logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Białecki w WowMedia&Metrics

  PR 13.06.2024, przeczytano 537 razy
ilustracja

Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics jako Head of Media Strategy. Będzie odpowiadał za rozwijanie strategii mediowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego i mediów społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-bialecki-w-wowmediaandmetrics,404619,artykul.html

Wojciech Białecki ma 20-letnie doświadczenie w branży mediowej. Przez ostatnich 15 lat związany był z agencją Star Digital, gdzie przez wiele lat pełnił funkcję media directora. W WowMedia&Metrics będzie odpowiadał za strategie reklamowe dla nowych i obecnych klientów firmy.

Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu WowMedia&Metrics. Wierzę, że firma ma ogromny potencjał. To dla mnie także szansa na rozwój nowych umiejętności ale także na przyczynienie się do rozwoju firmy. Chcemy stać się znaczącym partnerem w realizacji innowacyjnych kampanii reklamowych nie tylko online ale też w tzw. „tradycyjnych” mediach, wykorzystując zaawansowane technologie oraz sztuczną inteligencję – mówi Wojciech Białecki.

Przyjęcie do naszej firmy Wojtka to kolejny ważny krok w rozwoju organizacji. Wojtek jest ekspertem w dziedzinie planowania i realizacji kampanii digitalowych, analityki oraz wdrażania rozwiązań dla e-commerce, marek i producentów. Jego doświadczenie obejmuje współpracę zarówno z firmami lokalnymi, jak i międzynarodowymi, co czyni go idealnym liderem dla przyszłych projektów – mówi Wojciech Zawadzki, współzałożyciel WowMedia&Metrics.

Źródło: WowMedia&Metrics

wowmediametrics.com

Dodatkowe informacje:

O WowMedia&Metrics:
WowMedia&Metrics to dom mediowy generacji AI. Zapewnia wszechstronną obsługę firm w zakresie mediów ATL i Digital, w tym mediów organicznych (SEO, content, influencer marketing), wykorzystując wiodące silniki AI i modelowanie Customer Journey AI. Właścicielami agencji są eksperci z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowych ATL i Digital.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Michał Chabas i Mateusz Nowak dołączają do Wirtualnej Polski
W czerwcu nastąpią kluczowe zmiany w strukturze Pionu Serwisów Tematycznych Wirtualnej Polski. Do zespołu dołączą dwaj doświadczeni menedżerowie, którzy wzmocnią rozwój serwisów.
Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764