logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Reszczyński felietonistą tygodnika „Wsieci”

  PR 12.02.2016, przeczytano 610 razy

Wojciech Reszczyński rozpoczął stałą współpracę z tygodnikiem „wSieci”. Reszczyński co tydzień publikuje na łamach obecnie największego konserwatywnego tygodnika opinii w Polsce felieton na bieżące tematy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-reszczynski-felietonista-tygodnika-_wsieci_,27463,artykul.html

- Jesteśmy bardzo dumni, że udało nam się namówić pana Wojciecha Reszczyńskiego na stałą współpracę. Wiem, że zabiegało o to kilka redakcji. Bardzo nas cieszy, że tak lubiany przez naszych czytelników autor na stałe zagości na naszych łamach. To dla pisma duże wyróżnienie i kolejny krok w budowie redakcji łączącej to, co w świecie konserwatywnym najciekawsze - mówi Michał Karnowski, członek zarządu Fratria sp. z o.o. do spraw redakcyjnych, członek kolegium redakcyjnego tygodnika „wSieci”. - Przypomnę, że we  „wSieci” swoje stałe felietony mają też tak uznani autorzy jak Łukasz Adamski, Leszek Długosz, Krzysztof Feusette, Witold Gadowski, Krystyna Grzybowska, Jerzy Jachowicz, Stanisław Janecki, Marta Kaczyńska, Katarzyna Łaniewska, Tomasz Łysiak,  Ryszard Makowski, Robert Mazurek, Jan Pietrzak, Wiktor Świetlik, Łukasz Warzecha, Bronisław Wildstein, Andrzej Zybertowicz i Piotr Zaremba.

Teraz do grona stałych autorów pisma kierowanego przez Jacka Karnowskiego dołącza Wojciech Reszczyński - wieloletni dziennikarz Polskiego Radia, jeden z twórców sukcesu “Teleexpressu” i “Wiadomości”, założyciel pierwszego Radia Wawa, autor wielu cenionych książek i artykułów.

- Cotygodniowy felieton we „wSieci” bardzo mnie satysfakcjonuje, a jestem stałym czytelnikiem tego tygodnika i to od pierwszego numeru. W zasadzie czytam wszystko, a to znaczy,  że odpowiadają mi zarówno autorzy jak i poruszane w piśmie tematy. Często piszemy o tym samym, ale nie tak samo i w tym zawiera się jedność w różnorodności - ważna cecha naszej cywilizacji. Jako stary radiowiec mogę więc powiedzieć – „nadajemy na tej samej fali” – mówi Wojciech Reszczyński. - Moje felietony, komentarze czy opinie staram się dokumentować cytatami, które dają tekstowi pewien walor dokumentalny, a mniej osobisty. Niektóre teksty będą czasami przemieniały się w mini wykładziki, z racji moich dydaktycznych zainteresowań,  szczególnie na temat mediów. Taki jest też kolejny, najbliższy tekst poświęcony mediom publicznych, na których zreformowanie czekam już 27 lat, poczynając od pierwszego wydania "Wiadomości TVP" w 1989 roku.  Mam wreszcie nadzieję, że moje uwagi spotkają się ze zrozumieniem.  Uważam, że mam rację ale ciekawe co na ten temat powiedzą czytelnicy tygodnika „wSieci” - podkreśla Wojciech Reszczyński.

Tygodnik “w Sieci” to obecnie największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła w listopadzie 2015 roku 77 260 egz., po wzroście o 11,80 proc. wobec analogicznego okresu w 2014 roku. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl - „wSieci” może też pochwalić się największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w listopadzie ub. roku w porównaniu do października. Wynik „wSieci” zwiększył się o 5,79 proc. Zespół tygodnika współtworzy także portal wPolityce.pl.

Źródło: Apella

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

I to jest świetna wiadomość.
Takich odważnych nam teraz trzeba, co to napiszą co myślą i o kim, bez ceregieli i owijania w bawełnę.

Niech pospołu Kolonko wejdzie do zespołu i będzie komplet - niezrównanych obserwatorów życia codziennego.

Najnowsze w tym dziale

Elle – ponad 1,7mln wyświetleń na Tiktok
ELLE to tytuł, który jako pierwszy magazyn w Polsce pojawił się na platformie TikTok.  Zaskoczył użytkowników platformy jakościową rozrywką utrzymaną w estetyce premium. Na kanale zobaczymy bohaterów ze świata mody i popkultury, muzyczne wideo, a także poznamy bliżej pracę redakcji.
„Moto 2030” – Gazeta.pl i Moto.pl z nowym cyklem poświęconym motoryzacji przyszłości i ekologii
Moto.pl, serwis motoryzacyjny portalu Gazeta.pl w każdy piątek zaprasza na nowy cykl redakcyjny poświęcony tematyce motoryzacji przyszłości. Artykuły w ramach serii „Moto 2030” to wyjątkowe teksty poruszające zagadnienia, które łączą ze sobą tematy nowoczesnych technologii w branży motoryzacyjnej oraz ekologii.
TikTok to obecnie jedna z najpopularniejszych aplikacji dostępnych w sklepach Google Play i Apple Store. Szczególnie lubią ją młodzi ludzie. Na czym polega jej fenomen? Użytkownicy dodają krótkie filmiki, gdzie często tańczą do ulubionej muzyki, bądź też prezentują śmieszne zachowania. Również w Polsce aplikacja ta jest bardzo popularna, ponieważ w Polsce...
Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.
Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków podcastowych
Fenomen podcastów bazuje na pełnej dowolności w dostępie do nagrań audio – można ich słuchać w dogodnym czasie, nie odrywając się od innych czynności, a dodatkowo mamy do wyboru różnorodną tematykę. To główne powody, dla których forma ta z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz więcej zwolenników. – Jest to atrakcyjne medium dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764