logo
WIADOMOŚCI

Wojciech Modest Amaro w kampanii reklamowej Magnat

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 300 razy
ilustracjastrzałka

14 maja wystartowała kampania reklamowa marki MAGNAT, która jest kontynuacją prowadzonych w poprzednim latach działań promocyjno-reklamowych. Komunikacja oparta została na dwóch spotach promujących kluczowe produkty: Magnat Ceramic oraz Magnat Sypialnia Pokój Dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-modest-amaro-w-kampanii-reklamowej-magnat,36525,artykul.html

Dwie reklamy łączy jedna, znana i ceniona osoba – Wojciech Modest Amaro, który wybiera farby MAGNAT doceniając ich walory estetyczne oraz parametry techniczne. Dwa uzupełniające się spoty to osobne historie przedstawiające markę jako spełniającą istotne oczekiwania konsumentów w zakresie odporności na plamy oraz dbania o komfort użytkowania wnętrz poprzez oczyszczanie powietrza z formaldehydu.

Spot reklamowy kampanii pojawi się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, przez cały sezon prac remontowo – budowlanych.

Kampania reklamowa w Internecie obejmować będzie także nowoczesne narzędzia e-marketingowe: Google Adwords, linki sponsorowane w wyszukiwarce, reklamę displayową, content marketing, a także szeroko zakrojone działania w Social Mediach, w tym remarketing na Youtube do wybranych filmów instruktażowych. Do udziału w kampanii zaproszone zostały również blogerki wnętrzarskie.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

www.sniezka.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Stoisko z Ultima Displays na Festiwalmarketingu.pl
Na tegorocznej edycji targów reklamy Ultima Displays zaprezentuje… swoje stoisko. Celem jest pokazanie odwiedzającym jak proste jest zbudowanie własnej zabudowy targowej, ścianki działowej, wysepki handlowej i wielu innych, kiedy używa się modułów Vector i dodatków Formulate. Tym razem nie będzie to tylko opowieść członka zespołu Ultimy, ale empiryczne doświadczenie,...
Kampania społeczna Proveg
Dnia 22 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku...
Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR
PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z...
EISA: najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-2019
Tegoroczny tytuł „EISA – najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-1019” uzyskał projektor kina domowego BenQ W1700. Tytuł przyznają redaktorzy z ponad 50 specjalistycznych magazynów z 25 krajów Europy, zajmujących się m.in. fotografią, audio i wideo, urządzeniami mobilnymi, zrzeszeni w EISA (European Imaging and Sound Association).Uroczyste wręczenie...
EDP: Onyx 18 najlepszy w zarządzaniu kolorem
Nowy ONYX 18 w momencie europejskiej premiery został uhonorowany przez European Digital Press Association (EDP) tytułem „Najlepszego oprogramowania do zarządzania kolorem”.
 
czwartek 16.08.2018, 143 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone