logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann

  PR 29.03.2024, przeczytano 339 razy
ilustracja

Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-borowski-wraca-na-stanowisko-w-mccann,403651,artykul.html

McCANN tworzą cudowni i kreatywni ludzie. Jestem wdzięczny, że mogłem przez 14 lat rozwijać się w tak wyjątkowym miejscu. Bardzo dziękuję zarówno Wojciechowi za zaufanie, naszym klientom za możliwość realizacji wspólnych projektów, a mojemu zespołowi za ciężką pracę i wspaniałą atmosferę, którą razem tworzyliśmy. Cieszę się, że zostawiam Agencję rozpędzoną zeszłorocznymi sukcesami. Jestem dumny, że razem z zespołem udało nam się przez ostatnie kilka lat zdobyć najważniejsze nagrody w branży kreatywnej. – powiedział Marcin Sosiński.

Ścieżka kariery Marcina w McCANN Poland, począwszy od roli Art Directora aż do stanowiska Managing Directora, była imponującym osiągnięciem i fascynującą przygodą dla wszystkich zaangażowanych w rozwój Agencji. Bardzo się cieszę, że przez ostatnie 11 lat tworzyliśmy wspierający się zespół, gotowy stawiać czoła wyzwaniom wynikającym z dynamicznie zmieniającej się branży kreatywnej. Dziękuję Marcinowi za wszystko, co razem osiągnęliśmy i życzę samych sukcesów na kolejnych etapach zawodowej przygody. - powiedział Wojciech Borowski Group CEO McCANN Poland.

Źródło: McCANN Poland

mccann.pl

Dodatkowe informacje:

O McCANN Poland

W 2023 roku McCANN Poland został agencją roku Cannes Lions for Good. Wygraliśmy 9 Lwów: Titanium, Grand Prix, 2 złota, 2 srebra i 3 brązy. Na Golden Drum International Festival of Creativity 2023 jako McCANN CEE zostaliśmy agencją sieciową roku, a jako McCANN Poland agencją nr 2 festiwalu oraz zdobyliśmy 4x Grand Prix, 3x Golden Drum, 2x Bronze Drum oraz Best of Genius Loci. Z London International Awards 2023 wróciliśmy z 8 nagrodami, w tym 2x Grand LIA. W roku 2021 zyskaliśmy miano najlepszej agencji kreatywnej na festiwalu EFFIE Awards Poland.

Jesteśmy częścią globalnej sieci wywodzącej się z amerykańskiej agencji reklamowej McCann-Erickson, której korzenie sięgają 1902 roku. W Polsce rozwijamy rynek reklamowy od ponad 30 lat. Specjalizujemy się we wszystkich obszarach nowoczesnego marketingu 360° i łączymy ofertę z obszaru digital z tradycyjną reklamą.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764