktów, ale także edukacja rynku i podnoszenie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju i ekologii. Chcemy, aby WKM-ENERGIA była synonimem innowacji i zaufania, a nasze technologie stały się standardem w branży budowlanej i architektonicznej. Dzięki tej współpracy, mamy nadzieję nie tylko zaznaczyć swoją obecność na rynku, ale również przyczynić się do lepszej przyszłości dla nas wszystkich – mówi Andrzej Machnikowski, prezes WKM-ENERGIA.

– Działania prowadzone będą początkowo przede wszystkim w obszarze B2B, ale docelowo również B2C. Ich celem będzie poszerzenie świadomości obecnych i potencjalnych klientów jeśli chodzi o wysoką jakość produktów ekologicznych opartych wyłącznie na olejach pochodzenia roślinnego, oferowanych przez WKM-ENERGIA – wyjaśnia Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

WKM-ENERGIA kieruje swoje produkty do odbiorców z branży budowlanej, producentów galanterii budowlanej, designerów i architektów.

Grupą docelową pierwszych kampanii (B2B) będą managerowie wyższego szczebla firm z branży betoniarskiej i budowlanej, oraz pracownicy fizyczni tych firm.

W kolejnych falach działań komunikacyjnych planowane są również kampanie B2C, kierowane już bezpośrednio do konsumentów.

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764