ComVision Sp. z o.o., właściciel marki SMSAPI, zmienia nazwę na LINK Mobility Poland Sp. z o.o. Po 11 latach obecności na rynku wejściu skład międzynarodowej grupy, firma robi kolejny krok i nie zwalnia tempa rozwoju.
Wysyła prawie miliard SMS-ów rocznie i obsługuje obecnie już ponad 6500 klientów w Polsce i na świecie. Powstała w 2004 roku gliwicka spółka, na początku tworzyła oprogramowanie dla e-commerce, ale szybko dostrzegła potencjał w komunikacji mobilnej. Już w 2007 roku udostępniła API, które jako jedno z pierwszych rozwiązań na rynku pozwoliło na wysyłkę SMS.
- Zmiana nazwy to z naszej strony podkreślenie przynależności do międzynarodowej grupy. Na tej współpracy zyskują nasi klienci, którym możemy zaoferować usługi wypracowane przez grupę - m.in. LINK Conversations, dwukierunkowy kanał komunikacji oparty o scenariusze rozmowy, również działający na rozwiązaniu RCS - mówi Andrzej Ogonowski, PR & Brand Manager SMSAPI - SMSAPI przez 11 lat obecności na rynku ugruntowała swoja pozycję i ma stałe grono odbiorców. Co bardzo ważne, wciąż będziemy obecni na rynku pod nazwą SMSAPI.
Dobre wyniki i dynamiczny rozwój spółki ComVision zwróciły uwagę norweskiej spółki giełdowej LINK Mobility Group. W październiku ubiegłego roku przy wycenie na poziomie 16 mln euro, polska firma została kupiona przez europejskiego lidera komunikacji mobilnej.
Najbardziej owocny dla SMSAPI był poprzedni rok, w którym wysłano ponad 960 mln wiadomości tekstowych dla klientów. Platforma oferująca usługi komunikacji mobilnej obsługuje m.in. Jeronimo Martins, ING Bank Śląski, Big Star, PGE, Answear, W. Kruk i ponad 6,5 tys. innych polskich i zagranicznych klientów.
Współpraca z europejskim potentatem marketingu mobilnego pozwala SMSAPI na wdrożenie nowoczesnych technologii oraz ułatwia działania na zagranicznych rynkach. LINK Mobility Group ma biura w Norwegii, Estonii, Szwecji, Łotwie, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Finlandii, Rumunii, Bułgarii, Danii, Włoszech, Szwajcarii, Austrii i Polsce.
Źródło: LINK Mobility Poland Sp. z o.o.