logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Rogacin redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej”

  PR 15.01.2021, przeczytano 248 razy

Od 1 lutego 2021 r. nowym redaktorem naczelnym „Polski Metropolii Warszawskiej” zostaje Wojciech Rogacin. Paweł Siennicki podjął decyzję o odejściu z firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-rogacin-redaktorem-naczelnym-_polski-metropolii-warszawskiej_,389850,artykul.html

Wojciech Rogacin dotychczas zajmował stanowisko redaktora naczelnego Agencji Informacyjnej Polska Press. Od lutego br. będzie łączył obie funkcje i będzie odpowiedzialny również za rozwój dziennika „Polska Metropolia Warszawska”, serwisu polskatimes.pl, magazynu „Nasza Historia” oraz za warszawską redakcję naszemiasto.pl.

Wojciech Rogacin z Polska Press związany jest od 2006 roku. Zaczynał jako jeden z założycieli, a następnie zastępca redaktora naczelnego „Polski Metropolii Warszawskiej”. Odpowiadał za współpracę dziennika z brytyjskim „The Times”. Od 5 lat jest szefem Agencji AIP, którą stworzył w ramach Grupy Polska Press. Wcześniej pracował w tygodniku „Newsweek Polska”, „Gazecie Wyborczej” oraz tygodniku „Słowo Podlasia”. Jako były korespondent „Newsweeka” podczas wojny w Iraku, wspólnie z dziennikarką Dorotą Kowalską napisał książkę "Korespondenci PL" o polskich reporterach wojennych.

Źródło: Polska Press

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764