logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wnętrza w obiektywie… smartfona - warsztaty Bizzarto

  PR 22.12.2023, przeczytano 801 razy
ilustracjastrzałka
fot. Michał Przeździk-Buczkowski

Spotkanie biznesowe w kameralnym gronie, nowe relacje oraz porcja wiedzy i praktyki od profesjonalistów. A to wszystko w komfortowej przestrzeni i otoczeniu najlepszego polskiego designu. Tak przebiegały warsztaty dla architektów i projektantów wnętrz zorganizowane przez markę Bizzarto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wnetrza-w-obiektywie%E2%80%A6-smartfona---warsztaty-bizzarto,402568,artykul.html

„Sesja zdjęciowa wnętrza w promocji biznesu architekta” to temat przewodni spotkań, na które zaprasza architektów i projektantów wnętrz Bizzarto, ekspert w dziedzinie najwyższej jakości komfortowego wypoczynku. Marka, która od ponad 15 lat projektuje i oferuje niekończącą się przyjemność posiadania pięknych przedmiotów.

Pierwsze spotkania, otwierające cykl w formule śniadania biznesowego połączonego z warsztatami, odbyły się 21 listopada w Katowicach oraz 13 grudnia w Gdańsku. Komfortową przestrzeń do nawiązywania relacji i zdobywania wiedzy zapewniły salony firmowe Bizzarto, zlokalizowane w katowickim Home Concept oraz gdańskiej galerii City Meble. Partnerem spotkań był Jawor-Parkiet, polski producent pięknych podłóg drewnianych. W swobodnej, śniadaniowej atmosferze marka Bizzarto zafundowała architektom i projektantom wnętrz wysokoenergetyczną dawkę know-how oraz spotkanie z ekspertami i dobrym designem.

Tematyka spotkań, którą zaproponowaliśmy architektom została przyjęta z ogromnym zainteresowaniem – mówi Małgorzata Jeżowska, marketing manager Bizzarto. – Zależało nam, aby program warsztatów dotyczył zagadnień wspierających architektów w ich w pracy, a wszelkie nowe umiejętności, służące promocji projektów i pracowni są dziś niezwykle cenne.

O profesjonalne przekazanie wiedzy i umiejętności zadbali zaproszeni do współpracy eksperci. Warsztaty fotografowania wnętrz smartfonem poprowadził Michał Przeździk-Buczkowski z Budzik Studio, jeden z najlepszych polskich fotografów wnętrz, autor sesji zdjęciowych dla Elle Decoration, Label Magazine, Design Alive i wielu innych. Natomiast Marcin Poboży, doradca wizerunkowy uznanych pracowni projektowych mówił o tym, jak zorganizować sesję zdjęciową zaprojektowanego przez siebie wnętrza oraz doradzał jak skutecznie wykorzystać zdjęcia do promocji własnej pracowni.

Spotkania były także znakomitą okazją do zaprezentowania tego, co marka oferuje architektom oraz ich klientom. Zwłaszcza, że w inspirujących wnętrzach showroomów Bizzarto kolekcje designerskich mebli wypoczynkowych można było nie tylko obejrzeć z bliska, ale też przetestować pod kątem komfortu oraz przekonać się o najwyższej klasie ich wykonania. Między innymi nagrodzoną w tym roku tytułami must have i Diament Meblarstwa modułową Dune, jak i najnowsze propozycje łóżek tapicerowanych projektu Grynasz Studio.

Nasze kolekcje są efektem współpracy z najlepszymi projektantami. Dbamy, by były oryginalne, ale także ponadczasowo eleganckie i zachwycająco wygodne. Aby wprost urzekały swoją funkcjonalnością – mówi Małgorzata Jeżowska.  - Sofy Bizzarto tworzymy całkowicie ręcznie. Z pietyzmem, uwagą i starannością, przygotowują je pracownicy o szczególnych umiejętnościach i wieloletniej praktyce. Wykorzystują do tego wyłącznie najwyższej klasy materiały. Ponieważ chcemy, żeby nasze sofy cieszyły klientów przez całe lata.

Na kolejne spotkanie Bizzarto zaprasza architektów już na początku lutego do Poznania.

Źródło: Bizzarto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764