logo
WIADOMOŚCI

Włączenie Alma Trend w struktury Integart bodźcem do regionalizacji Centrum HP Demo Lab

  S 25.07.2018, przeczytano 983 razy
ilustracjastrzałka

Dekadę istnienia technologii HP Latex na rynku Integart chce w szczególny sposób podkreślić, a na kolejną planuje wprowadzić nowe programy i być jeszcze bliżej swoich Klientów. Mamy świadomość, że dobra technologia to nie wszystko. Dobra technologia wymaga równie dobrego procesu wsparcia posprzedażowego oraz serwisu czyli zaplecza, które zabezpieczy każdą produkcję. W drugim półroczu wszystkim naszym Klientom zapewnimy możliwość skorzystania z opracowanych, przez nas wewnętrznie, Programów Partnerskich i dostosowanych do obecnych potrzeb, spełniających wymagania rynku Procedur Obsługi Klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wlaczenie-alma-trend-w-struktury-integart-bodzcem-do-regionalizacji-centrum-hp-demo-lab,37365,artykul.html

Wsparcie serwisowe i marketingowe to będą dwie równoległe płaszczyzny na bazie których będziemy budować swoją przewagę rynkową i dalszą strategię. Wraz z włączeniem spółki Alma Trend w struktury Integart przygotowujemy regionalizację naszego centrum HP Demo Lab. To właśnie nasze centrum demonstracyjne na początku drogi z technologią HP Latex okazało się dużym sukcesem, ponieważ poprzednio większość dystrybutorów oferowało tylko sprzedaż drukarek. My natomiast postanowiliśmy zaprezentować naszym Klientom wszystkie zalety technologii lateksowej, ale przede wszystkim zaprezentować gotowe produkty, które dzięki niej możemy wyprodukować i które mogą pomóc im się rozwijać. Produkty, dzięki którym klient może generować wyższe marze i wyższe zyski.

Czas na Poznań, Warszawę, Kraków, Katowice i Gdańsk

Dziś III generacja technologii HP Latex pozwala produkować naszym klientom wysoko wolumenowe realizacje takie jak kampanie banerowe, rebrending stacji, sieci sklepów, powierzchni handlowych czy całych flot samochodowych. Dodatkowo każdy posiadacz drukarki HP Latex może w pełni eksplorować rynek reklamy wewnętrznej przy wykorzystaniu dekoracji.

Dzisiaj chcemy podzielić się naszym zebranym doświadczeniem z jeszcze większą grupą odbiorców, chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów bo uważamy, że w dzisiejszym zmieniającym się świecie ważne jest mieć dostęp do wiedzy. Regionalizacja centrów demonstracyjnych ma na celu podzielenie się tą wiedzą z naszymi Klientami w Regionach. Cenimy czas naszych Klientów, dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować znaczne środki i czas na stworzenie, docelowo, 5 regionalnych Centrów Demonstracyjnych w miastach takich jak: Poznań, Warszawa, Kraków, Katowice i Gdańsk.

To inwestycja przede wszystkim w infrastrukturę, tak ażeby jak najlepiej przekazać doświadczenia naszym Klientom. W każdym z ośrodków znajdzie się powierzchnia wystawiennicza, gdzie prezentować będziemy urządzenia i technologie a na miejscu znajdować się będzie przeszkolony i kompetentny personel, który z przyjemnością będzie dzielił się wiedzą i pomagał naszym Klientom, doradzając w kwestii doboru materiałów i organizacji nowoczesnej pracowni reklamowej czy agencji.

Dodatkowo, w przyszłym roku planujemy rozbudowę Centrum HP Demo Lab we Wrocławiu, w Błoniu, które będzie centralnym ośrodkiem prezentacji urządzeń nie tylko do druku. W perspektywie krótkiego okresu planujemy rozwinąć kluczowe narzędzia wspierające naszych Klientów – mianowicie szkolenia z zakresu druku i stworzyć najbardziej profesjonalne Centrum Szkoleniowe dla naszej branży. Dziś to wszystko jest możliwe dzięki połączeniu potencjału obu firm, Integart i AlmaTrend. Razem tworząc prawie 200 osobowe przedsiębiorstwo jesteśmy gotowi na wyzwania, kolejnych 10 lat.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.hplatex.pl/wsparcie-marketingowe, gdzie można uzyskać szczegółowe informacje. Nie można przejść obojętnie obok HP Latex. Zapraszamy do zakupu urządzeń! Decyzja zakupowa aktywuje Twój Voucher!

Trwa wyjątkowa Kampania z rabatem!

Zrealizuj voucher o wartości 10.000 zł!

Podejmując decyzję o zakupie drukarki z okazji 10-cio lecia HP Latex czeka na Was 500 Voucherów, o wartości do 10 000 zł. Aktywuj go kupując drukarkę! Wykorzystaj możliwość i odbierz: dowolne media, materiały eksploatacyjne czy narzędzia marketingowe. Wystarczy, że zostawisz swoje dane a skontaktujemy się z Tobą lub pobierz swój Voucher online i napisz do nas.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone