logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Mann i OLX podpowiadają, jak zmienić pracę na dobre

  PR 21.09.2022, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

Ciche odejścia, great resignation, wypalenie zawodowe, rekordowy poziom stresu i brak czasu dla najbliższych oraz na zainteresowania – w ostatnich miesiącach badacze rynku pracy w Polsce i na świecie częściej biją na alarm, niż zarażają optymizmem. Ale uwaga, bo z pomocą przybywają OLX i niezastąpiony Wojciech Mann. Wystartowała najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-mann-i-olx-podpowiadaja%2C-jak-zmienic-prace-na-dobre,397297,artykul.html

– Ja o pracy wiem jedno: jak ci nie pasuje, to ją zmień – podpowiada jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów radiowych i szanowanych polskich dziennikarzy zarazem. Wojciech Mann od września w reklamach OLX jest… sobą. I z charakterystyczną dla siebie swadą i lekkością rozwiązuje problemy spotykanych przedstawicieli najróżniejszych zawodów.

Najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce wychodzi do uczestników rynku pracy z jasnym komunikatem. Znalezienie zatrudnienia wcale nie musi być trudne, wystarczy podjąć właściwą decyzję.

– Nie warto poddawać się frustracji, zmęczeniu czy irytacji. Wychodzimy z założenia, że jedno spośród ponad 130 tysięcy ogłoszeń o pracę dostępnych w OLX każdego dnia może być właśnie tym, które zapewni uśmiech na twarzy pracownika i ogromne pokłady motywacji. Wierzymy też, że historie, które opowiadamy właśnie z Wojciechem Mannem, rozpędzą karierę niejednego pracownika, a rekruterom zapewnią najlepszych kandydatów – mówi Łukasz Borowicz, Brand & PR Manager OLX Praca.

Kampania reklamowa wystartowała 5 września. Za koncept kreatywny odpowiada agencja DDB Warszawa, za produkcją stoi Lucky Luciano Pictures.

– Pan Wojciech Mann jest doskonałym głównym bohaterem naszej kampanii. Jego spokój i poczucie humoru sprawiają, że dobra rada, którą daje, jest szczera i wiarygodna. Co więcej, każdy ma czasem taki moment, że powinien ją usłyszeć i się do niej zastosować – wyjaśnia autor konceptu Tomasz Owca Zieliński, Deputy Creative Director DDB Warszawa.

Spoty z udziałem Wojciecha Manna będą emitowane w telewizji, na platformach VOD, w radiu i Internecie.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764