logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe

  PR 14.06.2019, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz Schmidt 470 pom


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wlodzimierz-schmidt-ponownie-wybrany-na-prezesa-zarzadu-iab-europe,382912,artykul.html

Włodzimierz Schmidt stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe piastuje od września 2018 roku. Na początku czerwca 2019 odbyły się wybory członków Zarządu kolejnej, dwuletniej kadencji, w wyniku których Włodzimierz Schmidt został ponownie wybrany na szefa IAB Europe. Wspólnie z pozostałymi członkami Zarządu do 2021 roku będzie odpowiadał za kształtowanie strategicznych kierunków rozwoju tej europejskiej organizacji. W dalszym ciągu także będzie przewodził pracom pięcioosobowego Executive Committee.

Ponowny wybór Włodzimierza Schmidta to nie tylko uhonorowanie jego dotychczasowego wkładu w prace IAB Europe, ale także docenienie roli i potencjału polskiego oddziału IAB, który przez ostatnie lata stał się jedną z wiodących organizacji w Europie.

Zadaniem nowego Zarządu będzie kierowanie realizacją trzyletniego planu opracowanego przez poprzedni skład Zarządu, który zakłada rozszerzenie zakresu działalności IAB Europe poza interaktywną reklamę na marketing cyfrowy. Plan opiera się na trzech podstawowych obszarach: regulacje prawne; ramy i kodeksy postępowania, a także i programy branżowe.

W gronie członków Zarządu IAB Europe znajdują się obecnie:

  • Neil Bowman, VP Advertising Technology – BBC
  • Bethan Crockett, Senior Director Brand Safety, Digital Risk, EMEA – GroupM
  • Nigel Gilbert, Executive VP Strategic Development – AppNexus, A Xandr company
  • Mark Howe, Managing Director, EMEA Agencies – Google
  • Matthias Matthiesen, Senior Privacy Counsel – Quant cast
  • Rhys Noelke, Senior VP Strategy – RTL
  • Bela Papp, Global Agency Director – Microsoft
  • Phil Sumner, Global Media Insights Director – Teads
  • Carolin Wehrhahn, Head of Brussels Office Public Affairs – AxelSpringer
  • Stuart Wilkinson, Head of Industry Relations – comScoreIoana Anescu, Managing Director – IAB Romania
  • Sebastiano Cappa, Board Member – IAB Italy
  • Thomas Duhr, Exec VP Interactive – IP Deutschland
  • Pierre Gauthier, Director International Development – DrBanner
  • Petri Kokkonen, Chairman – IAB Finland / CEO, Relevant Digital OY
  • Mahmut Kursun, Board Member – IAB Turkey
  • Suzanne McElligot, CEO – IAB Ireland
  • Jon Mew, CEO – IAB UK
  • Włodzimierz Schmidt, CEO – IAB Poland
  • Allan Sorensen, Head of Digital and International Affairs – Danske Medier / COO –  IAB Denmark

Constantin Kamaras, były wieloletni Prezes Zarządu IAB Europe, w dalszym pełni funkcję doradczą Zarządu jako honorowy Chairmain Emeritus.

Nowy skład osobowy Executive Committee (ExCo) jest następujący:

  • Włodzimierz Schmidt, CEO – IAB Polska – Przewodniczący
  • Stuart Wilkinson, dyrektor ds. Stosunków branżowych – comScore – Wiceprzewodniczący
  • Neil Bowman, wiceprezes ds. Technologii reklamowych – BBC – Skarbnik
  • Thomas Duhr, Exec VP Interactive – IP Deutschland – Członek
  • Sebastiano Cappa, członek zarządu – IAB Włochy – Członek

Włodzimierz Schmidt stanowisko Prezesa Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska piastuje od stycznia 2013 roku. Również od 2013 roku pełnił funkcję Członka Zarządu IAB Europe, a od września 2018 roku jest Prezesem Zarządu tej organizacji. Również od 2018 roku przewodniczy także pracom Executive Committee IAB Europe. Ponadto jest członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji oraz członkiem Rady Krajowej Izby Gospodarczej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764