Ciche odejścia, great resignation, wypalenie zawodowe, rekordowy poziom stresu i brak czasu dla najbliższych oraz na zainteresowania – w ostatnich miesiącach badacze rynku pracy w Polsce i na świecie częściej biją na alarm, niż zarażają optymizmem. Ale uwaga, bo z pomocą przybywają OLX i niezastąpiony Wojciech Mann. Wystartowała najnowsza kampania reklamowa kategorii Praca.
– Ja o pracy wiem jedno: jak ci nie pasuje, to ją zmień – podpowiada jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów radiowych i szanowanych polskich dziennikarzy zarazem. Wojciech Mann od września w reklamach OLX jest… sobą. I z charakterystyczną dla siebie swadą i lekkością rozwiązuje problemy spotykanych przedstawicieli najróżniejszych zawodów.
Najpopularniejszy serwis ogłoszeniowy w Polsce wychodzi do uczestników rynku pracy z jasnym komunikatem. Znalezienie zatrudnienia wcale nie musi być trudne, wystarczy podjąć właściwą decyzję.
– Nie warto poddawać się frustracji, zmęczeniu czy irytacji. Wychodzimy z założenia, że jedno spośród ponad 130 tysięcy ogłoszeń o pracę dostępnych w OLX każdego dnia może być właśnie tym, które zapewni uśmiech na twarzy pracownika i ogromne pokłady motywacji. Wierzymy też, że historie, które opowiadamy właśnie z Wojciechem Mannem, rozpędzą karierę niejednego pracownika, a rekruterom zapewnią najlepszych kandydatów – mówi Łukasz Borowicz, Brand & PR Manager OLX Praca.
Kampania reklamowa wystartowała 5 września. Za koncept kreatywny odpowiada agencja DDB Warszawa, za produkcją stoi Lucky Luciano Pictures.
– Pan Wojciech Mann jest doskonałym głównym bohaterem naszej kampanii. Jego spokój i poczucie humoru sprawiają, że dobra rada, którą daje, jest szczera i wiarygodna. Co więcej, każdy ma czasem taki moment, że powinien ją usłyszeć i się do niej zastosować – wyjaśnia autor konceptu Tomasz Owca Zieliński, Deputy Creative Director DDB Warszawa.
Spoty z udziałem Wojciecha Manna będą emitowane w telewizji, na platformach VOD, w radiu i Internecie.
Źródło: OLX