Najważniejsze i zarazem najtrudniejsze jest pozyskanie klienta. Najpierw musisz więc zainwestować w promocję siebie: ulotki, reklama na samochód, tablica, banner. U mnie sprawdziła się również oferta w formie listu zachęcającego do skorzystania z moich usług, wysyłana na adres pocztowy. Wysyłałem takich listów po 50 co 1-2 tygodnie na adresy firm znalezionych w książce telefonicznej. Jeżeli działasz w niewielkiej miejscowości to w dość krótkim czasie dotrzesz do wszystkich firm w twojej miejscowości. List wyjdzie cię drożej niż ulotka, ale masz pewność, że trafiła tam gdzie chciałaś. Nie zapomnij o instytucjach(urzędy, szkoły, przychodnie, itp.) Nie przejmuj się, że nie posiadasz sprzętu. Grunt to dobry projekt no i cena... Początkowo, możesz bazować tylko na robieniu projektów, i wyklejaniu tablic, a druk, cięcie ploterem, zlecać tymczasowo podwykonawcom. Jako agencja, a więc pośrednik, napewno uzyskasz satysfakcjonujące ceny i zostanie również zysk dla ciebie. Zaopatrz się również w próbki wydruków i produktów, które będziesz oferować, klient lubi "dotknąć" zamawianego towaru. Najlepiej zdobyć je od podwykonawców lub na targach.
Jeżeli zleceń będzie przybywać, możesz pomyśleć o inwestycjach, jeżeli nie, zwijasz interes i nic nie tracisz.
I jeszcze jedno, nie myśl, że znajdziesz klientów w 1-2 miesiące, to proces długotrwały
Powodzenia