logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie

  PR 22.04.2024, przeczytano 917 razy
ilustracjastrzałka

Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w Bari . Publikacja materiałów video zostanie wsparta działaniami z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska. Kampania potrwa do połowy maja br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wloskie-specjaly-w-digitalowej-kampanii-maklowicz-i-synowie,403948,artykul.html

Firma Makłowicz i Synowie od czerwca 2023 roku podbija polski rynek spożywczy. Oferta artykułów, za której receptury i smaki odpowiada Robert Makłowicz wraz z synami Mikołajem i Ferdynandem, obejmuje kilkanaście dań gotowych i sosów inspirowanych kuchniami świata, a także oryginalne włoskie specjały, takie jak makarony i oliwy. Makarony dostępne w ofercie Makłowicz i Synowie wytwarzane są metodą trafila al bronzo, polegającą na procesowaniu ciasta na makaron poprzez specjalne matryce wykonane z brązu. Ma to na celu nadanie makaronowi specjalnej porowatej struktury, dzięki której pasta świetnie wchłania sos.

W ofercie znajdziemy kilka rodzajów makaronów takich jak Fettuccine, Fusilli, Penne, Spaghetti i Trofie. Portfolio oliw też jest bogate - obejmuje szeroką gamę oliwnych smaków, począwszy od klasycznej oliwy infuzowanej bazylią, czosnkiem czy chilli, na oliwie truflowej i niezwykłej nocellari skończywszy. Makarony i oliwy sygnowane logo Makłowicz i Synowie są dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Makarony można kupić stacjonarnie w sieci Arhelan, ITM, Spar oraz w wybranych sklepach sieci Delikatesy Centrum i Lewiatan. Oliwy dostaniemy w sklepach Lidl. Zarówno oliwy, jak i makarony dostępne są online m.in. w e-sklepach Frisco, Lisek App oraz za pośrednictwem platformy Allegro.

W kwietniu rusza kolejna kampania marki Makłowicz i Synowie, która tym razem będzie promować produkty z Włoch – makarony wytwarzane metodą trafila al bronzo i oliwy.

Filozofia naszej marki opiera się na haśle: jedzenie to przyjemność. Liczy się smak, autentyczność i jakość. Dlatego nasze produkty wytwarzamy tylko tam, gdzie mamy gwarancję, że spełnimy te kryteria. Podobnie było z naszymi wiodącymi włoskimi artykułami – makaronem i oliwą, które postanowiliśmy wyrabiać we Włoszech. Nasze poszukiwania na znalezienie idealnych partnerów trwały latami. W końcu udało się. W przypadku oliwy jest to włoska rodzinna firma działająca na północy Włoch w regionie Emilia-Romagna, słynącym z gajów oliwnych. Co do makaronu, nawiązaliśmy współpracę z fabryką w Bari w regionie Apulia. To właśnie dzięki nim, za pośrednictwem najwyższej jakości produktów jesteśmy w stanie przenieść naszych konsumentów wprost na Półwysep Apeniński i to bez podróżowania – mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.

Na kampanię składają się materiały video nagrane w Bari. Są to relacje z wizyty w fabryce, w której produkowane są makarony Makłowicz i Synowie, a także kulinarny przewodnik po Bari. Z filmów dowiemy się także, co wyróżnia makaron Makłowicz i Synowie od innych makaronów dostępnych na rynku.

Kampanię będzie wspierać współpraca z Ewą Szczęsną, uczestniczką 7. edycji Masterchef Polska, która od 30 lat mieszka we Włoszech i słynie z popularyzacji kuchni włoskiej w mediach społecznościowych.

Za działania PR i influencer relations odpowiada agencja Lepont, za współpracę z Ewą Szczęsną i komunikację digital - zespół marketingowy firmy Makłowicz i Synowie wraz z agencją Flamink.

Źródło: Makłowicz i Synowie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764