logo
WIADOMOŚCI

Wojciech Modest Amaro twarzą ampanii Magnat

Mateusz Zawiślak  PR 19.04.2017, przeczytano 366 razy
ilustracjastrzałka

Dotychczas to my dbaliśmy o ściany wybierając do ich malowania produkty o trwałym kolorze, charakteryzujące się plamoodpornością. Teraz farba może zatroszczyć się o nas. Z takim przekazem 17 kwietnia 2017 roku wystartowała nowa kampania reklamowa marki MAGNAT. Jej twarzą – podobnie jak w latach ubiegłych – jest Wojciech Modest Amaro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-modest-amaro-twarza-ampanii-magnat,32210,artykul.html

Zaprezentowany w kampanii reklamowej spot w bezpośredni sposób nawiązuje do wykorzystanej w nowej farbie MAGNAT SYPIALNIA POKÓJ DZIECKA innowacyjnej technologii, która oczyszcza powietrze wewnątrz pomieszczeń ze szkodliwego formaldehydu. W spocie Wojciech Modest Amaro wraz z rodziną opowiada o cechach wysokiej jakości farby. Wybiera MAGNAT SYPIALNIA POKÓJ DZIECKA ponieważ zapewnia ona nie tylko piękne kolory i gwarantuje plamoodporność, lecz także może zadbać o niego i jego rodzinę, oczyszczając powietrze wewnętrzne. W ten sposób MAGNAT zwiększa świadomość odbiorców i oferuje im nowoczesne rozwiązanie w postaci farby MAGNAT SYPIALNIA POKÓJ DZIECKA.

Spot reklamowy kampanii pojawi się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP1, TVP2, TVN, POLSAT czy TVN24. Reklamie telewizyjnej będą towarzyszyły także aktywności w Internecie, m.in. kampania banerowa i kontekstowa na witrynach tematycznych, najbardziej poczytnych portalach informacyjnych czy też prestiżowych kanałach VOD. Działania w prasie obejmą miesięczniki wnętrzarskie, tytuły lifestylowe oraz media parentingowe. Uzupełnieniem będzie ekspozycja materiałów POS w punktach sprzedaży.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja marketingowa Scale Effect.


Źródło: MAGNAT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 122 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone