logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wnętrza w obiektywie… smartfona - warsztaty Bizzarto

  PR 22.12.2023, przeczytano 890 razy
ilustracjastrzałka
fot. Michał Przeździk-Buczkowski

Spotkanie biznesowe w kameralnym gronie, nowe relacje oraz porcja wiedzy i praktyki od profesjonalistów. A to wszystko w komfortowej przestrzeni i otoczeniu najlepszego polskiego designu. Tak przebiegały warsztaty dla architektów i projektantów wnętrz zorganizowane przez markę Bizzarto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wnetrza-w-obiektywie%E2%80%A6-smartfona---warsztaty-bizzarto,402568,artykul.html

„Sesja zdjęciowa wnętrza w promocji biznesu architekta” to temat przewodni spotkań, na które zaprasza architektów i projektantów wnętrz Bizzarto, ekspert w dziedzinie najwyższej jakości komfortowego wypoczynku. Marka, która od ponad 15 lat projektuje i oferuje niekończącą się przyjemność posiadania pięknych przedmiotów.

Pierwsze spotkania, otwierające cykl w formule śniadania biznesowego połączonego z warsztatami, odbyły się 21 listopada w Katowicach oraz 13 grudnia w Gdańsku. Komfortową przestrzeń do nawiązywania relacji i zdobywania wiedzy zapewniły salony firmowe Bizzarto, zlokalizowane w katowickim Home Concept oraz gdańskiej galerii City Meble. Partnerem spotkań był Jawor-Parkiet, polski producent pięknych podłóg drewnianych. W swobodnej, śniadaniowej atmosferze marka Bizzarto zafundowała architektom i projektantom wnętrz wysokoenergetyczną dawkę know-how oraz spotkanie z ekspertami i dobrym designem.

Tematyka spotkań, którą zaproponowaliśmy architektom została przyjęta z ogromnym zainteresowaniem – mówi Małgorzata Jeżowska, marketing manager Bizzarto. – Zależało nam, aby program warsztatów dotyczył zagadnień wspierających architektów w ich w pracy, a wszelkie nowe umiejętności, służące promocji projektów i pracowni są dziś niezwykle cenne.

O profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności zadbali zaproszeni do współpracy eksperci. Warsztaty fotografowania wnętrz smartfonem poprowadził Michał Przeździk-Buczkowski z Budzik Studio, jeden z najlepszych polskich fotografów wnętrz, autor sesji zdjęciowych dla Elle Decoration, Label Magazine, Design Alive i wielu innych. Natomiast Marcin Poboży, doradca wizerunkowy uznanych pracowni projektowych mówił o tym, jak zorganizować sesję zdjęciową zaprojektowanego przez siebie wnętrza oraz doradzał jak skutecznie wykorzystać zdjęcia do promocji własnej pracowni.

Spotkania były także znakomitą okazją do zaprezentowania tego, co marka oferuje architektom oraz ich klientom. Zwłaszcza, że w inspirujących wnętrzach showroomów Bizzarto kolekcje designerskich mebli wypoczynkowych można było nie tylko obejrzeć z bliska, ale też przetestować pod kątem komfortu oraz przekonać się o najwyższej klasie ich wykonania. Między innymi nagrodzoną w tym roku tytułami must have i Diament Meblarstwa modułową Dune, jak i najnowsze propozycje łóżek tapicerowanych projektu Grynasz Studio.

Nasze kolekcje są efektem współpracy z najlepszymi projektantami. Dbamy, by były oryginalne, ale także ponadczasowo eleganckie i zachwycająco wygodne. Aby wprost urzekały swoją funkcjonalnością – mówi Małgorzata Jeżowska.  - Sofy Bizzarto tworzymy całkowicie ręcznie. Z pietyzmem, uwagą i starannością, przygotowują je pracownicy o szczególnych umiejętnościach i wieloletniej praktyce. Wykorzystują do tego wyłącznie najwyższej klasy materiały. Ponieważ chcemy, żeby nasze sofy cieszyły klientów przez całe lata.

Na kolejne spotkanie Bizzarto zaprasza architektów już na początku lutego do Poznania.

Źródło: Bizzarto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764