logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wkrótce premiera wyszukiwarki Joomp.pl

  PR 07.09.2022, przeczytano 458 razy

Zapowiadana premiera krajowej wersji europejskiego portalu dla dostawców produktów reklamowych – joomp.pl zbliża się wielkimi krokami. Już za tydzień ruszy polska strona joomp - serwisu i wyszukiwarki dostawców upominków reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wkrotce-premiera-wyszukiwarki-joomp.pl,397121,artykul.html

Swoje pierwsze kliknięcia joomp.pl zbierze na Festiwalu Marketingu 14 i 15 września w warszawskim EXPO XXI, gdzie w hali nr 1 na stoisku J17 moderatorzy strony będą prezentować i testować wyszukiwarkę.

Krajowy joomp skupia ponad tysiąc dostawców, którym obecność na portalu umożliwia stały kontakt z agencjami reklamowymi, zwiększenie zasięgu swojej promocji, dotarcie do większej klienteli i budowanie nowych relacji biznesowych.

To pierwsze takie narzędzie online dedykowane w całości dla branży reklamowej, zostało już docenione przez grono profesjonalistów. Jury Festiwalu Marketingu przyznało joomp.pl nagrodę Złoty Medal. Cechy, które zostały docenione w konkursie, to m.in.: nowoczesność zastosowanych rozwiązań, funkcjonalność, zalety ekonomiczne oraz pozytywne oddziaływanie na środowisko.

Portal joomp.pl przechodzi ostatnie prace moderacyjne i już niebawem jego użytkownicy będą mogli przetestować szybkie wyszukiwanie dostawców i wysyłanie zbiorczych zapytań oraz szereg innych rozwiązań online.

Joomp.pl to idealne narzędzie dla tych, którzy chcą się dynamicznie rozwijać, szukają nowych kontaktów biznesowych, rozwijać działalność i udoskonalać swoją ofertę.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764