logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Mann i Krystyna Czubówna rymują dla Otomoto

  PR 28.05.2021, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

W social mediach ruszyła nowa platforma liryczna i konkurs dla użytkowników serwisu motoryzacyjnego


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-mann-i-krystyna-czubowna-rymuja-dla-otomoto,391650,artykul.html

Nowa social-mediowa platforma contentowa serwisu OTOMOTO zakłada komunikację opartą na rymach. Jej osią jest całoroczny konkurs konsumencki, w którym użytkownicy mogą wygrać promocję swojego ogłoszenia. Do współpracy zaproszeni zostali popularni polscy lektorzy - Krystyna Czubówna i Wojciech Mann. Celem działań jest zwiększenie ruchu w serwisie oraz zaangażowania użytkowników OTOMOTO. Za koncept kreatywny odpowiada agencja MADOGZ.

Wraz ze startem wiosennej kampanii reklamowej, OTOMOTO w marcu zaprezentował nową platformę komunikacyjną “Wszystko na temat”. Działania pozycjonujące markę mają na celu wzmocnienie wizerunku kompleksowego serwisu motoryzacyjnego, w którym użytkownik jest w stanie zrealizować wszystkie potrzeby. W ślad za tym idzie również rozwój strategii komunikacji w mediach społecznościowych. I choć tematy motoryzacyjne często traktujemy niezwykle poważnie, a wiedza ekspercka to “must have”, to narracja wcale nie musi być przesadnie oficjalna.

- To co rymowane jest łatwiej zapamiętane. Z tego powodu postawiliśmy na treści oparte na rymach, które mają zapaść w pamięć odbiorców, czasem rozbawić, a także zachęcić do aktywności w serwisie i w naszych kanałach social media. Ważnym elementem nowej platformy contentowej jest konkurs konsumencki, w ramach którego będziemy cyklicznie nagradzać najbardziej kreatywnych użytkowników, którzy zdecydują się dodać swoje ogłoszenie w formie rymowanej – mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director MADOGZ.

Rymowane posty nawiązują do najpopularniejszych kategorii ogłoszeń pojawiających się w serwisie, od samochodów osobowych, przez motocykle, maszyny rolnicze i budowlane oraz części. Nowością są cotygodniowe wpisy zawierające cytaty, przemyślenia i motta ze świata motoryzacji.

Centralnym punktem platformy lirycznej jest konkurs dla użytkowników OTOMOTO. Zadanie konkursowe polega na zamieszczeniu ogłoszenia w serwisie w formie rymowanej. Raz w miesiącu OTOMOTO wybiera i nagradza dwie najciekawsze i najbardziej oryginalne oferty. Nagrodami dla zwycięzców są filmy promujące ich ogłoszenia, które będą opublikowane na profilu OTOMOTO na Facebooku. Co ważne, treść ogłoszeń pozostanie rymowana, a wyrecytują je posiadacze jednych z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce – Krystyna Czubówna i Wojciech Mann. Premierowy film można już zobaczyć na profilu OTOMOTO.

Dodatkową wartością wierszowanej formy komunikacji jest łagodzenie dyskusji. W środowisku motoryzacyjnym nierzadko można spotkać się z wyjątkowo burzliwymi wymianami opinii. Nowa platforma OTOMOTO zachęca do podejścia do tematu z humorem i dystansem, co pozwala na wprowadzenie bardziej łagodnego tonu rozmowy.

- Zmieniamy formę narracji, ale treści pozostaną w dalszym ciągu fachowe i profesjonalne. Dzięki nowej platformie OTOMOTO po raz kolejny zaprezentuje się jako serwis, który nie tylko oferuje kompleksową obsługę, ale również jest najlepszym doradcą zakupowym w tematach związanych z motoryzacją – mówi Łukasz Borowicz, PR Manager OTOMOTO.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja MADOGZ, która odpowiada również za kompleksową obsługę serwisu w mediach społecznościowych.

Źródło: MADOGZ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764