logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wnętrza galerii Poznań Plaza nagrodzone w konkursie Property Design Awards 2020

  PR 11.02.2020, przeczytano 440 razy
ilustracjastrzałka

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały nagrodzone w konkursie Property Design Awards 2020 w kategorii „Design - Wnętrza: Centrum Handlowe”. Nowy wystrój galerii powstał we współpracy z firmą ARS Retail Group, zajmującą się projektowaniem i rewitalizacją galerii handlowych. Podczas uroczystej gali, która odbyła się 6 lutego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach nagrodę odebrali Kamil Michael, Prezes Klépierre Polska i Łukasz Derlacki, Prezes ARS Retail Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wnetrza-galerii-poznan-plaza-nagrodzone-w-konkursie-property-design-awards-2020,385637,artykul.html

- Bardzo cieszymy się, że nasz projekt został doceniony w tak ważnym konkursie branżowym. Modernizacja Poznań Plaza była jednym z największych przedsięwzięć w naszej grupie w Polsce w ubiegłym roku. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne - powiedział Kamil Michael, Prezes Klépierre Polska.

Łukasz Derlacki, Prezes ARS Retail Group, dodaje: - Na modernizacji obiektu handlowego zyskują wszyscy zainteresowani. Zespół ARS Retail Design pod kierownictwem Grzegorza Rogackiego wykonał dla Poznań Plaza projekt modernizacji wszystkich powierzchni wspólnych oraz food-courtu. Umiejętne połączenie kolorów, a także różnych faktur wykorzystanych materiałów w znaczący sposób rozjaśniło wnętrza i nadało im nowoczesny charakter. Odświeżenie wnętrz zaplanowano przede wszystkim z myślą o dobrym samopoczuciu klientów i najemców oraz w trosce o środowisko, przygotowując budynek pod certyfikację obiektu.

W efekcie zmian wnętrza galerii handlowej Poznań Plaza zyskały nowe oblicze i nowoczesny design. Przestrzenie zostały rozjaśnione, na nowo zaaranżowano foodcourt, gdzie wymieniona została podłoga, oświetlenie, przepierzenia i pojawiły się meble od polskich projektantów. Powstały nowe wyspy wypoczynkowe z wygodnymi kanapami, stolikami i stacjami do indukcyjnego ładownia telefonów. W strefach wspólnych położono nową posadzkę, wymieniono balustrady na tafle całoszklane, obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. Odświeżono wejścia z parkingu oraz korytarze prowadzące do toalet.

Źródło: Poznań Plaza

www.poznanplaza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764