logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie

  PR 22.04.2024, przeczytano 280 razy
ilustracjastrzałka

Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w Bari . Publikacja materiałów video zostanie wsparta działaniami z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska. Kampania potrwa do połowy maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wloskie-specjaly-w-digitalowej-kampanii-maklowicz-i-synowie,403948,artykul.html

Firma Makłowicz i Synowie od czerwca 2023 roku podbija polski rynek spożywczy. Oferta artykułów, za której receptury i smaki odpowiada Robert Makłowicz wraz z synami Mikołajem i Ferdynandem, obejmuje kilkanaście dań gotowych i sosów inspirowanych kuchniami świata, a także oryginalne włoskie specjały, takie jak makarony i oliwy. Makarony dostępne w ofercie Makłowicz i Synowie wytwarzane są metodą trafila al bronzo, polegającą na procesowaniu ciasta na makaron poprzez specjalne matryce wykonane z brązu. Ma to na celu nadanie makaronowi specjalnej porowatej struktury, dzięki której pasta świetnie wchłania sos.

W ofercie znajdziemy kilka rodzajów makaronów takich jak Fettuccine, Fusilli, Penne, Spaghetti i Trofie. Portfolio oliw też jest bogate - obejmuje szeroką gamę oliwnych smaków, począwszy od klasycznej oliwy infuzowanej bazylią, czosnkiem czy chilli, na oliwie truflowej i niezwykłej nocellari skończywszy. Makarony i oliwy sygnowane logo Makłowicz i Synowie są dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Makarony można kupić stacjonarnie w sieci Arhelan, ITM, Spar oraz w wybranych sklepach sieci Delikatesy Centrum i Lewiatan. Oliwy dostaniemy w sklepach Lidl. Zarówno oliwy, jak i makarony dostępne są online m.in. w e-sklepach Frisco, Lisek App oraz za pośrednictwem platformy Allegro.

W kwietniu rusza kolejna kampania marki Makłowicz i Synowie, która tym razem będzie promować produkty z Włoch – makarony wytwarzane metodą trafila al bronzo i oliwy.

Filozofia naszej marki opiera się na haśle: jedzenie to przyjemność. Liczy się smak, autentyczność i jakość. Dlatego nasze produkty wytwarzamy tylko tam, gdzie mamy gwarancję, że spełnimy te kryteria. Podobnie było z naszymi wiodącymi włoskimi artykułami – makaronem i oliwą, które postanowiliśmy wyrabiać we Włoszech. Nasze poszukiwania na znalezienie idealnych partnerów trwały latami. W końcu udało się. W przypadku oliwy jest to włoska rodzinna firma działająca na północy Włoch w regionie Emilia-Romagna, słynącym z gajów oliwnych. Co do makaronu, nawiązaliśmy współpracę z fabryką w Bari w regionie Apulia. To właśnie dzięki nim, za pośrednictwem najwyższej jakości produktów jesteśmy w stanie przenieść naszych konsumentów wprost na Półwysep Apeniński i to bez podróżowania – mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.

Na kampanię składają się materiały video nagrane w Bari. Są to relacje z wizyty w fabryce, w której produkowane są makarony Makłowicz i Synowie, a także kulinarny przewodnik po Bari. Z filmów dowiemy się także, co wyróżnia makaron Makłowicz i Synowie od innych makaronów dostępnych na rynku.

Kampanię będzie wspierać współpraca z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska, która od 30 lat mieszka we Włoszech i słynie z popularyzacji kuchni włoskiej w mediach społecznościowych.

Za działania PR i influencer relations odpowiada agencja Lepont, za współpracę z Ewą Szczęsną i komunikację digital - zespół marketingowy firmy Makłowicz i Synowie wraz z agencją Flamink.

Źródło: Makłowicz i Synowie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764