logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Właściciel Goeste Nieruchomości w kampanii T-Mobile

  PR 19.09.2018, przeczytano 1657 razy
ilustracja

Michał Spodymek biuro nieruchomości zdecydował się otworzyć w mieście, w którym nigdy wcześniej nie mieszkał. Dziś stoi na czele 10-osobowego zespołu, który codziennie tworzy silną markę na warszawskim rynku mieszkaniowym. Swoją firmę zbudował, wykorzystując możliwości prezentacji domów w mediach społecznościowych. Ostatnio widzowie mogli go zobaczyć w kampanii dużego operatora, pokazującej małe i średnie przedsiębiorstwa bazujące na rozwiązaniach cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wlasciciel-goeste-nieruchomosci-w-kampanii-t-mobile,379392,artykul.html

Wszystko zaczęło się w 2004 roku, kiedy Michał Spodymek – jeszcze w trakcie studiów – zaczął kupować działki w górach za zarobione w Anglii pieniądze. Tereny sprzedawał później z zyskiem, stopniowo nabierając doświadczenia w obrocie nieruchomościami. Wkrótce zdecydował się na zrobienie licencji pośrednika nieruchomości, a w 2014 roku na otwarcie własnej firmy Goeste Nieruchomości w Warszawie.

Nigdy wcześniej nie mieszkałem w stolicy, dlatego musiałem szybko zgromadzić wiedzę na temat miasta i trendów, która jest niezbędna w przypadku rynku nieruchomości. Prowadzenie własnej agencji nie byłoby także możliwe, gdyby nie zespół wspaniałych specjalistów, który stopniowo powiększał się, zyskując zaufanie klientów. Praca, którą wykonujemy, opiera się na kontakcie z drugim człowiekiem, bez wahania mogę powiedzieć więc, że to ludzie budują każdego dnia pozycję firmy – opowiada Michał Spodymek, właściciel Goeste Nieruchomości. – Z czasem zaczęły zgłaszać się do nas duże, zagraniczne przedsiębiorstwa, by powierzyć nam obsługę ich globalnych nieruchomości na wyłączność. To był jeden ze znaków, że rozwijamy się w dobrym kierunku.

Nowe technologie pomagają dotrzeć do ludzi

Od samego początku działalności Michał poszukiwał platformy, która pozwoli mu na stały, ścisły kontakt z klientami. Okazał się nią internet, na którym – jak mówi właściciel Goeste Nieruchomości – opiera się 90% widoczności firmy. Prócz strony internetowej, biuro posiada więc fanpage na Facebooku, profil na Instagramie oraz własny kanał na YouTubie, w ramach którego pokazuje nieruchomości. Firma prowadzi także bloga o rynku mieszkaniowym oraz branży, w której działa. Wszystko, by dotrzeć do miejsca, w którym sprzedający i kupujący mieszkania, domy, lokale oraz działki spędzają najwięcej czasu. A stąd niedaleko już było do dużej kampanii biznesowej T-Mobile.

Cyfrowa rewolucja małych i średnich przedsiębiorstw

Michała Spodymka można było ostatnio zobaczyć w spocie promującym cyfrowe usługi operatora dla małych i średnich firm, takie jak np. aplikacja do samodzielnego prowadzenia księgowości czy zdalny serwis IT. Stanowią one część najnowszej oferty MagentaBIZNES, skupiającej się zarówno na potrzebach telekomunikacyjnych przedsiębiorstw, jak i tych związanych z funkcjonowaniem w sieci. W kampanii wystąpili prawdziwi klienci T-Mobile, którzy wykorzystują bazujące na internecie rozwiązania w codziennej działalności biznesowej. Prócz Michała Spodymka, w reklamie pojawiły się również Zofia Gaińska, właścicielka przychodni weterynaryjnej Animal Center, oraz Joanna Lewandowska, założycielka pracowni florystycznej Kwiatowa Manufaktura. Nie zabrakło także Tymoteusza Pięty, który stoi na czele salonów fryzjerskich Hairmate. Choć pracują oni na co dzień w bardzo zróżnicowanych branżach, łączy ich wykorzystanie najnowszych technologii.

Zasięg biznesu ciągle rośnie

Coraz silniej ugruntowana pozycja Goeste Nieruchomości sprawia, że Michał powoli zaczyna myśleć o poszerzeniu działalności o nowe miasta. Jak sam przyznaje, prawdopodobnie stanie się to już w przyszłym roku. Zwiększa się zresztą nie tylko zasięg firmy, lecz także sposób jej funkcjonowania.

Stajemy się coraz bardziej mobilni i sporo czynności wykonujemy poza biurem. To są często działania w internecie, takie jak zamieszczanie filmów na YouTube w jakości HD, która wymaga dostępu do sieci z dobrą prędkością transferu danych – mówi Michał Spodymek. – Rola rozwiązań cyfrowych w Goeste Nieruchomości już teraz jest więc bardzo duża i stale będzie rosła.

Źródło: T-Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764