logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojciech Szymczyk dyrektorem działu Digital w Multikinie

  PR 05.03.2019, przeczytano 606 razy

Z początkiem marca br. Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko dyrektora działu Digital i CVM (Customer Value Management) w sieci kinowej Multikino. Pod nowo utworzonym stanowiskiem zostaną zebrane wszystkie działania internetowe kina.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojciech-szymczyk-dyrektorem-dzialu-digital-w-multikinie,381496,artykul.html

Od teraz Wojciech Szymczyk odpowiada zarówno za e-commerce i zarządzanie bazami danych (CRM), jak i za obszary performance marketingu, customer experience, social media i content oraz dział digital media (we współpracy z brokerem Multikino Media).

- Multikino jest obecnie najbardziej zaawansowaną digitalowo siecią kinową w Polsce. Kilka ostatnich lat to prawdziwa rewolucja e-commerce'owa. Już 2/3 naszych klientów dokonuje rezerwacji lub zakupu biletów na naszej stronie przed wizytą w kinie - mówi Mariusz Spisz, Commercial Director Multikina. - Kluczowym zadaniem Wojtka po skupieniu tych kompetencji będzie dalsze utrzymanie pozycji jednej z najbardziej innowacyjnych internetowo sieci kinowych - nie tylko w Polsce, ale i Europie.

Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia  w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z Multikinem związany jest od 2012 roku. Na początku do jego zadań należało zbudowanie działu e-commerce i wdrożenie aplikacji mobilnej. Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku. W ciągu ostatnich lat wraz ze swoim zespołem uruchomił m.in.: CRM (dwie karty lojalnościowe), kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS), sieć beaconów we wszystkich salach kinowych oraz pierwszego w Europie bota kinowego. 

- W tym roku planujemy co najmniej dwukrotnie wstrząsnąć digitalem kinowym - zapewnia nowy dyrektor działu Digital i CVM w Multikina S.A. - Nie mogę na tym etapie jeszcze mówić o szczegółach, ale nadal widzimy obszary, w których można dokonać minirewolucji.

Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah. Pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiał podczas studiów na warszawskim SGH, pracując w Philip Morris (w latach 2003-2005), gdzie brał czynny udział w przygotowaniach marek Marlboro i L&M do komunikacji w Internecie.

Źródło: Multikino S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764