logo
WIADOMOŚCI

Wódka Squadron 303 w nowej odsłonie

  PR 05.12.2018, przeczytano 138 razy
ilustracjastrzałka

Wódka Squadron 303 (Dywizjon 303) zadebiutowała na polskim rynku pod koniec zeszłego roku. Teraz można ją kupić w nowej, wyjątkowej butelce. Jej kształt nawiązuje do tradycji i zwyczajów polskich żołnierzy, walczących pod niebem Londynu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wodka-squadron-303-w-nowej-odslonie,380419,artykul.html

Wódka, której sposób destylacji do złudzenia przypomina ten sprzed 75 lat, przebojem wdarła się na polski rynek w zeszłym roku. Jej twórcy szukali inspiracji w historii polskich lotników, walczących w szeregach Royal Air Force (Królewskie Siły Lotnicze - tłum.). Squadron 303 produkowany jest z ziemniaków odmiany Król Edward i destylowany w tradycyjny sposób w 200-litrowych, miedzianych alembikach z kolumnami destylacyjnymi, zaś kształt butelki bezpośrednio nawiązuje do piersiówek używanych podczas II wojny światowej przez pilotów, którzy stacjonowali w Anglii. Głównym impulsem do jej stworzenia było znalezienie autentycznej piersiówki jednego z dowódców Dywizjonu 303, Waleriana Żaka.

Twórcy poszli za ciosem i rozszerzyli ofertę produktową Squadron 303 o nową, elegancką butelkę o pojemności 0,7 litra. Również w jej przypadku pobrzmiewa echo historii. Kształt butelki stanowi bowiem hołd oddany jednej z tradycji praktykowanej przez polskich i brytyjskich pilotów podczas II wojny światowej. W tamtym czasie alkohol często był transportowany z bazy do bazy w specjalnie podwieszanym pod kadłubem samolotu Spitfire dodatkowym pojemniku, na którym widoczny był napis „Joy Juice” (eliksir radości - tłum.). Gdy wódka docierała na miejsce, była w pełni schłodzona i nadawała się od razu do spożycia. Kształt nowej butelki do złudzenia przypomina kształt podwieszanego pojemnika.

Nawiązanie do historii, czyli „chrztu wódki”, jak nazywano jej transport drogą lotniczą, można dostrzec również w funkcjonalności butelki. Okazuje się bowiem, że może ona pełnić rolę refillera. Znajdująca się na etykiecie instrukcja obsługi umożliwia szybkie i sprawne przelanie jej zawartości do pustej piersiówki, stanowiącej flagowy produkt w ofercie Squadron 303.

- Pomysł na wódkę wynikał z chęci dzielenia się z innymi historią pilotów Dywizjonu 303, którzy wcieleni w szeregi RAF-u dzielnie bronili Londynu przed nalotami niemieckich bombowców. Za każdym elementem naszych produktów kryje się jakaś opowieść i anegdota, które chcemy przekazywać dalej. Nie inaczej jest w przypadku nowej odsłony wódki Squadron 303 – przekonuje Franck Botbol, CEO  w Squadron 303.

Kolejną nowością produktową jest specjalny zestaw, gdzie w eleganckiej, drewnianej skrzynce znajduje się refiller oraz piersiówka.

Wyłącznym dystrybutorem wódki Squadron 303 w Polsce jest firma Tudor House. Produkt można kupić w specjalistycznych punktach sprzedaży, m.in. sieci sklepów Ballantines.

Źródło: Tudor House

www.tudor-house.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone