logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Głowacki na stanowisku Vice President of Sales w RTB House

  PR 02.08.2018, przeczytano 764 razy

Wojciech Głowacki został Vice President of Sales RTB House, międzynarodowej firmy specjalizującej się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu. Głowacki zajmie również stanowisko w zarządzie spółki jako jego czwarty członek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-glowacki-na-stanowisku-vice-president-of-sales-w-rtb-house,37465,artykul.html

Wojciech Głowacki będzie odpowiedzialny za realizację budżetów w obrębie całej grupy, rozwój strategii sprzedaży oraz koordynację działań sprzedażowych w regionach EMEA, APAC, LATAM oraz Ameryki Północnej.

- Sukces w Polsce i dynamiczny rozwój RTB House w regionie LATAM, zaraz po wejściu na rynek, był możliwy dzięki skutecznej strategii biznesowej, a także wiedzy Wojciecha Głowackiego. Cieszymy się, że będziemy mogli korzystać z jego cennych doświadczeń wypracowanych przez lata pracy w obszarze sprzedaży, umacniając tym samym międzynarodową pozycję firmy. – komentuje Daniel Surmacz, COO RTB House.

W 2014 roku Wojciech Głowacki dołączył do RTB House jako Business Development Director Poland, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż, tworzenie strategii biznesowych, działania partnerskie i nowe kierunki rozwoju biznesu. Sukcesy Głowackiego pomogły RTB House zdobyć pozycję lidera technologii retargetingowej w Polsce, a jemu zapewniły awans – w 2016 roku zajął stanowisko Business Development Director LATAM. Kierował działaniami w regionie, gdzie w krótkim czasie wprowadził RTB House do czołówki branży i zapewnił rekordowy wzrost przychodów spółki m.in. w Brazylii.

Głowacki przed RTB House zdobywał doświadczenie zarządzając rozwojem biznesu w obszarze usług internetowych w regionie CEE m.in. w Netshare, Redefine, Onet Group (obecnie Ringier Axel Springer Polska). Zawodowo związany był również z Polską Telefonią Cyfrową (obecnie T-Mobile Polska) oraz Telekomunikacją Polską (obecnie Orange Polska).

- Jestem pod ogromnym wrażeniem rozwoju RTB House. Dokładałem wszelkich starań, aby zbudować i ugruntować silną pozycję spółki na rynkach lokalnych. Bardzo się cieszę, że teraz będę mógł stawić czoła nowym wyzwaniom w ramach globalnych działań i wzmacniania naszej pozycji w branży marketingowej. – mówi Wojciech Głowacki, Vice President of Sales w RTB House.

Źródło: RTB House

www.rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764