logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Białecki w WowMedia&Metrics

  PR 13.06.2024, przeczytano 355 razy
ilustracja

Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics jako Head of Media Strategy. Będzie odpowiadał za rozwijanie strategii mediowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego i mediów społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-bialecki-w-wowmediaandmetrics,404619,artykul.html

Wojciech Białecki ma 20-letnie doświadczenie w branży mediowej. Przez ostatnich 15 lat związany był z agencją Star Digital, gdzie przez wiele lat pełnił funkcję media directora. W WowMedia&Metrics będzie odpowiadał za strategie reklamowe dla nowych i obecnych klientów firmy.

Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu WowMedia&Metrics. Wierzę, że firma ma ogromny potencjał. To dla mnie także szansa na rozwój nowych umiejętności ale także na przyczynienie się do rozwoju firmy. Chcemy stać się znaczącym partnerem w realizacji innowacyjnych kampanii reklamowych nie tylko online ale też w tzw. „tradycyjnych” mediach, wykorzystując zaawansowane technologie oraz sztuczną inteligencję – mówi Wojciech Białecki.

Przyjęcie do naszej firmy Wojtka to kolejny ważny krok w rozwoju organizacji. Wojtek jest ekspertem w dziedzinie planowania i realizacji kampanii digitalowych, analityki oraz wdrażania rozwiązań dla e-commerce, marek i producentów. Jego doświadczenie obejmuje współpracę zarówno z firmami lokalnymi, jak i międzynarodowymi, co czyni go idealnym liderem dla przyszłych projektów – mówi Wojciech Zawadzki, współzałożyciel WowMedia&Metrics.

Źródło: WowMedia&Metrics

wowmediametrics.com

Dodatkowe informacje:

O WowMedia&Metrics:
WowMedia&Metrics to dom mediowy generacji AI. Zapewnia wszechstronną obsługę firm w zakresie mediów ATL i Digital, w tym mediów organicznych (SEO, content, influencer marketing), wykorzystując wiodące silniki AI i modelowanie Customer Journey AI. Właścicielami agencji są eksperci z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowych ATL i Digital.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764