logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wnętrza galerii Poznań Plaza nagrodzone w konkursie Property Design Awards 2020

  PR 11.02.2020, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały nagrodzone w konkursie Property Design Awards 2020 w kategorii „Design - Wnętrza: Centrum Handlowe”. Nowy wystrój galerii powstał we współpracy z firmą ARS Retail Group, zajmującą się projektowaniem i rewitalizacją galerii handlowych. Podczas uroczystej gali, która odbyła się 6 lutego w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach nagrodę odebrali Kamil Michael, Prezes Klépierre Polska i Łukasz Derlacki, Prezes ARS Retail Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wnetrza-galerii-poznan-plaza-nagrodzone-w-konkursie-property-design-awards-2020,385637,artykul.html

- Bardzo cieszymy się, że nasz projekt został doceniony w tak ważnym konkursie branżowym. Modernizacja Poznań Plaza była jednym z największych przedsięwzięć w naszej grupie w Polsce w ubiegłym roku. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne - powiedział Kamil Michael, Prezes Klépierre Polska.

Łukasz Derlacki, Prezes ARS Retail Group, dodaje: - Na modernizacji obiektu handlowego zyskują wszyscy zainteresowani. Zespół ARS Retail Design pod kierownictwem Grzegorza Rogackiego wykonał dla Poznań Plaza projekt modernizacji wszystkich powierzchni wspólnych oraz food-courtu. Umiejętne połączenie kolorów, a także różnych faktur wykorzystanych materiałów w znaczący sposób rozjaśniło wnętrza i nadało im nowoczesny charakter. Odświeżenie wnętrz zaplanowano przede wszystkim z myślą o dobrym samopoczuciu klientów i najemców oraz w trosce o środowisko, przygotowując budynek pod certyfikację obiektu.

W efekcie zmian wnętrza galerii handlowej Poznań Plaza zyskały nowe oblicze i nowoczesny design. Przestrzenie zostały rozjaśnione, na nowo zaaranżowano foodcourt, gdzie wymieniona została podłoga, oświetlenie, przepierzenia i pojawiły się meble od polskich projektantów. Powstały nowe wyspy wypoczynkowe z wygodnymi kanapami, stolikami i stacjami do indukcyjnego ładownia telefonów. W strefach wspólnych położono nową posadzkę, wymieniono balustrady na tafle całoszklane, obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. Odświeżono wejścia z parkingu oraz korytarze prowadzące do toalet.

Źródło: Poznań Plaza

www.poznanplaza.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi
W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japonii.
Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764