logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Jabczyński przewodniczącym jury PR Wings 2023

  PR 30.08.2023, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, już po raz trzeci obejmuje funkcję przewodniczącego jury konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Prace jury rozpoczną się po 8 września, kiedy mija termin nadsyłania zgłoszeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-jabczynski-przewodniczacym-jury-pr-wings-2023,401190,artykul.html

Tajne głosowanie na przewodniczącego jury konkursu PR Wings 2023 potwierdziło, że Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, cieszy się ogromnym zaufaniem branży public relations. Wybrany niemalże jednogłośnie na tę funkcję, już po raz trzeci będzie stał na czele prac jury.

- Kolejna nominacja na przewodniczącego jury konkursu PR Wings, to dla mnie ogromny zaszczyt, ale też duża odpowiedzialność. Moją rolą jest nie tylko wsparcie wszystkich członków jury, ale również rozstrzyganie ewentualnych sporów, co nigdy nie jest łatwe. W tym roku już po raz trzeci będę pełnił tę funkcję i muszę przyznać, że dla mnie osobiście to również niesamowita możliwość szerokiego spojrzenia na rynek, analizy trendów, które go kształtują oraz poznania wspaniałych ekspertów public relations ze wszystkich stron rynku PR. Gorąco zachęcam wszystkich do przesyłania zgłoszeń, na co jest czas do 8 września. Potem przystępujemy do pracy – powiedział Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący jury konkursu PR Wings, 2023.

Konkurs PR Wings ma na celu promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk w zakresie public relations i komunikacji. Jego misją jest również doskonalenie rynku usług PR w Polsce. Konkurs ma bardzo demokratyczną formułę, a warunki dają szansę na udział wszystkich podmiotów realizujących działania PR.

- Konkurs PR Wings powstał m.in. w celu otwarcia nowych możliwości na rynku public relations i pokazania, jak wiele wspaniałych i efektywnych kampanii realizowanych jest w naszej branży. Zdajemy sobie sprawę, że duża ich część prowadzona jest przez podmioty, które nie dysponują ogromnymi budżetami. Dlatego od początku jednym z naszych głównych założeń jest stworzenie warunków, które będą przystępne dla wszystkich uczestników rynku. Zgodnie z regulaminem, w sytuacjach wyjątkowych, Zarząd SAPR może również podjąć decyzję o przyznaniu zniżki na zgłoszenia. To otwarcie drzwi dla NGO-sów, instytucji publicznych, samorządów i wszystkich tych, którzy realizują bardzo potrzebne i ciekawe aktywności, ale nie dysponują budżetami na udział w rynkowych konkursach – wspomniała Emilia Hahn, prezeska zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

Zgłoszenia w konkursie można przesyłać do 8 września, do godz. 23.59. Zgłaszający mają do wyboru aż 12 kategorii. Dla wszystkich zainteresowanych przystąpieniem do konkursu, SAPR przygotował szereg wskazówek, przeprowadzając rozmowy z jurorami branżowych konkursów i publikując je w ramach PRodcastu dostępnego na trzech platformach – Spotify, Apple Podcasts, Google Podcast

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764