logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Właściwy adres ma znaczenie - kampania wizerunkowa Wyborcza.pl

  PR 02.06.2021, przeczytano 962 razy
ilustracjastrzałka

1 czerwca 2021 r.  rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej serwisu Wyborcza.pl. Tym razem, zgodnie z hasłem "Właściwy adres ma znaczenie", jest ona skupiona wokół adresu internetowego Wyborcza.pl, pod którym można znaleźć zawsze sprawdzone informacje, poruszające reportaże, dziennikarskie śledztwa i praktyczne rady. Reklamy Wyborcza.pl można zobaczyć w internecie, telewizji, kinach, prasie oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach OOH i DOOH w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wlasciwy-adres-ma-znaczenie---kampania-wizerunkowa-wyborcza.pl,391726,artykul.html

Od lutego 2021 r. przez 4 miesiące trwała kampania serwisu Wyborcza.pl z hasłem „Piszemy o tym, co ma znaczenie”. W czerwcu rusza jej nowa odsłona, która podkreśla wagę adresu Wyborcza.pl.

Kampania "Właściwy adres ma znaczenie" ma zachęcać czytelników do bezpośredniego wchodzenia na strony serwisu Wyborcza.pl i szukania w nim interesujących treści.  

- Wiemy, że marka "Wyborczej" to nasz największy kapitał, nieprzypadkowo w ostatnich dwóch latach uznano ją za najsilniejszy polski brand. Ale to nie znaczy, że nie trzeba o niego dbać. Zwłaszcza w czasach, kiedy nagle wszystkie media - z czysto rozrywkowymi i tabloidowymi włącznie - nazywają siebie "opiniotwórczymi", wiarygodnymi i eksperckimi. Być może skłania je do tego łatwość, z jaką można dziś prawdziwe treści dziennikarskie omawiać, obszernie cytować czy wręcz bezczelnie kopiować. W takim świecie nawet wyrobiony czytelnik trafia czasem na manowce, dlatego postanowiliśmy przypomnieć, że "właściwy adres ma znaczenie". To dla "Wyborczej", która z sukcesem buduje społeczność cyfrowych prenumeratorów, piekielnie ważne - mówi Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".  

Kampania "Właściwy adres ma znaczenie" obejmie praktycznie wszystkie media i potrwa do końca sierpnia br. Reklamy będą emitowane w telewizji i kinach sieci Helios. Pojawią się też w serwisach internetowych, w mediach społecznościowych - w ekosystemie Facebooka i Google'a oraz na platformie YouTube, a w prasie - na łamach "Gazety Wyborczej" i jej magazynów oraz w tygodnikach opinii.

Z kolei w przestrzeni miejskiej kreacje będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. billboardy, citylighty) oraz wewnętrznej - np. w galeriach handlowych i w komunikacji miejskiej.

Działania przygotował i zaplanował dział marketingu "Wyborczej". Wsparcie w planowaniu emisji reklam w telewizji zapewnił dom mediowy Spark Foundry.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764