logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Właściciel SMSAPI zmienia nazwę

  PR 13.11.2018, przeczytano 606 razy

ComVision Sp. z o.o., właściciel marki SMSAPI, zmienia nazwę na LINK Mobility Poland Sp. z o.o. Po 11 latach obecności na rynku wejściu skład międzynarodowej grupy, firma robi kolejny krok i nie zwalnia tempa rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wlasciciel-smsapi-zmienia-nazwe,380108,artykul.html

Wysyła prawie miliard SMS-ów rocznie i obsługuje obecnie już ponad 6500 klientów w Polsce i na świecie. Powstała w 2004 roku gliwicka spółka, na początku tworzyła oprogramowanie dla e-commerce, ale szybko dostrzegła potencjał w komunikacji mobilnej. Już w 2007 roku udostępniła API, które jako jedno z pierwszych rozwiązań na rynku pozwoliło na wysyłkę SMS.

- Zmiana nazwy to z naszej strony podkreślenie przynależności do międzynarodowej grupy. Na tej współpracy zyskują nasi klienci, którym możemy zaoferować usługi wypracowane przez grupę - m.in. LINK Conversations, dwukierunkowy kanał komunikacji oparty o scenariusze rozmowy, również działający na rozwiązaniu RCS - mówi Andrzej Ogonowski, PR & Brand Manager SMSAPI - SMSAPI przez 11 lat obecności na rynku ugruntowała swoja pozycję i ma stałe grono odbiorców. Co bardzo ważne, wciąż będziemy obecni na rynku pod nazwą SMSAPI.

Dobre wyniki i dynamiczny rozwój spółki ComVision zwróciły uwagę norweskiej spółki giełdowej LINK Mobility Group. W październiku ubiegłego roku przy wycenie na poziomie 16 mln euro, polska firma została kupiona przez europejskiego lidera komunikacji mobilnej.

Najbardziej owocny dla SMSAPI był poprzedni rok, w którym wysłano ponad 960 mln wiadomości tekstowych dla klientów. Platforma oferująca usługi komunikacji mobilnej obsługuje m.in. Jeronimo Martins, ING Bank Śląski, Big Star, PGE, Answear, W. Kruk i ponad 6,5 tys. innych polskich i zagranicznych klientów.

Współpraca z europejskim potentatem marketingu mobilnego pozwala SMSAPI na wdrożenie nowoczesnych technologii oraz ułatwia działania na zagranicznych rynkach. LINK Mobility Group ma biura w Norwegii, Estonii, Szwecji, Łotwie, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Finlandii, Rumunii, Bułgarii, Danii, Włoszech, Szwajcarii, Austrii i Polsce.

Źródło: LINK Mobility Poland Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764