logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Reszczyński felietonistą tygodnika „Wsieci”

  PR 12.02.2016, przeczytano 591 razy

Wojciech Reszczyński rozpoczął stałą współpracę z tygodnikiem „wSieci”. Reszczyński co tydzień publikuje na łamach obecnie największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce felieton na bieżące tematy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-reszczynski-felietonista-tygodnika-_wsieci_,27463,artykul.html

- Jesteśmy bardzo dumni, że udało nam się namówić pana Wojciecha Reszczyńskiego na stałą współpracę. Wiem, że zabiegało o to kilka redakcji. Bardzo nas cieszy, że tak lubiany przez naszych czytelników autor na stałe zagości na naszych łamach. To dla pisma duże wyróżnienie i kolejny krok w budowie redakcji łączącej to, co w świecie konserwatywnym najciekawsze - mówi Michał Karnowski, członek zarządu Fratria sp. z o.o. do spraw redakcyjnych, członek kolegium redakcyjnego tygodnika „wSieci”. - Przypomnę, że we  „wSieci” swoje stałe felietony mają też tak uznani autorzy jak Łukasz Adamski, Leszek Długosz, Krzysztof Feusette, Witold Gadowski, Krystyna Grzybowska, Jerzy Jachowicz, Stanisław Janecki, Marta Kaczyńska, Katarzyna Łaniewska, Tomasz Łysiak,  Ryszard Makowski, Robert Mazurek, Jan Pietrzak, Wiktor Świetlik, Łukasz Warzecha, Bronisław Wildstein, Andrzej Zybertowicz i Piotr Zaremba.

Teraz do grona stałych autorów pisma kierowanego przez Jacka Karnowskiego dołącza Wojciech Reszczyński - wieloletni dziennikarz Polskiego Radia, jeden z twórców sukcesu “Teleexpressu” i “Wiadomości”, założyciel pierwszego Radia Wawa, autor wielu cenionych książek i artykułów.

- Cotygodniowy felieton we „wSieci” bardzo mnie satysfakcjonuje, a jestem stałym czytelnikiem tego tygodnika i to od pierwszego numeru. W zasadzie czytam wszystko, a to znaczy,  że odpowiadają mi zarówno autorzy jak i poruszane w piśmie tematy. Często piszemy o tym samym, ale nie tak samo i w tym zawiera się jedność w różnorodności - ważna cecha naszej cywilizacji. Jako stary radiowiec mogę więc powiedzieć – „nadajemy na tej samej fali” – mówi Wojciech Reszczyński. - Moje felietony, komentarze czy opinie staram się dokumentować cytatami, które dają tekstowi pewien walor dokumentalny, a mniej osobisty. Niektóre teksty będą czasami przemieniały się w mini wykładziki, z racji moich dydaktycznych zainteresowań,  szczególnie na temat mediów. Taki jest też kolejny, najbliższy tekst poświęcony mediom publicznych, na których zreformowanie czekam już 27 lat, poczynając od pierwszego wydania "Wiadomości TVP" w 1989 roku.  Mam wreszcie nadzieję, że moje uwagi spotkają się ze zrozumieniem.  Uważam, że mam rację ale ciekawe co na ten temat powiedzą czytelnicy tygodnika „wSieci” - podkreśla Wojciech Reszczyński.

Tygodnik “w Sieci” to obecnie największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła w listopadzie 2015 roku 77 260 egz., po wzroście o 11,80 proc. wobec analogicznego okresu w 2014 roku. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl - „wSieci” może też pochwalić się największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w listopadzie ub. roku w porównaniu do października. Wynik „wSieci” zwiększył się o 5,79 proc. Zespół tygodnika współtworzy także portal wPolityce.pl.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

I to jest świetna wiadomość.
Takich odważnych nam teraz trzeba, co to napiszą co myślą i o kim, bez ceregieli i owijania w bawełnę.

Niech pospołu Kolonko wejdzie do zespołu i będzie komplet - niezrównanych obserwatorów życia codziennego.

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: wiarygodność, personalizacja oraz innowacje – to przyszłość mediów
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Pierwsi dziennikarze firmowi w Polsce
Tytuł dziennikarza prasowego oraz legitymacje prasowe przyznał swoim pracownikom koncern farmaceutyczny Gedeon Richter Polska, wydawca magazynu firmowego „Richter Life”. Otrzymali je członkowie zespołu redakcyjnego, którzy tworzą magazyn dla pracowników ukazujący się od ponad 8 lat.
Świąteczny numer „Książek. Magazynu do czytania” z nowym logotypem i szatą graficzną
Najlepsza książka roku? Najciekawszy komiks? Najładniejsza okładka? W najnowszym wydaniu „Książek. Magazynu do czytania" redakcja prezentuje listę 10 najlepszych tytułów wydanych w 2019 roku, światowe gwiazdy literatury opowiadają o genialnych tegorocznych premierach, a polscy pisarze podpowiadają, co podarować tym, którzy czytają nie tylko od święta....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764