logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Włodzimierz Schmidt prelegentem Europejskiego Kongresu Gospodarczego

   24.08.2020, przeczytano 244 razy

XII Europejski Kongres Gospodarczy odbędzie się w tym roku w dniach 2-4 września 2020 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Wśród panelistów znalazł się Włodzimierz Schmidt - Prezes Zarządu IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wlodzimierz-schmidt-prelegentem-europejskiego-kongresu-gospodarczego,388192,artykul.html

Europejski Kongres Gospodarczy (EEC), trzydniowy cykl debat i spotkań z udziałem ponad 11 tysięcy gości z Polski i z innych krajów europejskich, stał się najważniejszą imprezą gospodarczą w Europie Centralnej. W sesjach i dyskusjach bierze co roku udział kilkuset panelistów. Tematyka obejmuje kwestie kluczowe dla rozwoju gospodarczego i społecznego Europy. Wydarzenia Kongresu relacjonuje co roku ok. stu tytułów prasowych i stacji telewizyjnych.

W gronie panelistów i gości tegorocznego Kongresu znajdą się komisarze unijni, politycy z kraju i Europy, ale przede wszystkim szeroka reprezentacja firm z Polski i Europy, inwestorów, przedsiębiorców. To właśnie uczestnicy Kongresu – a przede wszystkim kompetentni paneliści – stanowią o jego wysoko ocenianej wartości.

Drugiego dnia Kongresu zapraszamy na panel RYNEK I MARKETING – Marketing w cyfrowym świecie, który odbędzie się 3 września o godz.15.30, z udziałem Prezesa Zarządu IAB Polska, Włodzimierza Schmidt.

Panel puruszy aktualne trendy w marketingu uwzględniające cyfrową transformację gospodarki: kampanie hybrydowe, nowe modele dotarcia do klienta, kanały w marketingu cyfrowym określające możliwości interakcji konsumentów z markami:

  • Marketing cyfrowy – wielość opcji jako obszar kreatywności i eksperymentu
  • Influencer marketing – profesjonalizacja, skuteczne kampanie z udziałem twórców internetowych. Współpraca na linii twórca-marka-agencja
  • Gdzie chcą być marki? Kluczowa rola social mediów. Jeszcze YouTube’a i Facebook, czy już tylko Instagram i Tik-Tok?
  • Gaming marketing – coraz większe budżety promocyjne
  • Zmiany w podejściu do marketingu wymuszone przez pandemię. Zamrażanie budżetów promocyjnych; adaptacja poprzez wybór kanałów i sposobów dotarcia do odbiorcy

Panel będzie stanowił część sesji wspólnej dla Europejskiego Kongresu Gospodarczego i European Tech & Start-up Days.

Źródło: IAB Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764