logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Lublin: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.

27.07.2017
Oferta ważna do:03.08.2017 godz. 10:00
Odsłon: 474

Ogłoszenie nr 557961-N-2017 z dnia 2017-07-26 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
W zakresie Części I zadanie 4, Części II Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (84,28%) oraz ze środków krajowych w ramach Budżetu Samorządu Województwa Lubelskiego (15,72%) w związku z realizacją projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie na lata 2017-2018” w ramach Działania 6.1 Pomoc techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 oraz w zakresie Części I zadanie 5 Zamówienie będzie współfinansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WL na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1 oraz 15% ze środków krajowych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43012391300000, ul. ul. Obywatelska 4 , 20092 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 635 300, , e-mail zamowienia@wup.lublin.pl, , faks 814 635 305.
Adres strony internetowej (URL): http://wuplublin.praca.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87" target="" rel="external nofollow">https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87" target="" rel="external nofollow">https://wup.bip.lubelskie.pl/index.php?id=87

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin Kancelaria Ogólna - pokój 216

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
Numer referencyjny: ZP.342-15/PW/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Część I Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych do dystrybucji podczas konferencji, seminariów, spotkań informacyjno-promocyjnych i innych działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez wydziały merytoryczne Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Zadanie 1 1.NOTATNIK Z ZAKŁADKĄ I GUMOWYM PASKIEM (typ 1) Liczba: 200 szt. 2.NOTATNIK Z ZAKŁADKĄ I GUMOWYM PASKIEM (typ 2) Liczba: 200 szt. 3.TORBA BAWEŁNIANA NA ZAKUPY Liczba: 300 szt. 4.METALOWY DŁUGOPIS Liczba: 6000 szt. 5.ZESTAW PIŚMIENNICZY: PIÓRO+DŁUGOPIS W ETUI Liczba: 50 szt. 6.ZAKREŚLACZ JEDNOKOLOROWY Liczba: 1000 szt. 7.ZESTAW KARTECZEK SAMOPRZYLEPNYCH Liczba:100 szt. 8.CIENKI DŁUGOPIS Z GUMOWĄ KOŃCÓWKĄ DO OBSŁUGI EKRANÓW DOTYKOWYCH W SMARTFONACH I TABLETACH (tzw. „touch pen”) Liczba: 2500 szt. 9.WIZYTKOWNIK Liczba: 50 szt. 10.KUBEK CERAMICZNY Liczba: 100 szt. 11.BIDON NA WODĘ Z POJEMNIKIEM NA OWOCE Liczba:100 szt. 12.POWER BANK 5000 mAh Liczba: 100 szt. 13.PENDRIVE METALOWY 64 GB Liczba: 100 szt. 14.PARASOL Liczba: 200 szt. 15.SŁUCHAWKI Liczba: 100 szt. Zadanie 2 1.LAMPKA LED WYKONANA Z ELASTYCZNEGO SILIKONU Z MOŻLIWOŚCIĄ DOWOLNEGO WYGINANIA Liczba: 150 sztuk 2.POJEMNIK NA SPINACZE W KSZTAŁCIE DOMKU Liczba: 250 sztuk 3.UCHWYT DO ŁADOWANIA TELEFONU Liczba: 1200 sztuk 4.CIENKI DŁUGOPIS PLASTIKOWY TOUCH POINT Liczba: 1200 sztuk 5.POWER BANK METALOWY Liczba: 180 sztuk 6.ZAWIESZKA ODBLASKOWA MIĘKKA Liczba: 1200 sztuk 7.KUBEK W PUDEŁKU Z OKIENKIEM Liczba: 200 sztuk Zadanie 3 1.Przenośny bank energii (Powerbank) Ilość: 70 szt. 2.Opaski odblaskowe Ilość: 500 szt. 3.Długopis metalowy Ilość: 300 szt. 4.Zakładka magnetyczna do książki Ilość: 500 szt. 5.Pendrive USB i USB micro, (zarówno do komputera, jak i do smartfona oraz tableta) Ilość:120 szt.6. Lampka USB Ilość: 350 szt. Zadanie 4 1. Zakładka magnetyczna z nadrukiem Ilość: 500 sztuk 2. Zakładka z karteczkami ilość: 500 sztuk 3. Opaska odblaskowa Ilość: 1000 szt. 4. Torba konferencyjna ilość: 200 sztuk 5. Torba składana z pokrowcem ilość: 200 sztuk 6. Notatnik z długopisem ilość: 500 sztuk 7. Notesy z nadrukiem ilość: 500 sztuk 8. Notes magnetycznyilość: 500 sztuk 9. Zestaw 6 kredek z notatnikiem eko ilość: 500 sztuk 10. Ekologiczny zestaw składający się z drewnianego ołówka, temperówki i gumki ilość: 500 sztuk 11. Zestaw 3 zakreślaczy woskowo – żelowe ilość: 200 sztuk 12. Długopis metalowy ilość: 1000 sztuk 13. PenDrive ilość: 300 sztuk, 14. Długopis – touch writer ilość: 500 sztuk 15. Zestaw, pióro kulkowe i długopis ilość: 200 sztuk Zadanie 5 1.Długopis - 500 sztuk 2.Ołówek automatyczny – 500 sztuk 3.Teczka zapinana na rzep – 160 sztuk 4.Blok w kratkę – 400 sztuk 5.Torba na materiały – 400 sztuk 6. PenDrive – 160 sztuk Zadanie 6 1. ZESTAW KARTECZEK W ETUI Liczba: 30 szt. 2. PENDRIVE SILIKONOWY 8 GB Liczba: 30 szt. 3.FILIŻANKA CERAMICZNA ZE SPODKIEM Liczba: 30 szt. Zadanie 7 1. ZESTAW KARTECZEK W ETUI Liczba: 15 szt. 2. NOTATNIK Z ZAKŁADKĄ I GUMOWYM PASKIEM Liczba: 100 szt. 3. PENDRIVE SILIKONOWY 8 GB Liczba: 40 szt. 4. CIENKI DŁUGOPIS Z GUMOWĄ KOŃCÓWKĄ DO OBSŁUGI EKRANÓW DOTYKOWYCH W SMARTFONACH I TABLETACH (tzw. „touch pen”) Liczba: 150 szt. 5. FILIŻANKA ZE SPODKIEM CERAMICZNA Liczba: 30 szt. Zadanie 8 1. ZESTAW KARTECZEK W ETUI Liczba: 30 szt. 2. PENDRIVE SILIKONOWY 8 GB Liczba: 70 szt. 3. CIENKI DŁUGOPIS Z GUMOWĄ KOŃCÓWKĄ DO OBSŁUGI EKRANÓW DOTYKOWYCH W SMARTFONACH I TABLETACH (tzw. „touch pen”) Liczba: 100 szt. Część II Opracowanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa ścianki łukowej z kontenerem i mównicy dla Wydziału Realizacji PO WER Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie 1. Ścianka łukowa wraz z kontenerem. 2. Mównica.

II.5) Główny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79800000-2
39154000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30
2017-09-26

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Część 1 we wszystkich zadaniach (od 1 do 8) do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Część 2 ostateczny termin wykonania zamówienia do 26 września 2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 7 i nr 8 do SIWZ - odpowiednio dla poszczególnych części. 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-5 niniejszej SIWZ 3) W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym przedmiocie zamówienia Wykonawca winien załączyć do oferty „próbki” materiałów promocyjno-informacyjnych w zakresie części 1 zadanie 1: a) Notatnik z zakładką i gumowym paskiem (typ 1), b) Notatnik z zakładką i gumowym paskiem (typ 2), c) Torba bawełniana na zakupy, d) Metalowy długopis, e) Zestaw piśmienniczy: pióro+długopis w etui, f) Zakreślacz jednokolorowy, g) Zestaw karteczek samoprzylepnych, h) Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. „touch pen”), i) Wizytkownik, j) Kubek ceramiczny, k) Bidon na wodę z pojemnikiem na owoce, l) Power bank 5000 mah, m) Pendrive metalowy 64 gb - pakowany pojedynczo w tekturowe pudełko, n) Parasol, o) Słuchawki. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty po jednym z prototypów materiałów informacyjno-promocyjnych odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia. Na materiałach reklamowych mogą znajdować się przykładowe nadruki firmowe (niekoniecznie z oznakowaniem wymaganym przez Zamawiającego). Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, wystarczy że Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla każdego przedmiotu (komponentu). 4) pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów. b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). 5) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa). UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 50,00
Jakość produktów 50,00
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych do dystrybucji podczas konferencji, seminariów, spotkań informacyjno-promocyjnych i innych działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez wydziały merytoryczne Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych do dystrybucji podczas konferencji, seminariów, spotkań informacyjno-promocyjnych i innych działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez wydziały merytoryczne Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. Zadanie 1 1.NOTATNIK Z ZAKŁADKĄ I GUMOWYM PASKIEM (typ 1) Liczba: 200 szt. 2.NOTATNIK Z ZAKŁADKĄ I GUMOWYM PASKIEM (typ 2) Liczba: 200 szt. 3.TORBA BAWEŁNIANA NA ZAKUPY Liczba: 300 szt. 4.METALOWY DŁUGOPIS Liczba: 6000 szt. 5.ZESTAW PIŚMIENNICZY: PIÓRO+DŁUGOPIS W ETUI Liczba: 50 szt. 6.ZAKREŚLACZ JEDNOKOLOROWY Liczba: 1000 szt. 7.ZESTAW KARTECZEK SAMOPRZYLEPNYCH Liczba:100 szt. 8.CIENKI DŁUGOPIS Z GUMOWĄ KOŃCÓWKĄ DO OBSŁUGI EKRANÓW DOTYKOWYCH W SMARTFONACH I TABLETACH (tzw. „touch pen”) Liczba: 2500 szt. 9.WIZYTKOWNIK Liczba: 50 szt. 10.KUBEK CERAMICZNY Liczba: 100 szt. 11.BIDON NA WODĘ Z POJEMNIKIEM NA OWOCE Liczba:100 szt. 12.POWER BANK 5000 mAh Liczba: 100 szt. 13.PENDRIVE METALOWY 64 GB Liczba: 100 szt. 14.PARASOL Liczba: 200 szt. 15.SŁUCHAWKI Liczba: 100 szt. Zadanie 2 1.LAMPKA LED WYKONANA Z ELASTYCZNEGO SILIKONU Z MOŻLIWOŚCIĄ DOWOLNEGO WYGINANIA Liczba: 150 sztuk 2.POJEMNIK NA SPINACZE W KSZTAŁCIE DOMKU Liczba: 250 sztuk 3.UCHWYT DO ŁADOWANIA TELEFONU Liczba: 1200 sztuk 4.CIENKI DŁUGOPIS PLASTIKOWY TOUCH POINT Liczba: 1200 sztuk 5.POWER BANK METALOWY Liczba: 180 sztuk 6.ZAWIESZKA ODBLASKOWA MIĘKKA Liczba: 1200 sztuk 7.KUBEK W PUDEŁKU Z OKIENKIEM Liczba: 200 sztuk Zadanie 3 1.Przenośny bank energii (Powerbank) Ilość: 70 szt. 2.Opaski odblaskowe Ilość: 500 szt. 3.Długopis metalowy Ilość: 300 szt. 4.Zakładka magnetyczna do książki Ilość: 500 szt. 5.Pendrive USB i USB micro, (zarówno do komputera, jak i do smartfona oraz tableta) Ilość:120 szt.6. Lampka USB Ilość: 350 szt. Zadanie 4 1. Zakładka magnetyczna z nadrukiem Ilość: 500 sztuk 2. Zakładka z karteczkami ilość: 500 sztuk 3. Opaska odblaskowa Ilość: 1000 szt. 4. Torba konferencyjna ilość: 200 sztuk 5. Torba składana z pokrowcem ilość: 200 sztuk 6. Notatnik z długopisem ilość: 500 sztuk 7. Notesy z nadrukiem ilość: 500 sztuk 8. Notes magnetycznyilość: 500 sztuk 9. Zestaw 6 kredek z notatnikiem eko ilość: 500 sztuk 10. Ekologiczny zestaw składający się z drewnianego ołówka, temperówki i gumki ilość: 500 sztuk 11. Zestaw 3 zakreślaczy woskowo – żelowe ilość: 200 sztuk 12. Długopis metalowy ilość: 1000 sztuk 13. PenDrive ilość: 300 sztuk, 14. Długopis – touch writer ilość: 500 sztuk 15. Zestaw, pióro kulkowe i długopis ilość: 200 sztuk Zadanie 5 1.Długopis - 500 sztuk 2.Ołówek automatyczny – 500 sztuk 3.Teczka zapinana na rzep – 160 sztuk 4.Blok w kratkę – 400 sztuk 5.Torba na materiały – 400 sztuk 6. PenDrive – 160 sztuk Zadanie 6 1. ZESTAW KARTECZEK W ETUI Liczba: 30 szt. 2. PENDRIVE SILIKONOWY 8 GB Liczba: 30 szt. 3.FILIŻANKA CERAMICZNA ZE SPODKIEM Liczba: 30 szt. Zadanie 7 1. ZESTAW KARTECZEK W ETUI Liczba: 15 szt. 2. NOTATNIK Z ZAKŁADKĄ I GUMOWYM PASKIEM Liczba: 100 szt. 3. PENDRIVE SILIKONOWY 8 GB Liczba: 40 szt. 4. CIENKI DŁUGOPIS Z GUMOWĄ KOŃCÓWKĄ DO OBSŁUGI EKRANÓW DOTYKOWYCH W SMARTFONACH I TABLETACH (tzw. „touch pen”) Liczba: 150 szt. 5. FILIŻANKA ZE SPODKIEM CERAMICZNA Liczba: 30 szt. Zadanie 8 1. ZESTAW KARTECZEK W ETUI Liczba: 30 szt. 2. PENDRIVE SILIKONOWY 8 GB Liczba: 70 szt. 3. CIENKI DŁUGOPIS Z GUMOWĄ KOŃCÓWKĄ DO OBSŁUGI EKRANÓW DOTYKOWYCH W SMARTFONACH I TABLETACH (tzw. „touch pen”) Liczba: 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 79800000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Jakość produktów 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: Część 1 we wszystkich zadaniach (od 1 do 8) do 30 dni od dnia zawarcia umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Opracowanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa ścianki łukowej z kontenerem i mównicy dla Wydziału Realizacji PO WER Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa ścianki łukowej z kontenerem i mównicy dla Wydziału Realizacji PO WER Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 1. Ścianka łukowa wraz z kontenerem. 2. Mównica.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0, 39154000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: Część 2 ostateczny termin wykonania zamówienia do 26 września 2017 r.


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojewodzki-urzad-pracy-w-lublinie%3A-dostawa-materialow-informacyjno-promocyjnych-dla-wojewodzkiego-urzedu-pracy-w-lublinie.%2C-lublin,68342,ogloszenie.html

http://wuplublin.praca.gov.pl/
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764