logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Właściciel Goeste Nieruchomości w kampanii T-Mobile

  PR 19.09.2018, przeczytano 1293 razy
ilustracja

Michał Spodymek biuro nieruchomości zdecydował się otworzyć w mieście, w którym nigdy wcześniej nie mieszkał. Dziś stoi na czele 10-osobowego zespołu, który codziennie tworzy silną markę na warszawskim rynku mieszkaniowym. Swoją firmę zbudował, wykorzystując możliwości prezentacji domów w mediach społecznościowych. Ostatnio widzowie mogli go zobaczyć w kampanii dużego operatora, pokazującej małe i średnie przedsiębiorstwa bazujące na rozwiązaniach cyfrowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wlasciciel-goeste-nieruchomosci-w-kampanii-t-mobile,379392,artykul.html

Wszystko zaczęło się w 2004 roku, kiedy Michał Spodymek – jeszcze w trakcie studiów – zaczął kupować działki w górach za zarobione w Anglii pieniądze. Tereny sprzedawał później z zyskiem, stopniowo nabierając doświadczenia w obrocie nieruchomościami. Wkrótce zdecydował się na zrobienie licencji pośrednika nieruchomości, a w 2014 roku na otwarcie własnej firmy Goeste Nieruchomości w Warszawie.

Nigdy wcześniej nie mieszkałem w stolicy, dlatego musiałem szybko zgromadzić wiedzę na temat miasta i trendów, która jest niezbędna w przypadku rynku nieruchomości. Prowadzenie własnej agencji nie byłoby także możliwe, gdyby nie zespół wspaniałych specjalistów, który stopniowo powiększał się, zyskując zaufanie klientów. Praca, którą wykonujemy, opiera się na kontakcie z drugim człowiekiem, bez wahania mogę powiedzieć więc, że to ludzie budują każdego dnia pozycję firmy – opowiada Michał Spodymek, właściciel Goeste Nieruchomości. – Z czasem zaczęły zgłaszać się do nas duże, zagraniczne przedsiębiorstwa, by powierzyć nam obsługę ich globalnych nieruchomości na wyłączność. To był jeden ze znaków, że rozwijamy się w dobrym kierunku.

Nowe technologie pomagają dotrzeć do ludzi

Od samego początku działalności Michał poszukiwał platformy, która pozwoli mu na stały, ścisły kontakt z klientami. Okazał się nią internet, na którym – jak mówi właściciel Goeste Nieruchomości – opiera się 90% widoczności firmy. Prócz strony internetowej, biuro posiada więc fanpage na Facebooku, profil na Instagramie oraz własny kanał na YouTubie, w ramach którego pokazuje nieruchomości. Firma prowadzi także bloga o rynku mieszkaniowym oraz branży, w której działa. Wszystko, by dotrzeć do miejsca, w którym sprzedający i kupujący mieszkania, domy, lokale oraz działki spędzają najwięcej czasu. A stąd niedaleko już było do dużej kampanii biznesowej T-Mobile.

Cyfrowa rewolucja małych i średnich przedsiębiorstw

Michała Spodymka można było ostatnio zobaczyć w spocie promującym cyfrowe usługi operatora dla małych i średnich firm, takie jak np. aplikacja do samodzielnego prowadzenia księgowości czy zdalny serwis IT. Stanowią one część najnowszej oferty MagentaBIZNES, skupiającej się zarówno na potrzebach telekomunikacyjnych przedsiębiorstw, jak i tych związanych z funkcjonowaniem w sieci. W kampanii wystąpili prawdziwi klienci T-Mobile, którzy wykorzystują bazujące na internecie rozwiązania w codziennej działalności biznesowej. Prócz Michała Spodymka, w reklamie pojawiły się również Zofia Gaińska, właścicielka przychodni weterynaryjnej Animal Center, oraz Joanna Lewandowska, założycielka pracowni florystycznej Kwiatowa Manufaktura. Nie zabrakło także Tymoteusza Pięty, który stoi na czele salonów fryzjerskich Hairmate. Choć pracują oni na co dzień w bardzo zróżnicowanych branżach, łączy ich wykorzystanie najnowszych technologii.

Zasięg biznesu ciągle rośnie

Coraz silniej ugruntowana pozycja Goeste Nieruchomości sprawia, że Michał powoli zaczyna myśleć o poszerzeniu działalności o nowe miasta. Jak sam przyznaje, prawdopodobnie stanie się to już w przyszłym roku. Zwiększa się zresztą nie tylko zasięg firmy, lecz także sposób jej funkcjonowania.

Stajemy się coraz bardziej mobilni i sporo czynności wykonujemy poza biurem. To są często działania w internecie, takie jak zamieszczanie filmów na YouTube w jakości HD, która wymaga dostępu do sieci z dobrą prędkością transferu danych – mówi Michał Spodymek. – Rola rozwiązań cyfrowych w Goeste Nieruchomości już teraz jest więc bardzo duża i stale będzie rosła.

Źródło: T-Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764